021-88507190

راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

راهنمای سفر م.مقیمی 03 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
گوا از نظر زیبایی مانند یک بهشت زمینی به تمام معناست و علاوه بر همه زیبایی هایش، تفریحات رویایی و فراموش نشدنی بسیاری برای زوج های جوان نیز دارد که حتما در طول سفرتان به گوا شگفت زده تان می کنند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    گذراندن روز ولنتاین در گوا یکی از رومانتیک ترین تجربه هاییست که می توانید با همسرتان در کل زندگیتان داشته باشید. دلیلش را می دانید؟ گوا از نظر زیبایی مانند یک بهشت زمینی به تمام معناست و علاوه بر همه زیبایی هایش، تفریحات رویایی و فراموش نشدنی بسیاری برای زوج های جوان نیز دارد که حتما در طول سفرتان به گوا شگفت زده تان می کنند.
     اگر دوست دارید که با همسرتان در روز ولنتاین امسال اوقاتی رومانتیک و تکرار نشدنی را سپری کنید، سفر به گوا با تور لحظه آخری گوآ بهترین انتخاب برای شماست. با آژانس مسافرتی مهرپرواز همراه باشید تا بهترین تجاربی که می توانید در طول اقامتتان در گوا داشته باشید را به شما معرفی کنیم.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    1.یک شام عاشقانه با نور شمع برای خودتان ترتیب دهید
    باور کنید که ترتیب یک شام ساده زیر نور شمع در کنار سواحل گوا می تواند یکی از جذاب ترین تجربه های زندگیتان با همسرتان باشد. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید و این برنامه را به خوبی هماهنگ کنید، بدون شک می توانید یکی از فراموش نشدنی ترین شب های زندگیتان را سپری کنید. برای هماهنگی چنین شام دلپذیری می توانید یکی از رستوران های زیر را در گوا انتخاب کنید:
    رستوران سیمپلی گریلز: این رستوران برای شما شامی رویایی را در کنار استخر سرو می کند و می توانید با چشم اندازی رویایی شام رومانتیک خود را در گوا میل کنید.
    رستوران ریورساید: مکان این رستوران کنار رودخانه سال، یکی از رویایی ترین جاها برای صرف یک شام فراموش نشدنی در گواست.
    رستوران فیشرمنز وارف: در این رستوران هم می توانید اوقات خوشی را با همسرتان کنار آب سپری کنید و یک شام خوش طعم و فراموش نشدنی را در گوا میل کنید.
    رستوران تالاسا: این رستوران با چشم انداز بی نظیری که به غروب آفتاب بر فراز اقیانوس بی کران آبی رنگ دارد، می تواند بهترین گزینه برای صرف شام رویاییتان باشد. طعم دل انگیز غذاهای این رستوران نیز بی نظیر است.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    2.تجربه بالن سواری بر فراز شهر زیبای گوا
    تصورش را بکنید! هیچ تفریحی رویایی تر از بالن سواری در گوا با همسرتان در روز ولنتاین نمی تواند باشد. شما می توانید در ارتفاع 400 تا 900 فوتی از سطح زمین، چشم انداز 360 درجه کل شهر گوا را تماشا کنید و یکی از فراموش نشدنی ترین اوقات زندگیتان را برای خود و همسرتان رقم بزنید. بالن سواری در گوآ یکی از رومانتیک ترین و منحصر به فردترین تجربه هاییست که یک زوج می توانند در گوا داشته باشند، پس به هیچ عنوان از دستش ندهید.
    آدرس هماهنگی بالن سواری در گوا : گوا، پاتو پلازا، طبقه سوم، آریاتان بهاوان
    زمان مراجعه برای بالن سواری: روزانه 6:30 تا 8:30 صبح و 4:30 تا 6:30 بعد از ظهر

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    3.با همسرتان به کشف آثار باستانی زیبای گوا بروید و در دنیای تاریخی گوا گشت و گذار کنید
    یکی از کارهای نوستالژیک عاشقانه این است که دست در دست هم قدم بزنید و اماکن جذاب شهر را با همدیگر کشف کنید و خاطره سازی کنید. کشف آثار باستانی گوا بهترین موقعیت را برای این گشت و گذار عاشقانه برایتان فراهم می کند. شما می توانید از آثار باستانی در گوآی قدیمی دیدن کنید. همچنین قلعه های متعددی در گوا واقع شده اند که می توانید از گشت و گذار در آن ها نیز لذت ببرید. شما می توانید از قلعه هایی نظیر نانوز و کورجوئم دیدن کنید و اوقاتی آرامش بخش و رومانتیک را در سکوت قلعه ها بگذرانید. گشت و گذار در این قلعه ها باعث می شود که کمی از هیاهوی شهر فاصله بگیرید و آرامش بگیرید.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    4.زمانی فراموش نشدنی را زیر آسمان پر ستاره سواحل گوا بگذرانید
    برای سپری کردن اوقاتی رویایی در کنار سواحل گوا، بهتر است که شب هنگام به آن ها سر بزنید. شب ها جمعیت کمتری در سواحل گوا حضور دارند و شما می توانید زمانی خصوصی را با همدیگر بگذرانید، با هم صحبت کنید و آرامش بگیرید. هیچ کاری جذاب تر از این نیست که روی شن های تمیز ساحلی گوا دراز بکشید و دستان همسرتان را بگیرید و به آسمان پر ستاره گوا نگاه کنید.
    آرامش بخش ترین و بهترین سواحل گوا:
     سواحل کری، ماندرم، اشوم، هاوایی و سیریدائو است که به شما پیشنهاد می کنیم حتما در طول سفرتان به گوا از آن ها دیدن کنید.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    5.گشت و گذار با کشتی های کروز گوا
    می توانید یکی از شب های اقامتتان در گوا را به گشت و گذار با کشتی های کروز بگذرانید. در این کشتی های کروز موزیک های زنده اجرا می شود و می توانید یک شام متفاوت را در کشتی کروز میل کنید و از تنفس هوای تازه لذت ببرید.
    این کشتی های کروز در رودخانه ماندولین گشت و گذار می کنند و جالب است که بدانید می توانید یک شب کامل را با همسرتان در این کشتی های کروز بگذرانید.
    6.زمانی از اقامتتان در گوا را به گشت و گذار در طبیعت بگذرانید
    اگر شما و همسرتان هر دو از طبیعت خوشتان می آید، می توانید زمانی از اقامتتان در گوا را به گشت و گذار در اماکن گردشگری گوآ در فضاهای طبیعی و دیدن حیات وحش بگذرانید. پناهگاه پرندگان سلیم علی در گوا یکی از جذاب ترین جاهاییست که می توانید از آن بازدید کنید و پرنده های رنگارنگ و متنوع را در آن تماشا کنید و عکس های زیبا بگیرید. همچنین می توانید به پارک ملی مولم گوا بروید و در طبیعت زیبای آن قدم بزنید.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    7.با همسرتان قایق سواری در مرداب ها را در گوا تجربه کنید
    گوا مرداب های متعدد زیبا و بی نظیری دارد که زوج های جوان عاشقشان می شوند. این مرداب ها که در کنار رودخانه ماندوی در گوا واقع شده اند، مکانی عالی برای قایق سواری برای عشاق جوان به شمار می آیند. شما می توانید اوقاتی فراموش نشدنی را به دور از استرس های روزانه و روزمرگی های موجود در شهر بگذرانید و از بین درختان زیبا عبور کنید و عکس های یادگاری زیبایی از گشت و گذار دو نفره خود بگیرید. 
    8.در گوا دوچرخه سواری کنید!
    بهترین راه برای کشف زیبایی های گوا، گشت و گذار در شهر با دوچرخه است! اگر دوست دارید که اوقات اقامتتان در گوا با همسرتان را با بیشترین کیفیت ممکن بگذرانید و از هر لحظه سفرتان به گوا لذت ببرید، بهتر است که به جای ماشین با دوچرخه در شهر گشت و گذار کنید. مطمئن باشید که مناظر زیبای گوا شگفت زده تان خواهند کرد و به هیچ عنوان از تجربه دوچرخه سواری در گوا پشیمان نخواهید شد.
    9.در یکی از رویدادهای مخصوص به روز ولنتاین در گوا شرکت کنید
    روز ولنتاین برای زوج های عاشق در همه جای جهان روزی مهم تلقی می شود، به همین دلیل در گوا نیز رویدادهای متفاوت و رویایی متنوعی برگزار می شود. اگر شما هم قصد سفر به گوا برای روز ولنتاین امسال را دارید، یکی از این رویدادها را رزرو کنید تا سفر عاشقانه تان به گوا تکمیل تر شود و بیشترین استفاده را از تفریحات گوا در این روز به خصوص و به یادماندنی را داشته باشید.
    امیدواریم که این مقاله توانسته باشد تفریحات خاص و منحصر به فرد گوا را به شما معرفی کند. اگر شما هم قصد سفر به گوا را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترین و با کیفیت ترین تورهای گردشگری گوا را به شما معرفی کنیم. همچنین می توانید از وبسایت مهرپرواز به راحتی بلیط ارزان هواپیما خود را به نقاط مختلف جهان به صورت آنلاین رزرو کنید.

    راهنما سفر برای یک سفر فراموش نشدنی و رومانتیک با همسرتان به گوا

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW