021-88507190

کارهایی که می توانید در موزه مادام توسو سنگاپور انجام دهید

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 28 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کارهای جذاب و بامزه ای که می توانید در موزه مادام توسو در سنگاپور انجام دهید
    این موزه در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد اما این مقاله در خصوص موزه مادام توسو درسنگاپور است و کلکسیون تعدادی از شخصیت های شناخته شده در ورزش و سینما درآن وجود دارد که می توانید کنار آن ها عکس بگیرید و از دیدن این همه شباهت شگفت زده شوید و تجربه ای مانند موزه مادام توسو در لندن را داشته باشید.در این مقاله می خواهیم در مورد کارهایی که می توانید در این موزه جذاب انجام دهید صحبت کنیم. با بازدید از این موزه می توانید روزی به یاد ماندنی را در سنگاپور سپری کنید.بیشتر از 60 تندیس از شخصیت های مشهور جهان در این موزه وجود دارند که از دیدن آن ها ذوق زده میشوید.

    سوار قایق شوید
    شعبه موزه مادام توسو در سنگاپور مابین شعبه های دیگرش در سراسر جهان وجه تمایز جالبی دارد! این موزه اولین موزه ای است که امکان قایق سواری را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. این قایق سواری که به عنوان روح سنگاپور مشهور است، بازدیدکندگان را به جاذبه های گردشگری دیگر شهر از تفریحگاه خلیج مارینا سنگاپور تا محل مسابقات فرمول 1 می برد.

    با شخصیت های مشهور عکس بگیرید
    در بخش خیلی جذاب این موزه، شما می توانید با تام کروز، برد پیت، آنجلینا جولی و دیگر شخصیت های مشهور بدون درگیر شدن با بادیگاردهایشان عکس بگیرید!
    خودتان را در گود مبارزه ورزشکاران حرفه ای و جهانی قرار دهید
    شما می توانید در این موزه در برابر قهرمانان ورزش یک بازی داشته باشید. با دیوید بکهام درازنشست بروید، با یائو مینگ با دو متر قد در حلقه بسکتبال توپ بیندازید یا با محمد علی به رینگ بروید.

    با شخصیت های مشهور عکس بگیرید


    آماده اید؟ اکشن!
    با افسانه های هالیوود به داخل استودیو بروید یا خودتان را روی سن تصور کنید. یا می توانید روی صندلی کارگردان بنشینید. اگر رویای بودن در سینما را دارید، در این موزه می توانید به آن دست پیدا کنید.

    در کنار ستاره های موسیقی باشید
    با تیلور سوئیفت آهنگ بخوانید، با بیانسه برقصید یا کنار مایکل جکسون ژست بگیرید.خواننده های سنگاپور نیز مثل استفانی سان و جی جی لین جایگاه خود را در این موزه دارند.

    کنار شخصیت های سیاسی جهان قرار بگیرید
    شما می توانید در این موزه دور میز لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور بنشینید و در بحث و گفتگو هایشان شرکت کنید! یا می توانید به درون باغ بروید و لی کو آن یو وزیر سابق و همسرش را ملاقات کنید و عکس بگیرید.

    میتوانید مهمانی تولد بگیرید یا حتی خواستگاری کنید!
    اگر در حال برنامه ریزی برای تولد یا سورپرایز درخواست ازدواجتان هستید، حتما به موزه مادام توسوی سنگاپور هم فکر کنید. این موزه با فضایی بیشتر از 1000 متر مربع، یک مکان ایده آل برای میزبانی مهمانی های شخصی، رویدادهای شرکت ها و همچنین یک تولد هیجان انگیز با دوستان می باشد.

    از این موزه جذاب دیدن کنید و وارد دنیای افراد مشهور جهان شوید. از دیدن شباهت ماکت ها شگفت زده می شوید و قطعا اوقات خوشی را در این موزه سپری خواهید کرد.

    ساعت کار موزه
    موزه مادام توسو در سنگاپور روزانه از ساعت 10 صبح تا 9 شب باز است و آخرین پذیرش بازدیدکنندگان را در ساعت 7:30 بعد از ظهر انجام می دهند و قیمت بلیط آن برای بزرگسالان 30 دلار و برای کودکان 20 دلار است. البته قیمت بلیط برای شهروندان میانسال و دانش آموزان 27 دلار می باشد.

    جهت اطلاع از قیمت تور لحظه آخری سنگاپور می توانید به صفحه مراجعه نمایید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW