021-88507190

بهترین عمده فروشی های استانبول برای خرید لباس ارزان

گردشگری م.مقیمی 29 آبان ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
استانبول یکی از بهترین عمده فروشی لباس را دارد. اما بهترین عمده فروش های استانبول برای خرید لباس ارزان در کجای این شهر قرار گرفته اند؟ در این مقاله آن را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین عمده فروشی های استانبول برای خرید لباس ارزان

    همه ما این را می دانیم که استانبول یکی از بهترین قطب های عمده فروشی لباس در دنیاست. اما سوال این است که استانبول به عنوان مرکز خرید و فروش لباس در ترکیه چجور عمده فروش هایی دارد و بهترین عمده فروش های استانبول در کجای این شهر قرار گرفته اند. اگر می خواهید با بهترین عمده فروشی های استانبول برای خرید لباس ارزان آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید. در ادامه می خواهیم عمده فروشی هایی را به شما معرفی کنیم که استانبول بدون آن ها استانبول نیست!

    بهترین عمده فروشی های استانبول برای خرید لباس ارزان

    بازار مرتر استانبول

    محال است که کسی در کار فروش لباس باشد و اسم بازار مرتر استانبول به گوشش نخورده باشد. بازاری که در منطقه ای به همین نام یعنی منطقه مرتر در بخش اروپایی استانبول قرار گرفته است و یکی از اصلی ترین مراکز عمده فروشی لباس در ترکیه است. این بازار مشهور و نام آشنا در صنعت پارچه و پوشاک کولاک کرده است و همیشه جزء بهترین گزینه های تاجران و فروشندگان ترکیه ای و خارجی برای خرید لباس عمده است. مرتر که هزاران فروشگاه دارد، بازاری است که می توانید در آن جدیدترین لباس های ترکیه ای را با قیمت عمده خریداری کنید. در این بازار همه جور لباسی از لباس بچگانه گرفته تا لباس های زنانه و مردانه که همگی مد روز هستند، پیدا می شود. شما می توانید پس از رزرو بهترین قیمت تور ترکیه از بازارهای متنوع استانبول دیدن کنید.

    بازار گون گورن استانبول

    گون گورن یکی از پیشروترین بازارهای عمده فروشی در استانبول است. این بازار که در نزدیکی مرتر قرار گرفته است، یکی دیگر از گزینه های خوب استانبول برای خرید لباس ارزان است. در این بازرا لباس هیا شیک زنانه، مردانه و بچگانه با قیمت های بسیار مناسب فروخته می شود. البته از آنجایی که گون گورن از بازار مرتر کوچک تر است، تنوع کمتری نیز در لباس دارد. اما با این حال، باز هم بازار بسیار مشهور و معروفی است و با قیمت های بسیار خوبی که دارد، مشتریانش را راضی نگه می دارد. اگر به دنبال خرید لباس ارزان هستید و کیفیت آنقدرها برایتان اهمیت ندارد، گون گورن بازاری است که می توانید روی خرید لباس ارزان از آن در تور ترکیه و تور ترکیه نوروز حساب باز کنید.

    بازار لاله لی استانبول

    لاله لی که در نزدیکی منطقه سلطان احمد به عنوان یکی از توریستی ترین مناطق استانبول قرارگرفته است، یک بازار عمده فروشی بسیار معروف در استانبول است. این بازار فروشگاه عمده فروشی بسیار متنوعی دارد که در حاشیه خط تراموا و همین طور خیابان های اطراف ان قرار گرفته اند و در کنار هم، یک مجموعه غنی از لباس های متنوع و ارزان را شکل داده اند. جالب است بدانید که در بعضی از فروشگاه های لاله لی، لباس های عروسی ارزان قیمت نیز فروخته می شود و تنوع لباس در آن بسیار زیاد است. تفاوتی ندارد که شما به دنبال چه نوع لباس با چه سبک و چه قیمتی باشید، در هر صورت می توانید مطمئن باشید که بازار لاله لی برای شما انتخاب بسیار خوبی است.

    بازار عثمان بی استانبول

    بازار عثمان بی که در منطقه شیشلی قرار گرفته است، هم لوکیشن بسیار خوب و هم لباس های بسیار خوش قیمت و مناسبی دارد. این بازار ینز یکی از قطب های فروش لباس عمده در استانبول محسوب می شود و با تنوعی که دارد، مشتریان همیشگی زیادی پیدا کرده است. در این بازار عمدتا لباس ها با کیفیت هستند و به نسبت قیمت بسیار خوبی نیز دارند. لازم به ذکر است که کشورهای متعددی در دنیا، لباس هایشان را از این بازار وارد می کنند. از جمله این کشورها می توان به آمریکا، روسیه و همین طور کشورهای آسیایی و اروپایی اشاره کرد. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    سوغات ترکیه

    بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول

    تفریح در میدان تکسیم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW