021-88507190

گران ترین و لوکس ترین هتل جهان

اخبار آژانس مسافرتی مهرپرواز 16 تیر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    اگر علاقه دارید بدانید که لوکس ترین و گران ترین هتل در جهان کجاست و دارای چه نوع طراحی است، با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا آن را به شما معرفی کنیم. این هتل لوکس و بسیار شیک و خاص در کشور چین قرار دارد، کشوری که از نظر صنعت و کار، جهانیان را به حیرت وا داشته است، حالا با طراحی و ساخت این هتل نیز از این نظر هم بر سر زبان همگان افتاده است.

    لوکس ترین و گران ترین هتل دنیا در چین
    هتل 13 در ماکائو چین قرار دارد و لقب گرانترین و لوکس ترین هتل دنیا را به خود اختصاص داده است. هتل 13 دارای 238 اتاق می باشد. نام مالک این هتل خاص، "استفن هانگ" است و این هتل مجلل و منحصر به فرد را برای افراد ثروتمند بنا کرده است. برای یک شب اقامت در این هتل لوکس باید شبی 129 هزار دلار هزینه کرد. ساخت این بنای گران قیمت در سال 2013 شروع شد و در سال 2016 به پایان رسید. معماری و طراحی داخلی این هتل مثل کاخ های قرن 17 فرانسوی بوده و با آثار هنری شگفت انگیز و خاصی تزئین شده است.
    هتل 13، دارای مساحتی برابر 30 هزار متر مربع می باشد و هزینه ساخت هر اتاق بیشتر از 7 میلیون دلار و برای ساخت کل هتل هزینه ای معادل 1.4 بیلیون دلار صرف شده است. فضای داخلی هر اتاق به نحوی است که هر کدام از آنها همانند یک ویلا است. هر کدام از سوئیت های این هتل نیز دارای آسانسور جداگانه و اختصاصی است که به صورت مستقیم به لابی وصل می شوند. جهت رفاه حال مسافران و مهمانان هتل، 30 دستگاه رولزرویز فانتوم از انگلیس مستقیماً خریداری شده که بتوانند به راحتی رفت و آمد داشته باشند.

    تصویری از یک هتل لاکچری

    معماری هتل 13
    اتاق های نشیمن هر کدام از سوئیت های این هتل بی نظیر و خاص، با مبلمان بسیار مجلل و پر زرق و برق به بهترین شکل ممکن آراسته شده است، همچنین روی سقف هر اتاق نقاشی هایی به سبک "سیستین چپل" و نیز ستون هایی از جنس طلا به چشم می خورد.
    حمام سوئیت ها دارای طراحی حیرت انگیزی هستند به این صورت که دارای ستون هایی به سبک رومی هستند که این ستون ها با پنجره های شیشه ای و سقف گنبدی از جنس طلا است و در مرکز آن نقاشی های بسیار شیک و خاصی وجود دارد که در نوع خود بی همتا هستند. اتاق خواب این سوئیت ها نیز متشکل از سقفی از جنس طلا به سبک دوره 17 میلادی است. چنانچه علاقه دارید به این هتل شگفت انگیز اما بسیار گران بروید، با تور لحظه آخری چین می توانید این هتل را رزرو نمایید و از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

    گران ترین و لوکس ترین هتل جهان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW