021-88507190

بلیط هواپیما استانبول

پروازهای استانبول

پروازهای استانبول
تاریخ رفت : 1403/01/03
تاریخ برگشت : 1403/01/06
تاریخ رفت : 1403/01/06
تاریخ برگشت : 1403/01/09
تاریخ رفت : 1403/01/09
تاریخ برگشت : 1403/01/12
تاریخ رفت : 1403/01/12
تاریخ برگشت : 1403/01/15
تاریخ رفت : 1403/01/15
تاریخ برگشت : 1403/01/18
تاریخ رفت : 1403/01/18
تاریخ برگشت : 1403/01/21
سفر به استانبول
استانبول به عنوان پایتخت اقتصادی و بزرگترین شهر ترکیه همواره مورد توجه بازرگنان و تجار کشور های دیگر قرار گرفته است. یکی از مشکلات سفر به استانبول خرید بلیط هواپیما در سریع ترین و کمترین زمان ممکن است . خوشبختانه آژانس مسافرتی مهرپرواز این مشکل را برای شما حل کرده است با استفاده از سامانه خرید بلیط هواپیما مهرپرواز می توانید انواع بلیط هواپیما سیستمی و چارتری با ازان ترین قیمت در تمامی ایرلاین های داخلی و خارجی نظیر ماهان، زاگرس ، قشم ایر ، تابان و ... به صورت یک طرفه و یا رفت و برگشت از تمامی شهرهای میهن عزیزمان از جمله تهران ، تبریز ، اصفهان و ... خریداری و سفر کنید.
بهترین زمان سفر به استانبول
در دنیا شهر های مختلفی همانند استانبول وجود دارد ولی  ویژگی های ولی یکی از ویژگی های این شهر که کمتر شهر دیگری در این کره خاکی وجود دارد این است که در تمامی فصول سال دارای زیبایی ها و تفریحگاه های خاص همان فصل را دارا است ، مثلا عاشقان دنیای مد و لباس می توانند در تمامی فصل های سال از مراکز خرید و پاساژهای استانبول خرید کنند و حتی در روزهای پایانی هر فصل تمامی مراکز خرید استانبول اجناس خود را حراج می کنند واقلام فصل گذشته را با قیمت مناسب و حداقل عرضه می کنند که شما می توانید با خرید بلیط استانبول به این شهر زیبا سفر کنید. از مراکز خرید استانبول می توان به مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) کانیون (Kanyon)، مرکز خرید مرمره (Marmara Forum) , استانبول مال (Mall of Istanbul) جواهیر , کانیون ،خیابان استقلال و ...اشاره کرد.
آب و هوای استانبول
استانبول در فصل های مختلف دارای آب و هوای متفاوت است، این شهر درتابستان‌ها  آب و هوای گرم و مرطوب دارد و میزان رطوبت به دلیل مجاورت به دریا اغلب زیاد است .استانبول در فصل زمستان‌ داری آب و هوای سرد را تجربه می کند و بارش برف در برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی می باشد که اغلب این بارش ها در ماه های آذر و دی ماه می باشد حال آب و هوای استانبول را به صورت جزیی تر برسی می کنیم.
آب و هوای استانبول دراسفند تا اردیبهشت 
دمای هوای استانبول از اسفند ( مارس ) به تدریج افزایش می‌یابد. درجه حرارت روزانه تا اردیبهشت (می) بیشتر از حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد نمی‌شود و حتی بعد از اردیبهشت نیز به ندرت دمای هوا بیشتر از ۲۰ درجه سانتی‌گراد می‌رود. در این ماه ها، شدت بارش‌ها به تدریج کمتر و هوا مساعدتر می‌شود.
آب و هوای استانبول در خرداد تا مرداد 
درجه حرارت روزانه خرداد ( ژوئن) تا مرداد به طور میانگین ۲۷ -۲۰ درجه سانتی‌گراد است ولی ممکن است که گرم‌تر احساس شود که علت آن رطوبت نسبتا بالای هوا در این موقع از سال است. 
آب و هوای استانبول در آذر تا بهمن
اگرچه در شهر استانبول در هر زمانی از سال باید انتظار بارش باران را داشته باشید ولی در طی ماه‌های زمستان بارش‌ها خیلی بیشتر است و گردشگران باید انتظار هر نوع پدیده جوی مثل باران، برف، مه، بادهای سرد زمستانی را داشته باشند.
راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

مسافران گرامی اولین گام برای خرید بلیط سیستمی و چارتری باید یک طرفه و یا دو طرفه بودن بلیط هواپیما را مشخص کنید، نام های فرودگاه های مبدا و مقصد را وارد کنید یا اینکه می توانید محل فرودگاه را بر روی نقشه پیدا کنید.بعد از مشخص کردن فرودگاه نوبت تعیین تاریخ رفت و آمد است همچنینی شما می توانید کلاس پرواز خود را هم مشخص کنید و در آخر تعداد مسافران را انتخاب می کنید

مزایای خرید آنلاین بلیط استانبول آژانس مسافرتی مهرپرواز
هنگام خرید بلیط هواپیما (چارتری،بیزینس، سیستمی) استانبول می توانید خدمات (ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات تشریفات فرودگاهی) را نیز خریداری کنید. با توجه به متغییر بودن قیمت بلیط استانبول وب سایت  مهرپرواز لیستی از پروازها را به ترتیب قیمت نمایش میدهد. آژانس مسافرتی مهرپرواز به دلیل دسترسی به بهترین ایرلاین ها، خرید و یا رزرو بلیط هواپیما را برای مسافران آسان تر نموده است.
مطالب مرتبط با استانبول
6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW