021-88507190

بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول

گردشگری م.مقیمی 16 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
غذاهای ترکیه و استانبول در کل دنیا معروف است. در این مطلب به بررسی بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول می پردازیم که غذا و فضای خوبی ارائه می دهند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول کدامند؟

    غذاها و خوراکی های ترکیه و استانبول در کل دنیا معروف هستند. با این حساب مشخص است که شما هم شیفته غذاهای ترکیه ای می شوید! به شرطی که بدانید هر خوراکی و هر غذایی را باید در کدام رستوران امتحان کنید تا بهترین طعمش نصیبتان شود! ما امروز می خواهیم بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال را به شما معرفی کنیم. چراکه محله تکسیم معروف ترین و توریستی ترین محله استانبول و خیابان استقلال محبوب ترین خیابان در این محله است و رستوران هایش از هر نظر جزء بهترین رستوران های استانبول و ترکیه محسوب می شوند. با این حساب برای هر توریستی مهم است که با بهترین رستوران ها و کافه های تکسیم و خیابان استقلال استانبول آشنا شود. رستوران هایی که به قدری اصیل و معروف هستند که فرهنگ غذایی ترکیه با وجود آن ها معنا پیدا می کند!

    اگر کنجکاو شده اید که بدانید بهترین کافه ها و معروف ترین رستوران های تکسیم چه جور رستوران ها و کافه هایی هستند، ادامه مطلب را از دست ندهید. ما در این مطلب سعی کرده ایم که گلچین کافه ها و رستوران های خیابان استقلال را به شما معرفی کنیم تا از سردرگمی در بیایید و بدانید که باید دقیقا به کدام رستوران یا کافه در خیابان استقلال استانبول مراجعه کنید که هم غذاهای خوبی را نوش جان کنید و هم اوقات خوشی را سپری کنید.

    بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول

    رستوران 360 استانبول

    رستوران 360 یکی از نام آشناترین رستوران های محله تکسیم است. رستورانی که در طبقه آخر یک ساختمان ساخته شده است و به خاطر چشم انداز 360 درجه ای که به شهر دارد، چنین نامی را به خود اختصاص داده است. رستورانی که غذاهایش بسیار متنوع هستند و در آن همه مد غذایی از غذاهای ترکیه ای و مدیترانه ای گرفته تا غذاهای هندی و ایتالیایی سرو می شود. این رستوران انتخاب خوبی برای کسانی است که به صورت گروهی به استانبول سفر می کنند و همسفرانشان ذائقه های غذایی متنوعی دارند! چراکه هر کسی در این رستوران می تواند غذای باب میل خودش را سفارش دهد و معمولا همه از انتخاب این رستوران در استانبول راضی هستند. اگر شما هم تمایل به امتحان کردن غذاهای این رستوران خوب دارید، بهتر است که نام آن را به خاطر بسپارید و آن را هنگام سفر با تور ترکیه در خیابان استقلال استانبول جستجو کنید.

    رستوران الئوس فیش استانبول

    اگر فقط یک رستوران در استانبول باشد که غذاهای دریایی معرکه ای داشته باشد، قطعا آن رستوران، الئوس فیش است. رستورانی که باب میل دوستداران غذاهای دریایی است و در آن همه جور غذای دریایی برای سفارش موجود است. این رستوران که ورودی بسیار کوچکی دارد، از چشم خیلی از توریست ها مخفی می ماند. اما با اینکه ورودی این رستوران بسیار کوچک است، وقتی که وارد آن می شوید، به کل نظرتان درباره آن عوض می شود و می بینید که فضای بسیار خوبی برای غذا خوردن دارد که اتفاقا چشم اندازش به تنگه بسفر بی نظیر است. این رستورانی که در موردش صحبت می کنیم، در اصل یک رستوران یونانی است که یک سر و گردن از دیگر رستوران های دریایی استانبول بالاتر است. اگر شما هم به غذاهای دریایی علاقه دارید، بهتر است که برای یک بار هم که شده، به این رستوران در خیابان استقلال بروید و طعم غذاهای دریایی آن را امتحان کنید.

    کافه صفاحت خانه استانبول

    صفاحت خانه نام یک کافه دنج در محله تکسیم است که درست در خیابان استقلال قرار گرفته است و شما می توانید آن را در قسمت ورودی پاساژ اطلس پیدا کنید. این کافه حسابش با هر کافه دیگری در استانبول فرق می کند و فضای بسیار خوبی برای شب نشینی دارد. حال و هوای این کافه مخصوصا برای زوج های جوان و مجردها عالی است و به عقیده خیلی از توریست ها ارزش وقت گذاشتن را دارد. شما می توانید در تور استانبول و تور استانبول نوروز به این کافه و رستوران ها سر بزنید.

    کافه کرب بار استانبول

    کرب نام یک کافه بسیار زیباست که در خیابان استقلال قرار گرفته است. جذابیت این کافه به این است که هنرمندان بسیار خوبی در آن اجرای موسیقی می کنند. پس اگر به دنبال یک کافه برای شب نشینی در استانبول هستید و اتفاقا از موزیک های ترکی خوشتان می آید، کافه کرب جایی است که می تواند شما را خوشحال کند. برای رزرو تور ارزان استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    اگر به دنبال غذای ایرانی در استانبول هستید، ما در مقاله‌ای به معرفی بهترین رستوران های ایرانی در استانبول پرداخته‌ایم که پیشنهاد می‌کنیم خواندن آن را از دست ندهید.

    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    سوغات ترکیه چیست

    زیباترین مناطق آسیایی استانبول

    بهترین تفریحات در میدان تکسیم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW