021-88507190

تفریحات آبی آنتالیا

گردشگری م.مقیمی 23 شهریور ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آنتالیا یک شهر لوکس ساحلی است که خیلی از توریست ها به شوق تجربه تفریحات آبی در آن و همین طور شرکت کردن در جشن ها و سور و سات های ساحلی به آن سفر می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا یک شهر لوکس ساحلی است که خیلی از توریست ها به شوق تجربه تفریحات آبی در آن و همین طور شرکت کردن در جشن ها و سور و سات های ساحلی به آن سفر می کنند. اگر شما هم چنین دلیلی برای سفر به آنتالیا دارید، با ما همراه باشید تا بهترین تفریحات آبی آنتالیا را به شما معرفی کنیم و قیمت و هزینه تفریحات آبی آنتالیا را به شما بگوییم. مطمئن باشید که سواحل زیبا و بکر آنتالیا و همچنین دریای زمردین آن، شما را بیش از پیش به تجربه تفریحات متنوع آبی در آنتالیا مشتاق می کنند!

    پاراسیلینگ در آنتالیا (از 171 یورو)

    اگر شیفته آدرنالین هستید، توصیه ما به شما تجربه پاراسیلینگ در آنتالیاست. اگر احیانا پاراسیلینگ را نمی شناسید، باید به شما بگوییم که پاراسیلینگ همان تفریحی است که در آن یک چتر با دو جایگاه صندلی با یک طناب محکم به پشت قایق وصل می شود و شما به کمک آن می توانید احساس پرواز بر فراز دریای بی نظیر آنتالیا را تجربه کنید و آرامش و هیجان را در کنار هم تجربه کنید. لازم به ذکر است که تورهای پاراسیلینگ آنتالیا که در شهر آنتالیا برگزار می شوند و شامل ترنسفر هتل هم می شوند، معمولا حدود 3 ساعت طول می کشند و قیمتشان از 171 یورو شروع می شوند. اما اگر شما بدون خدمات ترنسفر و .... بلیط پاراسیلینگ آنتالیا را رزرو کنید، ممکن است که این تفریح برایتان ارزانتر تمام شود.

    پاراسیلینگ در آنتالیا (از 171 یورو)

    غواصی در آنتالیا (از 45 یورو)

    غواصی یک تفریح آبی جذاب در آنتالیاست که برای شما این فرصت را فراهم می کند تا بخش دیگری از زیبایی های آنتالیا یعنی جهان زیر آب ها این شهر را به چشم ببینید. نکته ای که نباید آن را فراموش کنید، این است که همانقدری که آنتالیا با سواحل، خیابان ها، ساختمان ها، هتل ها و مراکز خریدش زیباست، دنیای زیر آب های آنتالیا نیز شگفت انگیز است. با این اوصاف بهتر است که یک زمان چند ساعته را به کشف و گشت و گذار در جهان زیر آب های آنتالیا اختصاص دهید و برای این کار کافی است که یک تور غواصی در آنتالیا را برای خودتان رزرو کنید. این تورها که معمولا 8 ساعت طول می کشند، سرشار از شگفتی هستند و مطمئنا شما هم از لحظه لحظه تور غواصی در آنتالیا لذت خواهید برد.

    غواصی در آنتالیا (از 45 یورو)

    تورهای قایقی آنتالیا (از 35 یورو)

    یکی از هیجان انگیزترین تفریحات آبی در آنتالیا، شرکت در تورهای کشتی دزدان دریایی است. اگر به دنبال یک تفریح آبی خانوادگی در آنتالیا هستید، بهتر است که همه با هم در این تورهای تفریحی در آنتالیا شرکت کنید تا کل روز را سرگرم باشید. این تورها معمولا به گونه ای برنامه ریزی می شوند که شما بتوانید در طول حدود 8 ساعت، از سواحل مختلف آنتالیا دیدن کنید، در تفریحات آبی مختلف شرکت کنید و یک ناهار خوشمزه را نیز بر روی سطح آبی دریا نوش جان کنید.

    تورهای قایقی آنتالیا (از 35 یورو)

    تورهای رفتینگ آنتالیا (از 37 یورو)

    اگر از قایق سواری بر روی آب های خروشان ترس و واهمه ندارید، مطمئنا شیفته رفتینگ در آنتالیا می شوید. رفتینگ نوعی قایق سواری است که بر روی سطح آب رودهای خروشان انجام می شود و سرعت بالای آب رودخانه، هیجان آن را چندین برابر می کند. خبر خوب اینکه تورهای رفتینگ مختلفی از مبدا آنتالیا برگزار می شود که شما هم می توانید در تور ارزان آنتالیا در آن ها شرکت کنید. قسمت خوب تورهای رفتینگ این است که بعد از اینکه در رودخانه قایق سواری کردید، با یک ناهار خوشمزه و لذیذ از شما پذیرایی می شود و بدین شکل، خستگی از تنتان کاملا بیرون می شود. شما می توانید از این تفریحات در تور لحظه آخری آنتالیا لذت ببرید.

    تورهای رفتینگ آنتالیا (از 37 یورو)

    کشتی های تفریحی آنتالیا (از 110 یورو)

    اگر به دنبال یک تفریح مجردی در آنتالیا هستید، بهترین گزینه برای شما شرکت در قایق های تفریحی آنتالیاست. در این قایق ها، جشن و پایکوبی برپا می شود و شما هر زمانی که دلتان خواست، می توانید بر روی عرشه کشتی آفتاب بگیرید و یا حتی شنا کنید. ضمن اینکه این کشتی ها در بعضی از جالب ترین جاذبه های گردشگری آنتالیا توقف دارند و این فرصت را برای شما فراهم می کنند که جاهای دیدنی آنتالیا را نیز از نزدیک ببینید.

    کشتی های تفریحی آنتالیا (از 110 یورو)

    لذت تفریحات آبی با تور آنتالیا ترکیه

    آنتالیا شهری ساحلی در جنوب ترکیه و در حاشیۀ دریای مدیترانه است که بهترین شرایط را برای تفریحات آبی در اختیار گردشگران تور ترکیه قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای سفر به شهر آب و آفتاب با تورهای ارزان مهرپرواز همراه شوید. برای رزرو تور آنتالیا و بررسی قیمت تور ترکیه می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. اما اگر قبلا تجربۀ سفر به این شهر و لذت بردن از تفریحات آبی آنتالیا را دارید، حتما از دانسته‌های خود برایمان بنویسید. این تجربیات می‌تواند راهنمای سفر خوبی برای گردشگران ترکیه باشد و آن‌ها را برای انتخاب بهترین تفریح، راهنمایی کند.

    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    قلعه رومی آنتالیا

    منطقه لارا آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW