021-88507190

تفریحاتی مهیج در کوش آداسی که نباید از دست داد!

گردشگری آژانس مسافرتی مهرپرواز 02 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
امروز می خواهیم دو تا از دیگر تفریحات هیجان انگیز کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    امروز می خواهیم دو تا از دیگر تفریحات هیجان انگیز کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.
    بعد از مطلب ماجراجویی با اسب سواری و سافاری با جیپ در کوش آداسی بهتر است راجع به چند مورد دیگر از تفریحات و سرگرمی های کوش آداسی اشاره کنیم تا بتوانید اطلاعات خود را بالا برده و اگر مقصد سفرتان تور کوش آداسی بود ، از آنها استفاده کنید تا بتوانید سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

    پارک آبی در کوش آداسی
    اگر می خوهید یک تجربه فوق العاده و هیجان انگیز را در سفرتان به کوش آداسی داشته باشید، باید به یکی از پارک های آبی Fantasy،  Adaland و یا پارک آبی ساحل بزرگ سری بزنید.
    در این پارک های آبی شما دنیایی نامحدود از تفریحات بامزه، پر شور و هیجان و شاداب را تجربه می کنید. این سه پارک آبی دارای سطح بالایی از امکانات به روز و تفریحات مفرح هستند.
    شما می توانید در استخرهای دارای موج های بامزه، یک شیرجه پرشور و شعف بزنید و یک شروع عالی برای یک روز بی نظیر داشته باشید.
    در این پارک های آبی آدرنالین در خونتان بسیار ترشح می شود، چرا که با سرسره های ترسناک و مهیج رو به رو می شوید و کلی لذت می برید.
    اگر هم خیلی اهل هیجان نیستید، برای شما هم امکاناتی مهیا شده است. شما می توانید از سرسره های ملایم تر پارک آبی که در پایین به برکه های آّب می رسند، استفاده کنید یا فقط روی رودخانه ملایم پارک آّبی شناور شوید و ریلکس کنید.
    در پایان هم می توانید در ساحل های چمنی پارک آبی دراز بکشید و آفتاب بگیرید.

    پارک آبی در کوش آداسی

    تورهای قایقی در کوش آداسی

    پیشنهاد مهرپرواز به شما این است که در سفر خود به کوش آداسی، حتما تورهای قایقی هیجان انگیز را تجربه کنید.
    این سفر یک روزه حتما جزء رویایی ترین و منحصر به فردترین تجربه های زندگی شما خواهد بود، چرا که تورهای قایقی به شما این امکان را می دهد که در خلیج های غیر قابل دسترس و بکر و زیبای کوش آداسی شنا کنید و از دیدن مناظر زیبای آن غرق لذت شوید.
    همچنین در فصل تابستان، سرویس رفت و آمد با قایق به جزیره های یونان مثل Rhados وجود دارد که دیدن آن ها زیبایی های سفرتان را دوچندان می کند.
    حتی شما می توانید این تفریح را به مدت یک هفته تجربه کنید. پیشنهاد مهرپرواز به شما این است که با دوستانتان هماهنگ کنید و یک هفته از زندگیتان را به این سفر اختصاص دهید.

    تورهای قایقی در کوش آداسی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW