021-88507190

بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

گردشگری مهرپرواز 07 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
سفر خانوادگی به آنتالیا دشواری‌های خود را دارد. اگر با کودک خود به این شهر سفر می‌کنید، لازم است با بهترین هتل های آنتالیا برای بچه ها آشنا شوید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در سفر به آنتالیا بیشترین زمان به ماندن در هتل اختصاص دارد و افراد وقت‌گذرانی در هتل‌ها را بیشتر می‌پسندند. اما سفرهای خانوادگی مخصوصاً همراه با بچه‌های کوچک، به‌قدری اذیت‌کننده است که گردشگران ترجیح می‌دهند از انجام تفریحات فردی صرف نظر کنند. اینجاست که آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان اهمیت پیدا می‌کند.

    خوشبختانه اغلب هتل‌های شهر زیبای آنتالیا، تدابیر خوب و ارزشمندی به منظور نگه‌داری از فرزند دلبندتان در نظر گرفته‌اند. پس اگر قصد سفر خانوادگی به ترکیه را دارید، این مطلب را بخوانید تا با هتل های کیدز کانسپت آنتالیا آشنا شوید.

    تفریحات کودکان در هتل های آنتالیا

    تفریحات کودکان در هتل های آنتالیا

    بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان چگونه انتخاب می‌شوند؟

    امروزه با توجه به وجود تکنولوژی، قبل از انتخاب هتل‌ها برای تور آنتالیا می‌توانید نام هتل را در گوگل جست‌وجو کنید، تصاویر مربوط به همه بخش‌های هتل را ببینید و نظرات کاربران و مهمان‌های قبلی هتل منتخب را در کامنت‌ها بخوانید. لیستی که ما در ادامه این نوشته به شما معرفی می‌کنیم، بر اساس پلتفرم‌های جهانی و تجربه استفاده‌کنندگان از هتل های کیدز کانسپت آنتالیا تدوین شده است.

    هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت؛ اولین هتل مناسب کودکان در آنتالیا

    هتل Maxx Royal Belek Golf Resort در صدر فهرست بهترین هتل‌های کودکان در آنتالیا قرار می‌گیرد. این هتل 5 ستاره علاوه بر امکاناتی که هتل‌های هم‌رده‌اش برای خانواده‌ها و کودکان در نظر گرفته‌اند، در حرکتی متفاوت با جداسازی سالن‌های بازی کودکان بر اساس رده سنی، از رقبای خود پیشی گرفته است. خدمات این هتل بر اساس سن کودتان در رده 1 تا 3 سال، 4 تا 7 سال و 13 تا 17 سال در سالن‌های جداگانه با بازی‌های مخصوص همراه است. این مینی کلاب‌ها مجهز به دوربین بوده و شما می‌توانید از اتاقی که در آن اقامت دارید، بازی فرزند دلبندتان را نظاره‌گر باشید. علاوه بر این، امکاناتی مانند استخر کودک، وان، کالسکه، تخت و... که برای نگه‌داری کودکتان نیاز دارید، در این هتل در اختیارتان قرار می‌گیرد. هتل زیبا و مجلل مکس رویال آنتالیا در منطقه بلک قرار گرفته و 33 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد.

    برای آشنایی با بهترین هتل های آنتالیا، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

    نمایی از هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

    نمایی از هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت

    هتل سون سیز لایف؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای بچه ها

    سون سیز لایف یک هتل 5 ستاره در منطقه کمر آنتالیاست و خدمات اولترا آل اینکلوسیو (uAll) را در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. این هتل علاوه بر تنوع بازی‌های کودکان با نظارت آن‌ها از دوربین‌های مجهز، امنیت کودکان را هم تامین می‌کند. خدمات مخصوص کودکان درSeven Seas Hotel Life  شامل بازی‌های رایانه‌ای، استخر مخصوص، منوی مخصوص کودکان در رستوران‌ها، کلاس آشپزی و شیرینی‌پزی، کارگاه‌های صنایع دستی، بازی پازل، فعالیت‌های خلاقانه مانند بازی اوریگامی، اختصاص یک منطقه ساحلی ویژه برای بازی کودکان و... می‌شود.

    هتل گلوریا ورده ریزورت؛ بازی های خلاقانه برای کودکان

    هتل ساحلی گلوریا ورده ریزورت امکاناتی مخصوص کودکان در نظر گرفته که شادی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. استخر مخصوص کودکان، بازی‌های ویدیویی، بازی‌های رومیزی، مینی‌کلوب نمایش فیلم، فضایی برای بازی‌های خلاقانه مانند اوریگامی، پازل برای کودکان، صنایع دستی و دیوار صعود برای کودکان 4 تا 12 سال و... ، ازجمله امکانات این هتل محبوب برای کودکان هستند. هتل Gloria Verde Resort  تخت، صندلی مخصوص غذا و سایر امکانات مخصوص نوزادان را هم در اختیار میهمانان قرار می‌دهد تا راحتی و آسایش خانواده‌ها را تامین کند. هتل گلوریا ورده در منطقه ساحلی بلک در آنتالیا قرار دارد و برای بزرگسالان امکاناتی مانند اتاق خانوادگی، ساحل اختصاصی و... را در نظر گرفته است.

    هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای نوزادان

    هتلAcanthus & Cennet Barut Collection  جزء بهترین هتل‌های کودکان در آنتالیاست که با ارائۀ خدمات یوآل، بهترین گزینه برای جوانان محسوب می‌شود. این هتل علاوه بر رستوران، ساحل خصوصی، استخر آب گرم و اتاق‌های خانوادگی برای بزرگسالان، باشگاه‌های مجهز و مفرحی برای کودکان هم ایجاد کرده است. دلیل قرارگرفتن هتل آکانتوس در لیست بهترین هتل‌های آنتالیا برای کودکان، امکانات خاصی است که این مجموعه برای نوزادان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد. بسیار جذاب و جالب توجه است که می‌توانید نوزاد خود را با خیالی آسوده به دستان توانمند پرستاران بسپارید و با خیال راحت به تفریح و سرگرمی بپردازید. این هتل زیبا در منطقه سیده آنتالیا قرار دارد.

    هتل زانادو ریزورت؛ از بهترین هتل های کیدز کانسپت آنتالیا

    هتلXanadu Resort Hotel  امکانات و تفریحات خاصی را در اختیار کودکان و خانواده‌ها  قرار می‌دهد که برای بسیاری از مسافران جذاب است؛ امکاناتی نظیر یک شهربازی مجهز به چرخ فلک، ترامپولین، پارک آبی، پارک ماجراجویی، مینی قطار، دیوار صعود، بازی‌های ویدیویی، زمین بستکبال مخصوص کودکان، مکانی برای فعالیت‌های صنایع دستی، بوفه مخصوص کودکان، فنسی لند برای فعالیت‌های روزانه کودکان و... که برای هر کودک و نوجوانی هیجان‌انگیز است. ناگفته نماند که این هتل ریزورت برای بزگسالان هم اتاق‌های خانوادگی و استخر مخصوص در نظر گرفته تا پدر و مادرها هم از سفرشان نهایت لذت را ببرند. هتل زانادو در منطقه بلک در جنوب آنتالیا واقع شده و به سواحل دریای مدیترانه دسترسی دارد.

    هتل لند آو لجندز کینگدام؛ بهترین هتل کودک در آنتالیا با معماری افسانه ای

    لند آو لجندز کینگدام یک هتل کیدز کانسپت در آنتالیا محسوب می‌شود که توانسته اسم و رسمی برای خود بر هم زند. این هتل لوکس 5 ستاره، امکانات مهیجی را در اختیار تمام اعضای خانواده قرار می‌دهد که منحصر به همین هتل است. سینمای 5 بُعدی، رودخانه خروشان (دیوانه)، استخر کودکان، تونل وحشت، پارک آبی لندز آف لجندز و رستوران ویژه کودکان و... تنها بخشی از امکانات این هتل افسانه‌ای به‌حساب می‌آیند.

    معماریThe Land of Legends Kingdom Hotel  با الهام از داستان‌های فانتزی و افسانه‌ها طراحی شده؛ بنابراین طبیعی است که کودکان عاشقش شوند و تمام روزشان را به بازی و سرگرمی در آن بپردازند. شما هم می‌توانید انتخاب کنید که به تفریح و بازی در کنار کودکتان مشغول شوید یا برای مدتی او را به مسئول بخش بازی‌ها بسپارید و خود به تفریح و سرگرمی با امکانات ویژه این هتل مشغول شوید. هتل زیبای لند آو لجندز کینگدام نیز در منطقه بلک در شهر آنتالیا قرار دارد.

    تصویری از هتل لند آو لجندز کینگدام

    تصویری از هتل لند آو لجندز کینگدام

    هتل آی سی گرین پالاس؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و نوجوانان

    آی سی گرین پالاس یک هتل 5 ستاره در منطقه ساحلی لارا است که جزء بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا نیز شناخته می‌شود. این هتل علاوه بر خدمات مخصوص بزرگسالان برای بازی‌های آبی و سرسره‌های مهیج، امکانات متنوعی برای کودکان فراهم کرده است که هر کودکی را جذب خود می‌کند.

    فضای بازی در یک مینی کلوپ به همراه اسپری نقاشی، اتاق بازی کامپیوتری، آشپزخانه مخصوص تهیه و پخت پیتزا، چرخ و فلک، استخر کودکان، دو سالن سینما، بازی در شن و ماسه و... فقط برخی از امکانات IC Green Palace Hotel هستند که هر کودکی را ساعت‌ها سرگرم و خوشحال می‌کند. علاوه بر این‌ها، بازی‌های جداگانه‌ای عبارت از دستگاه DJ و استیج مخصوص، فضایی برای بازی‌های ویدیویی و... نیز بارای نوجوانان در نظر گرفته شده است.

    هتل گورال پریمیر تکیروا؛ مقصدی جذاب برای همه اعضای خانواده

    امکانات خاص Gural Premier Tekirova Hotel برای کودکان باعث شده که در لیست بهترین هتل های آنتالیا برای بچه ها قرار گیرد. درواقع می‌توانیم به جرات بگوییم که این هتل تضمین می‌کند تا فرزندتان مانند بزرگسالان تعطیلاتی خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی داشته باشد. این هتل برای نوجوانان نیز برنامه‌های خاصی دارد. بازی در اتاق‌های کامپیوتری، زمین تنیس و باشگاه‌های ورزشی، پارک آبی بزرگ با سرسره‌های متنوع، مینی کلاب و... از امکانات این هتل برای همه اعضای خانواده است. هتل گورال پریمیر که در منطقه تکیروا، در شهر زیبای آنتالیا قرار دارد، می‌تواند مقصدی جذاب برای گذران تعطیلاتی مفرح و لذت‌بخش برای همۀ اعضای خانواده باشد.

    هتل الا کوالیتی ریزورت بلک؛ بازی های آموزشی برای کودکان

    هتل 5 ستارهEla Quality Resort Belek  از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان است که خدمات ویژه‌ای برای این فرشته‌های کوچک در نظر می‌گیرد. کودکان در این هتل می‌توانند در فعالیت‌های آموزشی کشاورزی مانند کاشت یا برداشت محصول از درختان شرکت کنند و ارتباط بیشتری با طبیعت داشته باشند.

    بازی‌های دیگری مانند مینی کلوب مخصوص، نمایش فیلم، بازی‌های رومیزی و... نیز تحت نظر دوربین‌های مداربسته و مربیان این هتل وجود دارد. دندان‌پزشکی، آتش‌نشانی و کار در بیمارستان جزء آموزش‌هایی هستند که کودکتان می‌تواند انتخاب کند و از بازی مورد علاقه‌اش لذت ببرد. هتل الا کوالیتی ریزورت در شهر زیبای آنتالیا و در منطقه بلک قرار گرفته است که چشم‌انداز زیبایی به آن می‌دهد.

    هتل رکسوس پریمیوم بلک؛ از بهترین هتل های کیدز کانسپت آنتالیا

    وجود امکانات خاص برای کودکان در هتلRixos Premium Belek  آن را در لیست بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان قرار داده است. استخر مخصوص کودکان، خدمات تفریحی و فرهنگی، دلفیناریوم و خدمات نگه‌داری از نوزاد و کودک، فضای بازی مخصوص کودکان، رستوران ویژه بچه‌ها و... از جمله مواردی است که این هتل برای مهمانان خانوادگی خود در نظر گرفته است. بنابراین تعجبی ندارد که بسیاری از مسافران از هتل رکسوس استقبال کنند و آن را برای اقامت خود برگزینند. هتل رکسوس پریمیوم در منطقه بلک و نزدیک به ساحل کنیالتی آنتالیا قرار دارد.

    هتل دلفین امپریال؛ از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

    هتل دلفین امپریال به دلیل برنامه‌ریزی برای لحظه‌لحظۀ اقامت مسافران، محبوبیت زیادی در بین خانواده‌هایی که قصد سفر به آنتالیا را دارند، پیدا کرده است. علاوه بر امکانات این هتل برای سرگرمی کودکان، تفریحات خوبی برای سایر افراد خانواده هم وجود دارد که همین موضوع به جذابیت آن می‌افزاید. استخر و پارک آبی، اتاق‌هایی مخصوص بازی کامپیوتری، شهربازی، کافه سینما و... برای کودکان در نظر گرفته شده که هر کدام به نوبه خود جذاب و سرگرم‌کننده هستند.

    مهمانان هتل می‌توانند فرزندانشان را به مسئول مربوط به بازی کودکان بسپارند و خودشان با تفریحاتی مانند بولینگ، بیلیارد و... سرگرم شوند. اقامت درDelphin Imperial Hotel  بسیار سرگرم‌کننده و خدمات آن رضایت‌بخش است! این نظرِ همه مهمان‌هایی است که تاکنون در این هتل زیبا اقامت داشته‌اند. هتل دلفین امپریال با قرارگیری در منطقۀ ساحلی لارا یکی از بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی محسوب می‌شود.

    تفریحات کودکان در هتل دلفین امپریال

    تفریحات کودکان در هتل دلفین امپریال

    هتل تایتانیک مردان پالاس؛ از مجلل ترین هتل های خانوادگی در آنتالیا

    هتلTitanic Mardan Palace  یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های خانوادگی در آنتالیاست. این هتل ساحلی، از تاریخ و فرهنگ ترکیه در معماری اتاق‌ها استفاده کرده است. همچنین برای فرزند دلبندتان در باشگاه بچه‌های تینی (Tini Kids Club)، محیطی راحت و سرگرم‌کننده در نظر گرفته که امنیت کاملی دارد. کودک شما می‌تواند در رستوران بچه‌ها غذا بخورد، نمایش‌های ویژه و مناسب سن خودش را بر اساس علاقه‌مندی ببیند، در پارک آبی بازی کند و یا شرکت در فعالیت‌های هنری کودکان را برگزیند؛ حتی می‌تواند در کلاس‌های آموزشی شرکت کند و حسابی خوش بگذراند.

    خیالتان از بابت نگه‌داری فرزندتان در این هتل راحت باشد؛ چراکه کارکنان این بخش بسیار باتجربه و آموزش‌دیده هستند و می‌توانید با خیالی آسوده به تفریح و خرید خودتان برسید. هتل تایتانیک مردان پالاس در منطقه لارا و شهر آنتالیا قرار دارد.

    تفریحات خانوادگی با اقامت در بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان

    یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سفر، انتخاب هتل است. این موضوع به‌ویژه هنگام سفر به آنتالیا اهمیت پیدا می‌کند؛ چراکه هدف از مسافرت به این شهر، اقامت در هتل‌های لوکس و مجهز و لذت تفریح در استخرها و پارک‌های آبی آن است. بااین‌وجود، اگر همراه با خانواده به آنتالیا سفر می‌کنید، باید به فکر تفریحات همه اعضای خانواده با هر سنی باشید. بهترین هتل های آنتالیا برای بچه ها گزینه خوبی برای اقامت چند روزه در این شهر به شمار می‌روند؛ چراکه علاوه بر ارائۀ تفریحات بزرگسالان، برای کودکان نیز برنامه‌های ویژه‌ای در نظر دارند.

    شما کدام یک از هتل‌های آنتالیا را انتخاب می‌کنید؟ آیا تجربۀ اقامت در هیج یک از هتل های کیدز کانسپت این شهر را دارید؟ لطفا از نظر و تجربیات خود برایمان بنویسید. مطالعۀ آنچه بر شما گذشته، می‌تواند راهنمای سفر خوبی برای گردشگرانی باشد که تاکنون به آنتالیا سفر نکرده‌اند.

    سوالات متداول

    1. ارزانترین هتل آنتالیا برای کودکان کدام است؟

    در بین هتل‌های معرفی‌شده، هتل سون سیز لایف ارزان‌ترین هتل آنتالیا برای کودکان است.

    2. زیباترین هتل آنتالیا برای بچه‌های کدام است؟

    هتل زیبا و افسانه‌ای لند آف لجندز آنتالیا، زیباترین و شگفت‌انگیزترین هتل این شهر است که برای کودکان نیز جذابیت بالایی دارد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW