021-88507190

کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!

گردشگری آژانس مسافرتی مهر پرواز 28 خرداد ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!
    یکی از مناطق بسیار جذاب و دیدنی آنتالیا منطقه ی کمر میباشد، کمر در 40 کیلومتری آنتالیا قرار دارد و به علت فراوانی منابع آب شیرین ،مقدار شوری آب چندان بالا نیست . وجه تسمیه‌ی نام این شهر از دیوار بلندی که برای جلوگیری از ورود سیل به داخل روستا ساخته شده بود، گرفته شده است. شهر کمر به شکلی بسیار مناسب با انتظارات گردشگران روز به روز در حال پیشرفت است و پرچم آبی از سوی اتحادیه اروپا را دارد(درمعنای لغوی برای مناطقی که دارای سواحل پاک و تمیز هستند ، استفاده میگرد)، در این راستا شهر کمر دارای رستوران، هتل، کافه‌های متعدد، سواحل زیبا و تمیز و همچنین بازارهایی قدیمی و جدید است.
    این شهر به علت قرار گرفتن در منطقه دریای مدیترانه، در زمستان‌ها بارانی و معتدل و در تابستان‌ها گرم می باشد.

    اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید، سفر به کمر میتواند بهترین انتخاب باشد! برای آشنایی با آنتالیا میتوانید "راهنمای سفر به آنتالیا " را بخوانید.

    کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!-مهرپرواز

    ساحل سبزپوش اولیمپوس

    الیمپوس (Olympos) یکی از مکان های دیدنی آنتالیا است که با چشم انداز فوق العاده گردشگران زیادی را به سوی خود می کشد. الیمپوس، شهری بسیار قدیمی است که پیدایش آن را به سال 80 قبل از میلاد نسبت می دهند. این شهر یکی از زیباترین و بهترین سواحل و در کنار آن، کوه کیمائرا قرار دارد. کوه ها و صخره هایی نیز در این منطقه دیده می شود که بر زیبایی آن می افزایند. این مکان ترکیبی از تمدن قدیم و جدید است که بر جذابیت این ساحل افزوده است. این منطقه تا حدودی تبدیل به منطقه ای تجاری شده است. دسترسی به این شهر بسیار آسان است چراکه حتی می توان با استفاده از اتوبوس، تاکسی، وسیله نقلیه شخصی یا با استفاده از سرویس های حمل و نقل هتل ها، خود را به این مکان رساند. هتل ها و رستوران های با کیفت بسیاری در اطراف این منطقه وجود دارد.

    کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!-مهرپرواز

    غار بلدیبی
     این غار در 25 کیلومتری جنوب شرقی آنتالیا و 19 کیلومتری کمر و بین شهر کمر و آنتالیا و در نزدیکی تونل camdag قرار گرفته است، این غار در ساحل دریا و در ارتفاع 25 متری قرار دارد. و یکی دیگر از جذابترین دیدنی های منطقه‌ی کمر است. در حفاری های انجام شده در غار بلدیبی ابزار سنگ چخماق متعلق به دوره پارینه سنگی یافت شده است، همچنین نقاشی انسان شماتیک ، الهه مادر، بز و آهو و بر روی دیوار غار قابل مشاهده است. می‌توان گفت با بازدید از غار بلدیبی گردشگران میتوانند به گذشته سفر کنند!

    کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!-مهرپرواز

    دهکده چیرالی
     دهکده ای در جنوب غربی استان آنتالیا در نزدیکی الیمپوس است. این دهکده زیبا دارای حدود ۳٫۵ کیلومتر ساحل جدا از هم است . همچنین در نزدیکی سیرالی ، رودخانه ها و نهرهای زیبا و بکری وجود دارد که زیبایی این منطقه را چند برابر کرده است و هرساله افراد زیادی که به آنتالیا سفر کرده اند برای دیدن این دهکده راهی جنوب غربی این استان می شوند تا از زیبایی های این مکان استفاده کنند . یکی دیگر از جاذبه های این ناحیه ، راه لیسیان است که در پارک ملی الیمپوس قرار دارد.

    کمر، الماس سه وجهی آنتالیا!-مهرپرواز

    در کمر کجا اقامت کنم ؟

    در منطقه کمر برای یک شب ماندن بازه‌ی انتخابی از ۵۰ لیره ترک تا ۵۰۰ لیره برای هر نفر دارید. در فصل و ماههای توریستی مانند آگوست و جولای قیمت هتلها در بالاترین نرخ می باشد. همچنین میتوانید در روستاها و یا مناطق خاصی که هزینه ی کمتری دریافت میکنند، اقامت لذت بخشی داشته باشید. و در صورت تمایل میتوانید در هتل‌های شهر آنتالیا اقامت داشته باشید. اگر سفر کردن با برنامه‌ریزی و کیفیت بالا مورد پسند شماست میتوانید با انواع تورهای آنتالیا سفر خوشی را تجربه کنید!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW