021-88507190

پارک های آبی آنتالیا

گردشگری مهرپرواز 06 آذر ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
انتخاب بهترین پارک های آبی آنتالیا کار سختی است. تفریحات آبی امضای شهرهای ساحلی ترکیه هستند و افراد زیادی، فقط برای استفاده از این پارک‌ها به آنتالیا می‌آیند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    آنتالیا یکی از شهرهای معروف و محبوب ترکیه است که در غرب این کشور قرار دارد. سالانه مسافران زیادی از سرتاسر دنیا برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت به آنتالیا سفر می‌کنند. جاذبه‌های گردشگری زیادی در این شهر وجود دارد که از جمله مهم‌ترین این جاذبه‌ها می‌توان به پارک‌های آبی اشاره کرد. در ادامه قصد داریم به معرفی ۵ نمونه از بهترین پارک های آبی آنتالیا بپردازیم که محبوبیت بیشتری نسبت به بقیه پارک‌ها دارند.

    پارک آبی آکوا لند آنتالیا؛ مهیج و کم نظیر

    آکوا لند یکی از کم‌نظیرترین پارک‌های آبی آنتالیا و دنیا است که در سال ۱۹۹۴ افتتاح شد. این پارک مهیج طی سال‌های مختلف مجهز شد و در حال حاضر، دارای بخش‌های مختلفی است که می‌تواند ساعت‌های زیادی بازدیدکنندگان را سرگرم کند. از جمله تفریحات پارک آبی آکوا لند آنتالیا می‌توان به سرسره‌های آبی، استخر، سرزمین دلفین‌ها، بانجی جامپینگ و رفتینگ اشاره کرد.

    اگر عاشق هیجان هستید حتما به این پارک آبی در آنتالیا سر بزنید. روی سرسره‌های طویل این پارک، می‌توانید هیجان فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. البته نگران امنیت این سرسره‌ها نباشید، همه سرسره‌های پارک آکوا لند استاندارد هستند و امنیت بالایی دارند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید سرسره‌های آبی روباز یا تونلی (با تیوپ یا بدون تیوپ) را انتخاب کنید و لذت ببرید. بعد از تجربه این سرسره‌های مهیج، می‌توانید در فضای سبز ریلکس کنید یا در رستوران این مجموعه به موسیقی زنده گوش کنید. علاوه بر رستوران، سینما و کافه نیز در آکوا لند در دسترس شما قرار دارد.

    سرزمین دلفین‌ها یکی دیگر از بخش‌های جذاب این پارک است. در این قسمت، می‌توانید دلفین‌هایی را تماشا کنید که ماهرانه‌ از حلقه رد می‌شوند و حرکات جذاب انجام می‌دهند. این دلفین‌ها توسط مربیان حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و لحظات بسیار مفرحی برای شما می‌سازند.

    پارک آبی آکوا لند آنتالیا

    عکسی از پارک آبی آکوا لند آنتالیا

    پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا؛ سرزمین افسانه‌ ها

    یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های کشور ترکیه پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا است. این پارک خانوادگی که به آن سرزمین افسانه‌ها نیز می‌گویند در ۱ کیلومتری ساحل قرار دارد و سالانه پذیرای حدودا ۲ میلیون گردشگر از سراسر جهان است. پارک آبی لند آو لجندز به حدی زیباست و امکانات بالایی دارد که برخی‌ به آن دیزنی لند آنتالیا نیز می‌گویند.  

    این مجموعه امکانات تفریحی زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به انواع سرسره آبی، جکوزی، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر توپ و محوطه مخصوص کودکان اشاره کرد. تعداد سرسره‌های آبی این پارک آبی آنتالیا، 43 عدد است. همچنین یکی از جذابیت‌های لند آو لجندز این است که می‌توانید به تماشای حیوانات دریایی بنشینید. علاوه بر این تفریحات آبی، سینمای ۵بعدی، کافه و رستوران از دیگر امکانات این مجموعه است. این مجموعه به قدری گسترده است که 3 فاز دارد؛ پارک آبی بخشی از یک هتل بزرگ است و مرکز خرید لند آو لجندز نیز فاز دیگر مجموعه است.

    این پارک آبی بخشی از «هتل لند آو لنجندز» است و هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر فعالیت می‌کند. اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان از پارک آبی آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت باید بلیط تهیه کنید. آدرس این پارک آبی در منطقه بلچ آنتالیا است که حدودا ۳۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

    پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا؛ زیبا و سرسبز

     سومین پارک آبی آنتالیا که در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد، ریکسوس پریمیوم تروی است. ریکسوس پریمیوم، از بزرگ‌ترین و بهترین پارک های آبی آنتالیا است. این پارک آبی در داخل هتل ریکسوس قرار گرفته و یکی از جاذبه‌های شهر توریستی آنتالیا است. هتل ریکسوس یکی از مجهزترین و زیباترین هتل‌‌های این منطقه است که علاوه بر پارک آبی، ساحل شنی اختصاصی نیز دارد. در این پارک آبی، انواع سرسره‌ها برای یک تفریح مهیج در دسترس است. 

    سرسره‌های آبی تنها تفریح این پارک نیستند و شما می‌توانید سراغ تفریحات دیگری نظیر برج تروجان، انواع وسایل بازی و نمایش دلفین‌ها بروید. در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی علاوه بر دلفین، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید نیز وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند. نکته قابل توجه این است که شما برای بازدید از بخش‌های مختلف این پارک نیاز نیست هزینه اضافی پرداخت کنید و تنها با خرید یک بلیط می‌توانید از تمام بخش‌های تفریحی آن استفاده کنید.

     برج تروجان یکی از مهیج‌ترین بخش‌های پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا است که ۲۰ متر ارتفاع دارد. شما از پله‌های این برج بالا رفته و به استخر می‌رسید. از آنجا که این پارک آبی در هتل ریکسوس قرار دارد، خوراکی، غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای می‌توانید در آنجا سفارش دهید. ساعت کاری این پارک از ۸ صبح تا ۵ عصر است و هزینه ورودی آن هم سال قبل ۲۰ یورو بود و امسال احتمالا افزایش قیمت خواهد داشت. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از وبسایت ریکسوس پریمیوم به دست آورید.

    پارک آبی ریکسوس پریمیوم آنتالیا

    عکسی از پارک آبی ریکسوس پریمیوم  

    پارک آبی ددمان آنتالیا؛ بزرگ و محبوب

    یکی از محبوب‌ترین پارک‌ های آبی آنتالیا ترکیه ددمان نام دارد که با مساحت 65 هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود. این پارک یک گزینه عالی برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده یا دوستان است. برخی افراد از این پارک آبی آنتالیا به عنوان محبوب‌ترین پارک آبی ترکیه یاد می‌کنند. این مجموعه دارای 22 سرسره آبی، استخرهای گوناگون و رودخانه‌ای به طول 350 متر با امواج مصنوعی است که در آن‌جا می‌توانید علاوه بر تفریح، حمام آفتاب هم بگیرید. 

    از دیگر ویژگی‌های پارک آبی ددمان می‌توان به فضای سرسبزی زیبا با درختان بلند اشاره کرد. همچنین رستوران، کافه و چند فروشگاه در دسترس گردشگران قرار دارد. با وجود اینکه در پارک آبی ددمان بیشتر سرسره‌ها مناسب بزرگسالان است، اما یک بخش مخصوص کودکان نیز وجود دارد که شامل فضای بازی و سرسره سواری می‌شود؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید همراه خانواده به این مکان تفریحی بروید. 

    نکته قابل توجه درباره پارک ددمان، وجود انواع مختلف سرسره‌ها است که تجربه‌های متفاوتی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. این سرسره‌ها شامل سرسره‌های یو شکل، سرباز و سربسته در شیب‌های متفاوت، سرسره‌هایی با تیوب و چاله فضایی می‌شوند. همچنین رودخانه این پارک آبی آنتالیا یک تفریح میهج است که قایق نیز در آن وجود دارد؛ شما می‌توانید در این رودخانه آرام که ۳۵۰ متر طول دارد، تجربه یک قایق‌سواری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. همچنین برای رفتن به این پارک می‌توانید از وسایل نقلیه مخصوص استفاده کنید که رفت و آمد را آسان‌تر می‌کند.

    پارک‌های آبی تنها یکی از جاذبه‌های گردگری آنتالیا هستند. برای آشنایی با همه جاهای دیدنی آنتالیا، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

    پارک آبی دولوسو پارک آنتالیا؛ با امکانات زیاد

    دولوسو پارک در منطقه کمر واقع شده و یکی از محبوب‌ترین پارک ‌های آبی آنتالیا است. این پارک زیبا تفریحات زیادی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ شما در دولوسو پارک، متوجه گذر زمان نخواهید بود. از جمله امکانات این پارک می‌توان به استراحتگاه ساحلی، استخر ۸۰۰ متری با امواج مصنوعی و ۲۳ نوع سرسره اشاره کرد. این سرسره‌ها انواع مختلفی دارند و استفاده از آن‌ها یک تجربه هیجان‌انگیز است. نکته قابل توجه درباره این سرسره‌ها امنیت بالای آن‌ها است که علاوه بر بزرگسالان، کودکان بالای ۱۰ سال هم می‌توانند با خیال راحت ازشان استفاده کنند. 

    از دیگر امکانات دولوسو پارک می‌توان به قایق‌سواری، وجود سرسره ۱۰۰ متری و استخر کف اشاره کرد. همچنین، در این مکان شما به کافه و رستوران هم دسترسی دارید و می‌توانید غذاها و میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای میل کنید. اگر قصد بازدید از این پارک مهیج را دارید، به این نکته توجه کنید که قیمت بلیط آن برای هر نفر ۳۵ دلار است.

    پارک آبی دولوسو آنتالیا

    تصویری از پارک آبی دولوسو آنتالیا

    کدام گزینه در میان پارک های آبی آنتالیا از همه بهتر است؟

    در این مطلب به معرفی ۵ نمونه از پارک های آبی آنتالیا پرداختیم که محبوبیت بالایی در بین گردشگران دارند. هر کدام از این پارک‌های آبی می‌توانند یک تجربه خاص و کم‌نظیر را برای شما رقم بزنند. پس نمی‌توان گفت کدام یک از بقیه بهتر است. هر پارک آبی امکانات مشخصی دارد که تجربه جذاب و هیجان‌انگیزی را برای افراد می‌سازد. اگر می‌خواهید به آنتالیا سفر کنید، به تفریحات آبی علاقه دارید و قصد دارید یک سفر پر از هیجان را تجربه کنید، پارک‌های آبی این شهر بهترین گزینه هستند. برای سفر به آنتالیا، مهرپرواز بهترین پکیج‌های تور آنتالیا و تور ترکیه را برای گردشگران در نظر گرفته است.

    سوالات متداول

    1. بهترین پارک آبی آبی آنتالیا کدام است؟

    یکی از بهترین پارک‌های آبی در آنتالیا پارک آبی «لند آو لجندز» است. این پارک دارای اقامتگاه‌ها، مراکز تفریحی و اقامتی، اسلایدها و بازی‌های آبی متعددی است که تجربه‌ جذابی را برای افراد به ازمغان می‌آورد.

    2. آیا ورود به پارک‌های آبی در آنتالیا هزینه‌بر است؟

    بله، ورود به پارک‌های آبی در آنتالیا معمولا هزینه‌ دارد و تعرفه‌های آن ممکن است متغیر باشند. تغییر قیمت بلیط به پارک و زمان سفر شما بستگی دارد. مثلا در پارک‌های آبی آنتالیا، قیمت بلیط در فصل‌های بهار و تابستان بالاتر است. علاوه بر اینها، ممکن است برای امکانات دیگر مانند اسلایدها و رستوران‌ها نیز مجبور باشید هزینه‌ اضافی پرداخت کنید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW