021-88507190

فرق پرواز ترک و ایرانی

گردشگری م.مقیمی 11 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بررسی فرق و تفاوت پرواز ترک و ایرانی کمک می کند تا بهترین تجربه از پرواز را با توجه به شرایطتان داشته باشید و انتخاب بهتری بین پرواز ایرانی و ترک انجام دهید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فرق پرواز ترک و ایرانی چیست؟

    حتما شما هم این را شنیده اید که برای سفر به آنتالیا می توانید هم از پرواز ترک و هم از پرواز ایرانی استفاده کنید. شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که کدامشان بهتر هستند؟ اصلا چه تفاوتی با هم دارند و با وجود همه تفاوت ها، بهتر است که بلیط کدام پرواز را برای سفر به آنتالیا رزرو کنید؟ پرواز ایرانی یا ترک؟ برای اینکه همه جوانب را بسنجید و انتخاب بهتری بین تفاوت پرواز ایرانی و ترک داشته باشید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا تفاوت پرواز ترک و ایرانی را به شما بگوییم.

    فرق پرواز ترک و ایرانی

    تفاوت های پرواز ترک و ایرانی

    بعضی از تورهای آنتالیا با پرواز ایرانی و برخی هایشان با پرواز ترک برگزار می شوند. همین مساله باعث می شود که خیلی از توریست های ایرانی برای سفر به مقصد آنتالیا بین یک دو راهی بمانند! اینکه تور آنتالیا با پرواز ترک بگیرند یا با پرواز ایرانی؟ ما امروز می خواهیم که به شما کمک کنیم که تصمیم بهتری در این زمینه بگیرید و با بزرگترین و مهمترین تفاوت های پرواز ترک و ایرانی در تور ترکیه آشنا شوید!

    معرفی ایرلاین های ایرانی و ترک

    ایرلاین های مختلفی وجود دارند که به مقصد آنتالیا پرواز دارند و در نتیجه دست شما برای انتخاب بلیط هواپیما آنتالیا باز است. شما می توانید بلیط یک پرواز ترک مثل ترکیش، فری برد یا پگاسوس و یا بلیط یک پرواز ایرانی مثل ماهان را به مقصد آنتالیا رزرو کنید. اما کدام بهتر است؟ کدام ارزانتر است؟ تفاوت ایرلاین ایرانی و ترک چیست؟ بهتر است که اول به بزرگترین تفاوت پرواز ترک و ایرانی اشاره کنیم! بزرگترین تفاوت پرواز ایرانی و ترک به مقصد آنتالیا این است که پرواز ایرانی اصلا به مقصد خود آنتالیا برگزار نمی شود! در ادامه بیشتر در این باره برایتان توضیح می دهیم.

    پرواز مستقیم! ترک یا ایرانی؟

    مهمترین تفاوتی که پروازهای ایرانی و ترک در سفر به آنتالیا دارند، این است که پروازهای ایرانی و ترک به مقصد دو فرودگاه مختلف در آنتالیا برگزار می شود. در واقع مساله اینجاست که فقط پروازهای ترک به مقصد فرودگاه آنتالیا انجاام می شوند و در مقابل، هواپیماهای پروازهای ایرانی در فرودگاه دیگری در اطراف آنتالیا به زمین می نشینند. فرودگاهی که در موردش صحبت می کنیم، فرودگاه اسپارتا نام دارد. نکته اینجاست که فرودگاه آنتالیا فقط 12 کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد و در نزدیکی خیلی از مناطق توریستی و گردشگری آنتالیا مثل کمر، بلک و لارا قرار گرفته است. در صورتی که فرودگاه اسپارتا حدودا 160 کیلومتر با آنتالیا فاصله دارد و این یعنی اگر با پرواز ایرانی به آنتالیا سفر کنید، باید این را در نظر بگیرید که باید یک سفر زمینی نیز از فرودگاه اسپارتا به هتل خودتان در آنتالیا داشته باشید. پس اگر به دنبال سفر آسان به آنتالیا هستید، برای شما بهتر است که تور مستقیم آنتالیا با پرواز ترک را رزرو کنید. 

    پرواز مستقیم! ترک یا ایرانی

    پرواز ارزان! ترک یا ایرانی؟

    مساله ای که خیلی از ایرانیان را به خرید بلیط آنتالیا پرواز ایرانی مشتاق می کند، این است که قیمت بلیط پرواز ایرانی از پرواز ترک ارزانتر است. اگر ارزانی برایتان دغدغه است و برایتان مهم نیست که فاصله 160 کیلومتری فرودگاه اسپارتا تا آنتالیا را با اتوبوس طی کنید، انتخاب بهتر برای شما این است که با پرواز ایرانی به آنتالیا سفر کنید.

    با توجه به مطالبی که گفته شد، می توانیم این طور جمع بندی کنیم که هر کسی باید بسته به شرایط خودش بین پرواز ایرانی یا ترک یکی را انتخاب کند. این بدین معنی است که نه پرواز ترک بد است و نه پرواز ایرانی! این شما هستید که با توجه به بودجه و اولویت هایتان می توانید تصمیم بگیرید که انتخاب بهتر برای شما چیست. راستی اگر شما بخواهید به آنتالیا سفر کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ پرواز ایرانی یا ترک؟ برای رزرو تور آنتالیا با پرواز ترک و پرواز ایرانی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    موزه باستان شناسی آنتالیا

    قلعه رومی آنتالیا

    تفریحات آبی آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW