021-88507190

راهنمای خرید از منطقه کادیکوی استانبول

گردشگری م.مقیمی 12 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین مراکز خرید منطقه کادیکوی استانبول و خیابان های خرید کادیکوی در بخش آسیایی که یکی از توریستی ترین مناطق استانبول است را در این مطلب به شما معرفی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در منطقه کادیکوی استانبول از کجا خرید کنیم؟

    یکی از زیباترین، دیدنی ترین و معروف ترین مناطق بخش آسیایی استانبول برای خرید، منطقه ای به نام کادیکوی است. در حقیقت کادیکوی یکی از توریستی ترین مناطق بخش آسیایی استانبول است که اتفاقا وسعت زیادی دارد و خیابان ها و محله های خوبی را برای خرید در خود جای داده است. با ما همراه باشید تا شما را با بهترین خیابان های خرید منطقه کادیکوی استانبول آشنا کنیم و بهترین لوکیشن ها و معروف ترین مراکز خرید منطقه کادیکوی استانبول در بخش آسیایی را به شما معرفی کنیم. اگر احیانا می خواهید در منطقه کادیکوی استانبول اقامت داشته باشید یا دوست دارید که برای خرید به این منطقه آسیایی در استانبول مراجعه کنید، مطلب پیش رو را از دست ندهید. 

    در منطقه کادیکوی استانبول از کجا خرید کنیم

    بازار ماهی کادیکوی

    اولین بازار منطقه کادیکوی که باید حتما آن را به شما معرفی کنیم، بازار ماهی فروش های کادیکوی است. این خیابان که در آن گوشت، ماهی، سبزیجات تازه، پنیر، ترشیجات و شیرینیجات متنوع فروخته می شود، یکی از محبوب ترین بازارهای محلی استانبول در بخش آسیایی است. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال خرید مواد غذایی به عنوان سوغاتی از استانبول هستید، از این بازار پر هیاهو در منطقه کادیکوی دیدن کنید و مطمئنا باشید که تجربه خوبی از بازدید از این بازار محلی و سنتی به دست می آورید.

    این را هم بگوییم که رستوران های خوبی در نزدیکی بازار ماهی کادیکوی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به رستوران چیا کباب اشاره کرد که اتفاقا یکی از بهترین رستوران های بخش آسیایی استانبول است. با این اوصاف ایده خوبی است که اول صبح به بازار ماهی فروش های کادیکوی بروید و بعد برای ناهار به رستوران چیا یا هر رستوران دیگری در نزدیکی این بازار محلی بروید. 

    بازار ماهی کادیکوی

    خیابان بهاریه استانبول

    بهاریه نام یکی از محبوب ترین خیابان های خرید استانبول است که در منطقه کادیکوی در بخش آسیایی استانبول قرارگ رفته است. این خیابان که شباهت بسیار زیادی به خیابان استقلال در بخش اروپایی استانبول دارد، درست مثل خیابان استقلال تراموا نیز دارد و به همان شکل، فروشگاه ها و بوتیک های جذابی را در خود جای داده است. بهاریه یکی از بهترین خیابان های استانبول برای خرید لباس ارزان است و در آن همه جور لباسی با هر برندی برای فروش موجود است. ضمنا یک سری پاساژ قدیمی نیز در خیابان بهاریه وجود دارد که ارزش دیدن را دارند و معمولا اجناس خوب و قیمت مناسبی در آن ها به فروش می رسد. یکی از پاساژهای خوب خیابان بهاریه، پاساژی به نام اپرا اونور است که باب میل توریست ها است و ارزانترین لباس ها در آن برای فروش موجود هستند.

    محله مودا استانبول

    مودا که در نزدیکی بازار ماهی کادیکوی و خیابان بهاریه واقع شده است، یکی از بهترین محله های کادیکوی برای خرید است. گذشته از این، مودا محله ای است که بهترین کافی شاپ های شهر استانبول در آن پیدا می شوند و خیلی از توریست ها برای کافه گردی به آن مراجعه می کنند. اگر از ما می پرسید، چند ساعتی را به گشت و گذار در میان خیابان های مودا و خرید از فروشگاه های آن اختصاص دهید و وقتی که خریدتان تکمیل شد و خستگی به سراغتان آمد، به یکی از کافی شاپ های جذاب مودا بروید و با یک فنجان قهوه خستگی را از تنتان بیرون کنید.

    محله آجی بادم استانبول

    آجی بادم نام محله ای است که فاصله خیلی کمی با منطقه کادیکوی دارد. یک مرکز خرید در آجی بادم وجود دارد که با نام تپه ناتیلوس شناخته می شود و همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید نزدیک به کادیکوی یاد می شود.

    لازم به ذکر است که آجی بادم نه تنها یکی از بهترین محله های بخش آسیایی استانبول برای خرید است، یکی از بهترین مناطق بخش آسیایی استانبول برای زندگی نیز هست و در کل فضای خوبی برای خرید، قدم زدن و کافه گردی محسوب می شود. اگر به دنبال یک محله زیبا در نزدیکی کادیکوی هستید که هم برای خرید و هم برای تفریح شرایط خوبی داشته باشید، ایده خوبی است که راهی محله آجی بادم شوید و در خیابان ها و کوچه های این محله زیبا در بخش آسیایی استانبول وقت گذرانی کنید.

    برای اطلاع از آفرهای ارزان تور استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    جاذبه های گردشگری قسمت آسیایی استانبول

    بهترین رستوران های ارزان استانبول

    بهترین زمان سفر به استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW