021-88507190

چگونه از فرودگاه بدروم به مرکز شهر برویم

گردشگری م.مقیمی 14 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
چقدر طول می کشد که از فرودگاه بدروم به مرکز شهر بدروم برسیم؟ با ما همراه باشید تا همه راه و روش های دسترسی به مرکز شهر بدروم از فرودگاه بدروم را بررسی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نحوه رفتن به فرودگاه بدروم از مرکز شهر

    فرودگاه بدروم چقدر از شهر بدروم دور است؟ چقدر طول می کشد که از فرودگاه بدروم به مرکز شهر بدروم برسیم؟ کرایه تاکسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر چقدر است؟ چه روش هایی برای دسترسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر وجود دارد؟ اگر سوالی مثل این سوال ها در ذهنتان دارید، با ما همراه باشید تا همه راه و روش های دسترسی به مرکز شهر بدروم از فرودگاه بدروم را با هم بررسی کنیم و هر نکته ای که باید در این زمینه بدانید را به شما بگوییم.

    چگونه از فرودگاه بدروم به مرکز شهر برویم

    فاصله فرودگاه بدروم از مرکز شهر

    اول از همه خوب است این را بدانید که فرودگاه بدروم حدود 35 کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد. در واقع فرودگاه بدروم در حاشیه شمال شرقی بدروم قرار گرفته است.

    دسترسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر

    چندین و چند روش برای دسترسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر وجود دارد که می توانید بسته به نظر و شرایط خودتان، یکی از آن ها را انتخاب کنید. از جمله وسایل نقلیه موجود برای دسترسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر می توان به اتوبوس های دولتی موتاس، شاتل های هاواش فرودگاه، شاتل های خصوصی و تاکسی اشاره کرد. ضمن اینکه در خیلی از پکیج های تور ترکیه، امکان ترانسفر رایگان از فرودگاه بدروم به هتل برایتان فراهم می شود که در صورت تمایل می توانید از این گزینه نیز برای دسترسی از فرودگاه بدروم به مرکز شهر استفاده کنید.

    اتوبوس های دولتی فرودگاه بدروم

    اتوبوسرانی دولتی موتاس این امکان را برایتان فراهم کرده است که به راحتی بین فرودگاه بدروم و مرکز شهر رفت و آمد کنید. اگر می خواهید سوار یکی از اتوبوس های موتاس شوید، کافی است که به محض رسیدن به فرودگاه به قسمت رو به رویی ترمینال پروازهای ورودی داخلی بروید. هزینه این اتوبوس ها را باید به صورت نقدی با اسکناس پرداخت کنید. نکته دیگر اینکه طی کردن فاصله 35 کیلومتری فرودگاه تا مرکز شهر بدروم با این اتوبوس ها حدود 50 دقیقه زمان می برد. 

    اتوبوس های دولتی فرودگاه بدروم

    شاتل های هاواش فرودگاه بدروم

    یک سری اتوبوس با نام هاواش در فرودگاه بدروم وجود دارد که اگر سوار آن ها شوید، می توانید به مرکزشهر بدروم دسترسی پیدا کنید. این شاتل ها به گونه ای برنامه ریزی شده اند که بعد از هر پرواز داخلی به مقصد بدروم، به سمت مرکز این شهر حرکت کنند. این اتوبوس ها نیز درست مثل اتوبوس های موتاس، در قسمت جلوی ترمینال پروازهای ورودی داخلی می ایستند. این اتوبوس ها معمولا فاصله فرودگاه بدروم تا مرکز شهر بدروم را ظرف مدت 45 دقیقه طی می کنند و شما می توانید قیمت بلیط آن ها را از وب سایت هاواش چک کنید.

    تاکسی های فرودگاه بدروم

    تاکسی های فرودگاه در خارج ترمینال قرار گرفته اند و درنتیجه شما باید مقداری پیاده روی کنید تا به آن ها برسید. کرایه استاندارد تاکسی های زرد رنگ فرودگاه بدروم به این صورت است که شما یک هزینه ورودی به تاکسی را پرداخت می کنید و بعد به ازای هر کیلومتر نشان داده شده روی تاکسی متر، یک مقدار مشخص را به هزینه ورودی اضافه می کنید. هزینه ثابت ورودی به تاکسی های زرد رنگ فرودگاه بدروم 7.75 لیره است. اگر مسافت طی شده بین 1 تا 5 کیلومتر باشد، به ازای هر کیلومتر از شما 7.25 لیره دریافت می شود. این هزینه برای مسافت های 6 تا 15 کیلومتری، به ازای هر کیلومتر 6.15 لیره، برای مسافت های 16 تا 0 کیلومتری به ازای هر کیلومتر 5.15 لیره، برای مسافت های 31 تا 50 کیلومتری برای هر کیلومتر 4.75 لیره و برای مسافت های بالای 51 کیلومتری، به ازای هر کیلومتر 4.25 لیره است.

    برای رزرو تور بدروم می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید و از ترانسفر رایگان از فرودگاه بدروم به هتلتان در بدروم بهره مند شوید. در صورت رزرو تور بدروم دیگر نیازی به استفاده از گزینه های ذکر شده در این مطلب برای دسترسی به هتلتان در بدروم ندارید و می توانید از ترانسفر هتلتان در بدروم استفاده کنید.


    درباره بدروم بیشتر بخوانید:

    تفریحات شهر بدروم ترکیه

    بدروم بهتره یا آنتالیا

    هزینه سفر به بدروم

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW