021-88507190

تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

گردشگری م.مقیمی 01 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
8 کاری که می توانید در زمان سال نو در آفریقای جنوبی انجام دهید،این کارها و تفریحات هیجان انگیز مطمئنا سال نوی متفاوت و فراموش نشدنی را برای شما در آفریقای جنوبی رقم خواهند زد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    سال نو بهترین زمان برای سفر به آفریقا با تور آفریقای جنوبی ، برای گرفتن انرژی تازه برای سال پیش رو است. بر طبق تقویم گریگورین که پرکاربرد ترین تقویم کنونی آفریقاست، سال نو مصادف با روز اول ژانویه است و در این روز یکی از جذاب ترین جشن های سال نو در سراسر دنیا در کشور زیبای آفریقای جنوبی برگزار می شود. پس اگر قصد سفر به آفریقای جنوبی را در روزهای سال نو را دارید، باید خودتان را خوش شانس بدانید که می توانید در یکی از بهترین جشن های کل دنیا شرکت کنید. برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما به وبسایت آژانس مسافرتی مهرپرواز مراجعه بفرمایید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    8 کاری که می توانید در زمان سال نو در آفریقای جنوبی انجام دهید،این کارها و تفریحات هیجان انگیز مطمئنا سال نوی متفاوت و فراموش نشدنی را برای شما در آفریقای جنوبی رقم خواهند زد:
    1.رفتینگ در آب های خروشان رود اورنج
    شما می توانید سال نو را در آفریقای جنوبی با یک روش خارق العاده و متفاوت در آب های خروشان جشن بگیرید. رفتینگ در آب های خروشان رود اورنج برای دوستداران هیجان بسیار جذاب است. شما هم می توانید به گروه های رفتینگ در آفریقای جنوبی بپیوندید و از هیجان آب ها و آفتاب دلپذیر خورشید استفاده کنید و تمام استرس های سال گذشته را در طول این برنامه فرح بخش به فراموشی بسپارید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    2.اسکله ویکتوریا اند آلفرد
    این اسکله میزبان مهمانی های مفرح در آفریقای جنوبی است. در این اسکله مناطق جداگانه ای برای تفریحات مختلف وجود دارد. در قسمتی از اسکله مردم ورزش های نشاط آور انجام می دهند و در قسمت دیگر کارناوال های متفاوتی اجرا می شود و در نهایت می توانید یک اجرای فراموش نشدنی آتش بازی را در نیمه شب تماشا کنید. در اسکله ویکتوریا اند آلفرد می توانید از گوش دادن به  موزیک های جذاب لذت ببرید و زمانتان را به دیدن برنامه های مختلف کارناوالی، رقصنده ها و موزیسین های مختلف بگذرانید و در بین این تفریحات نیز می توانید غذاهای خوش طعم رستوران های کنار اسکله و یا رستوران های سیار را امتحان کنید و جشن سال نویتان را با خوردن این غذاهای منحصر به فرد تکمیل کنید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    3.فستیوال موزیک در فضای آزاد برای سال نو (Festival Revolution)
    این فستیوال هر ساله در آفریقای جنوبی برای جشن سال نو برگزار می شود و شما می توانید 3 روز متوالی را در این فستیوال پرهیاهوی موزیک در فضای باز بگذرانید. در این فستیوال 2 استیج مختلف وجود دارد و 40 دی جی متفاوت در طول این 3 روز برایتان اجرای لایو برگزار می کنند. دکوراسیون بلک بایت و نورپردازی های منحصر به فرد در این فستیوال غافل گیرتان خواهد کرد. با شرکت در این فستیوال مفرح وارد دنیایی متفاوت از دنیای روزمرگی هایتان می شوید و می توانید با تمام وجود شادی کنید و به جشن و پایکوبی بپردازید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    4.بالن سواری
    شما می توانید اولین طلوع آفتاب سال نو را در ابرهای آسمان آفریقای جنوبی شناور باشید و اولین روز سال جدید را به روشی متفاوت و رویایی شروع کنید. تصورش هم زیباست! شما می توانید 60 دقیقه متفاوت را در آسمان ها بگذرانید و بعد با یک فرود هیجان انگیز صبحانه متفاوتی را میل کنید و آغاز سال جدید را به بهترین شکل جشن بگیرید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    5.مهمانی موزیک در کیپ تاون 
    اگر شما هم عاشق موزیک هستید، شک نکنید و خودتان را به منطقه روبرتسون در کیپ تاون برسانید و در این مهمانی 4 روزه شرکت کنید. در این برنامه شما می توانید همراه دیگر جوانان در آفریقای جنوبی سال نو را جشن بگیرید و موزیک های دیوانه کننده سبک تکنو، راک و ترنس را گوش دهید و از موزیک های دی جی های مشهور لذت ببرید.
    6.مهمانی دهه 90 میلادی در تئاتر بارنیارد
    تئاتر بانیارد هرساله میزبان رویدادی است که شما را به دهه 90 میلادی برمی گرداند. در این رویداد متفاوت موزیک های خاطره انگیز دهه 90 به سبک پاپ و راک اجرا می شود. اگر شما هم دنبال آهنگ های نوستالژی هستید و دوست دارید سفر در زمان را تجربه کنید و دوست دارید سال نو خود را به سبک دهه 90 جشن بگیرید، این مهمانی برای شماست! بهتر است از دستش ندهید.
    7.فستیوال نور سال نو
    یک رژه همگانی در شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی از ساعت 8 شب سال نو برگزار می شود. فستیوال سال نو توسط مرکز هنری بتسدا برنامه ریزی می شود و در آن می توانید اوقاتی مفرح را برای خودتان رقم بزنید. در این رژه بامزه هر شخصی با خودش یک چراغ کوچک حمل می کند. شما هم می توانید در فستیوال نور سال نو شرکت کنید و در زیر آسمان پرستاره شهر کیپ تاون قدم بزنید و سهمی در نورانی شدن شهر داشته باشید. کارگاه هایی قبل از شروع رژه تشکیل می شود که در آن ها می توانید درست کردن یک فانوس را یاد بگیرید و یک فانوس زیبای نورانی برای رژه خود درست کنید، در غیر این صورت می توانید یکی از این فانوس ها را از انجمن هنری تهیه کنید و به جمع شرکت کنندگان در رژه بپیوندید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    8.شروع سال نو در آرامش مطلق در آفریقای جنوبی
    اگر به دنبال آرامش و ریلکس کردن در آفریقای جنوبی هستید و دوست دارید که سال نوی خود را با روشی آرامش بخش آغاز کنید، بهتر است به دریاچه سنت لوسیا و خلیج کوچک ماکاکاتانا بروید، در کنار سواحل زیبای آن قدم بزنید و از تفریحات متعدد آن نظیر سافاری، ماشین سواری و ... استفاده کنید و سال نوی خود را با آرامش تمام جشن بگیرید.
    رفتن به آفریقای جنوبی برای سال نو قطعا سفری به یادماندنی و متفاوت برایتان خواهد بود. با شرکت در برنامه ها و فستیوال های متعدد آفریقای جنوبی برای سال نو می توانید سال جدید میلادی را به بهترین شکل آغاز کنید. اگر شما هم نمی خواهید که این تجربه تکرار نشدنی را برای جشن سال نو از دست دهید، با آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین تورهای خارجی با قیمت مناسب را به کشور زیبای آفریقای جنوبی به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید بهترین جشن سال نوی زندگیتان را با خانواده و یا دوستانتان رقم بزنید.

    تجربه تکرار نشدنی سال نو میلادی در آفریقای جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW