021-88507190

زیباترین مناطق آسیایی استانبول

گردشگری م.مقیمی 18 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
مناطق آسیایی استانبول بسیار زیبا هستند. در این مطلب با دیدنی ترین مناطق استانبول در بخش آسیایی آشنا می شوید و تفاوت محله های آسیایی مختلف استانبول را خواهید دانست.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین محله های آسیایی استانبول

    شما هم این را شنیده اید که مناطق آسیایی استانبول بسیار زیبا هستند؟ دوست دارید بدانید که زیباترین مناطق آسیایی استانبول کدام ها هستند؟ آیا می خواهید که با دیدنی ترین مناطق و زیباترین محله های آسیایی استانبول آشنا شوید و بدانید که حال و هوای مناطق آسیایی استانبول به چه صورت است؟ پس با ما همراه باشید تا در این مطلب گشتی در بخش آسیایی استانبول بزنیم و یکی یکی با معروف ترین مناطق استانبول در بخش آسیایی آشنا شویم. با خواندن این مطلب می توانید با تفاوت مناطق آسیایی مختلف در استانبول آشنا شوید و متوجه شوید که کدامشان با سلیقه و روحیات شما سازگارتر است و کدامشان بیشتر برایتان ارزش دیدن دارد. 

    زیباترین مناطق آسیایی استانبول

    اوسکودار، قلب تاریخی استانبول در بخش آسیایی

    اوسکودار که در کنارتنگه بسفر قرار گرفته است، با مناطقی مثل کادیکوی، عمرانیه و بیکوز همسایه است. اگر فقط بخواهید از یکی ازمناطق آسیایی استانبول دیدن کنید، ایده ای خوبی است که به منطقه اوسکودار بروید تا هم تنگه بسفر را از نزدیک ببینید و هم از جاذبه های تاریخی این منطقه قدیمی در استانبول دیدن کنید. چراکه اوسکودار یکی از معروف ترین مناطق استانبول است و مسلما بازدید از آن تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان به همراه خواهد داشت. شما می توانید با تور ترکیه ارزان به این شهر زیبا سفر کنید.

    کادیکوی، منطقه سرزنده استانبول در بخش آسیایی

    کادیکوی که یکی از سرزنده ترین مناطق آسیایی استابنول است، به عنوان یکی از توریستی ترین مناطق این شهر شناخته می شود. منطقه ای که از غرب با منطقه اوسکودار و از شمال و شرق با مناطق آتاشهیر و مال تپه همسایه است و دریای مرمره را رد جنوب خودش دارد. منطقه ای که در نزدیکی پل بسفر قرار گرفته است و با اینکه در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است، معروف به این است که مردمانش لایف استایل اروپایی دارند.

    بیکوز، منطقه آرام استانبول در بخش آسیایی

    بیکوز که از غرب با تنگه بسفر همسایه است، منطقه ای بسیار زیباست که چشم اندازش باورنکردنی است. این منطقه با جنگل های سرسبز احاطه شده است و آرامش و هوای تازه ای که دارد، در هیچ جای دیگر استانبول پیدا نمی شود. اگر به دنبال یک جای آرام برای گشت و گذار در استانبول هستید، ما به شما منطقه بیکوز به عنوان یکی از زیباترین مناطق آسیایی استانبول را پیشنهاد می کنیم.

    کارتال، قطب آموزشی، درمانی استانبول در بخش آسیایی

    کارتال یکی از خاص ترین و زیباترین مناطقی است که می توانید در بخش آسیایی استانبول از آن دیدن کنید. این منطقه که آرامشی مثال زدنی دارد، در نزدیکی ساحل دریای مرمره قرار گرفته است. این منطقه از شرق با منطقه پندیک و از شمال با منطقه سانجاک تپه و همین طور کوه آیدوس با بلندترین قله استانبول هم مرز است. این منطقه بیش از هر مساله دیگری، به خاطر دانشگاه ها و خدمات درمانی خوبی که دارد، معروف شده است و از طرفی عنوان دومین منطقه سودآور استانبول را به آن داده اند.

    عمرانیه، منطقه بسیار تمیز استانبول در بخش آسیایی

    در نهایت آخرین منطقه ای که می خواهیم به عنوان یکی از زیباترین مناطق آسیایی استانبول به شما معرفی کنیم، عمرانیه است. منطقه ای که در آن زیبایی طبیعی با ساختمان ها و مراکز خرید مدرن شهری ادغام شده و همین مساله باعث شده که هم برای خرید و هم برای تفریح گزینه بی نظیری باشد. این منطقه از شمال با منطقه بیکوز، از شرق با سانجاک تپه، از غرب با اوسکودار و از جنوب با منطقه آتاشهیر احاطه شده است و به عنوان یکی از اصلی ترین و محبوب ترین مناطق آسیایی استانبول شناخته می شود. یک مورد بسیار جالب درباره عمرانیه این است که به عنوان یکی از تمیزترین مناطق استانبول شناخته می شود و معمولا همه توریست ها شیفته فضا و حال و هوای جالب آن می شوند.

    برای رزرو تورهای استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید. اگر به دنبال تور لحظه آخری استانبول هستید، نام مهرپرواز را فراموش نکنید!


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    جاهای دیدنی قسمت آسیایی استانبول

    راهنمای خرید از منطقه کادیکوی استانبول

    موزه شکلات استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW