021-88507190

باغ وحش آنتالیا را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 22 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
باغ وحشی که بازدید از آن هم سرگرم کننده و هم آموزنده است و بازدید از آن معمولا هم برای کودکان و هم برای بزرگترها جالب است. با ما همراه باشید تا شما را با باغ وحش آنتالیا آشنا کنیم و اطلاعات جامعی را درباره این باغ وحش زیبا در آنتالیا به شما ارائه کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    باغ وحش آنتالیا کجاست؟

    یکی از ویژگی های جالب آنتالیا به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای ترکیه این است که در آن تنوع جاذبه های گردشگری بسیار زیاد است. آنتالیا شهری است که همه را با اماکن تفریحی و جاذبه های گردشگری متنوعی که دارد، سورپرایز می کند! یکی از جالب ترین اماکن تفریحی که در آنتلایا وجود دارد، باغ وحش آتنالیا است. باغ وحشی که بازدید از آن هم سرگرم کننده و هم آموزنده است و بازدید از آن معمولا هم برای کودکان و هم برای بزرگترها جالب است. با ما همراه باشید تا شما را با باغ وحش آنتالیا آشنا کنیم و اطلاعات جامعی را درباره این باغ وحش زیبا در آنتالیا به شما ارائه کنیم. 

    باغ وحش آنتالیا را بشناسید

    درباره باغ وحش آنتالیا

    برای گردشگرانی که به حیوانات و حیات وحش علاقه دارند، بازدید از باغ وحش آنتالیا یک تجربه بی نظیر است. باغ وحش آنتالیا که یکی از زیباترین و معروف ترین باغ وحش های ترکیه است، به گونه ای طراحی شده که هر کسی در آن لحظات بسیار مفرح و فراموش نشدنی را تجربه می کند. یکی از نقاط قوتی که باغ وحش آنتالیا به نسبت خیلی دیگر از باغ وحش های دنیا دارد، این است که حیوانات در آن در محیطی بسیار آرام، امن و تمیز نگه داری می شوند و همین مساله باعث شده که محبوبیت باغ وحش آنتالیا نزد توریست ها نیز بالاتر برود. با همه این اوصاف اگر از ما می پرسید، حتما از باغ وحش آنتالیا در تور آنتلایا دیدن کنید و جای جای این باغ وحش 330 هکتاری را از نزدیک ببینید. شما در تور ترکیبی استانبول و انتالیا می توانید هم از آنتالیا و هم از استانبول دیدن کنید.

    حیوانات باغ وحش آنتالیا

    باغ وحش آنتالیا حیوانات متنوعی را در خود جای داده است. محیط این باغ وحش به گونه ای دیزاین شده است که برای حیوانات متعددی از جمله بعضی از حیوانات در خطر انقراض مناسب باشد. این یعنی اگر از باغ وحش آنتالیا بازدید کنید، این شانس را پیدا می کنید که بیش از 800 گونه مختلف از حیوانات را از نزدیک ببینید. چه چیزی می تواند بهتر از این باشد؟ اگر شما هم دوست دارید که انواع خزندگان، دو زیستان، حیوانات وحشی و حیوانات کمیاب را از نزدیک ببینید، شک نکنید و بازدید از این باغ وحش را در اولویت سفرتان به آنتالیا قرار دهید.

    امکانات باغ وحش آنتالیا

    باغ وحش آنتالیا محوطه بزرگی دارد و امکانات مختلفی را در خود جای داده است. این باغ وحش مسیرهای بسیار زیبایی برای پیاده روی دارد و برای بازدیدهای خانوادگی و دوستانه، فضای ایده آلی دارد. در این باغ وحش میزهای چوبی متعددی تعبیه شده است که با استفاده از آن ها می توانید، یک پیک نیک خوب و به یادماندنی را تجربه کنید و در حین اینکه با همراهانتان وقت می گذارید، حیوانات جالب این باغ وحش را نیز تماشا کنید. از همه جالب تر اینکه در باغ وحش آنتالیا یک شهربازی بزرگ نیز ساخته شده است که محیط باغ وحش را برای کودکان بسیار جالب کرده است. ضمن اینکه در قسمت های مختلف این باغ وحش بزرگ، رستوران ها و کافه های مختلفی ساخته شده است که می توانید خوراکی های خوشمزه از را در آن ها نوش جان کنید. با امکاناتی که در این باغ وحش وجود دارد، به جرئت می توان گفت که بازدید از باغ وحش آنتالیا چه برای کودکان، چه برای جوان ها و چه برای بزرگترها و سالمندان بسیار مناسب است.

    اطلاعات کاربردی باغ وحش آنتالیا

    باغ وحش آنتالیا در فصل زمستان و تابستان ساعات کاری مختلفی دارد. این باغ وحش در آنتالیا در فصل سرما از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر و در فصل گرما از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر باز است. قیمت بلیط باغ وحش آنتالیا برای هر نفر 5 لیره است که واقعا قیمت بسیار منصفانه و منطقی است. با توجه به جالب بودن فضای باغ وحش آنتالیا، می توان گفت که بازدید از این باغ وحش یکی از بهترین تفریحات ارزان آنتالیا محسوب می شود. باغ وحش آنتالیا در منطقه ای به نام کاپزالتی واقع شده است که دقیقا در بخش انتهایی خط ریلی آنتالیا قرار گرفته است. در نتیجه توریست ها و گردشگران می توانند به راحتی به این باغ وحش دسترسی پیدا کنند.

    اگر شما هم تصمیمتان را گرفته اید و می خواهید از باغ وحش آنتالیا دیدن کنید، با ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید و تور آنتالیا را رزرو کنید. 


    درباره آنتالیا بیشتر بخوانید:

    منطقه لارا آنتالیا

    راهنمای سفر به آنتالیا

    تفریحات آبی آنتالیا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW