021-88507190

لوکس ترین برندها برای خرید در استانبول

گردشگری م.مقیمی 07 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر قصد خرید از برندهای لوکس را دارید، بهتر است خرید خود را از استانبول انجام دهید. در ادامه بهترین برندهای لاکچری برای خرید در استانبول را به شما معرفی کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    لوکس ترین برندها برای خرید در استانبول کدامند؟

    از همان گذشته های دور که استانبول شکل گرفت، یکی از مهمترین شهرهای دنیا برای تجارت بوده است! درست از همان موقع هایی که در راه ابریشم قرار گرفته بود و به آن به چشم یک پل برای ارتباط اروپا و آسیا نگاه می شد. حالا هم که دنیا تغییرات بسیار زیادی کرده است و شکل تجارت عوض شده، باز هم استانبول سری بین سرها دارد و یکی از محبوب ترین شهرهای دنیا برای خرید و فروش محسوب می شود. این شهر در حال حاضر یک قطب خرید محبوب و معروف در سطح بین المللی است و مخصوصا برای خرید و فروش لباس، شهرت بی اندازه ای را کسب کرده است. یکی از مواردی که محبوبیت خرید در استانبول را بیشتر کرده، این است که همه نوع کالایی از اجناس ارزان قیمت گرفته تا کالاهای قیمت متوسط و همین طور محصولات و برندهای لوکس در استانبول وجود دارد و دست همه برای خرید در استانبول باز است.

    جذابیت استانبول به این است که حتی محصولات لاکچری نیز در استانبول به نسبت دیگر شهرها و کشورهای دنیا ارزانتر است! به این دلیل که شاخص مصرف در استانبول بسیار بالاست و در نتیجه معاملات با قیمت های مناسب تری در استانبول انجام می شوند. پس اگر قصد خرید از برندهای لوکس را دارید، باید به شما بگوییم که بهتر است خرید خود را از استانبول انجام دهید. با ما همراه باشید تا بهترین برندهای لاکچری برای خرید در استانبول را به شما معرفی کنیم.

    لوکس ترین برندها برای خرید در استانبول

    خرید از برند هری وینستون در استانبول

    فروشگاه هری وینستون که در سال 2018 در مرکز خرید امار اسکوئر استانبول افتتاح شده، یکی از جذاب ترین فروشگاه های استانبول برای خرید محسوب می شود. فروشگاهی که حال و هوای نیویورک را به قلب استانبول آورده است و با جواهرات ارزشمند و زیبایی که دارد، قلب خریداران را تسخیر کرده است. البته مشخص است که قیمت جواهرات برندی مثل هری وینستون اصلا پایین نیست و مسلما مشتری های خاص خودش را دارد. اما به هر حال توصیه ما به شما این است که حتی اگر قصد خرید از این برند را ندارید، به فروشگاه آن سر بزنید و شکوه و جذابیت آن را در تور ترکیه ارزان از نزدیک ببینید!

    خرید از فروشگاه بیمن در استانبول

    بدون شک بیمن یکی از جذاب ترین و زیباترین فروشگاه های استانبول را دارد. این فروشگاه که وسعتش به 10 هزار متر مربع می رسد، در مرکز خرید زورلو به عنوان یکی از شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید ترکیه و حتی اروپا قرار گرفته است. در این فروشگاه لوکس در استانبول، انواع لباس های با کیفیت زنانه و مردانه با طراحی های خاص موجود است و به خاطر کلکسیون خاصی که از لباس های زیبا، اکسسوری های چشمگیر و عطرهای ناب دارد، محبوبیت بسیار زیادی در استانبول کسب کرده است. اگر به دنبال یک فروشگاه لوکس برای خرید لباس های متفاوت و زیبا هستید، نام بیمن را از خاطر نبرید.

    خرید از فروشگاه فی در استانبول

    فی که همیشه از آن به عنوان یکی از لوکس ترین بوتیک های استانبول یاد می شود، با قیمت های بالایی که دارد، فروشگاهی است که همه پسند نیست و فقط قشر خاصی از گردشگران می توانند از آن خرید کنند. جذابیت این فروشگاه به این است که لباس ها و جواهرات موجود در آن یادگاری از فیلم های ایتالیایی دهه 1960 است و اصولا مشابه کالکشن هایش را نمی توان در فروشگاه دیگری در استانبول پیدا کرد. با این اوصاف باید در صورتی راهی فروشگاه فی در منطقه نیشان تاشی بشوید که به دنبال طراحی ها و لباس های خاص از دیزاینترهای ترکیه ای و بین المللی باشید و قیمت لباس هم برایتان مهم نباشد!

    خرید از شوروم آرزو کاپرول در استانبول

    آرزو کاپرول یک دیزاینتر بسیار معروف و مشهور است که از دهه 1990 تمام تلاشش را کرده تا شهرت زیادی در زمینه مد و فشن به دست بیاورد. این طراح که شوروم های بسیار جذابی در پاریس و استانبول دارد، کلکسیون های بسیار خاصی از لباس های سطح بالا و با کیفیت دارد. طراحی های آرزو کاپرول مدرن هستند و هر کدامشان نشان از خلاقیت بی همتای دیزاینر این برند دارند. لازم به ذکر است که شوروم آرزو کاپرول در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است و سبک لباس هایش مناسب افرادی است که به دنبال متفاوت به نظر رسیدن هستند و می خواهند استایلشان با همه افراد دور و برشان متفاوت باشد!

    خرید از بوتیک دیلک حنیف در استانبول

    دیلک حنیف دیزاینری است که طراحی هایش را در میلان، پاریس و همین طور استانبول به معرض نمایش می گذارد. دیلک ترجیح می دهد که لباس هایش کلاسیک باشند و در عین حال، شمه هایی از مدرنیته نیز داشته باشند. لباس های دیلک بین خاص پسندها محبوبیت بسیار ویژه ای پیدا کرده است و این روزها افراد زیادی به خرید از این بوتیک در منطقه نیشان تاشی استانبول علاقه نشان می دهند. برای رزرو تور لحظه آخری استانبول می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    مراکز خرید عمده در استانبول

    بهترین رستوران ها و کافه های خیابان استقلال استانبول

    تفریح در میدان تکسیم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW