021-88507190

زیباترین هتل زیر آب جهان در مالدیو

گردشگری م.مقیمی 23 آذر ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    خوابیدن زیر 5 متر آب در مالدیو چه احساسی دارد؟
    به تعطیلات رویاییتان فکر کنید. نظرتان در مورد دیدن غروب آفتاب در یکی از اقامتگاه های لوکس مالدیو چیست؟
    حالا به اقامت در اعماق آب یعنی عمق 5 متری آب فکر کنید! رویایی تر است! نه؟ جزیره رنگالی کنراد مالدیو یک هتل بسیار لوکس در اعماق آب افتتاح کرده است که مهمانان آن می توانند در کنار ماهی ها در یک اتاق فوق لوکس با چشم انداز مرجان های زیبا بخوابند.هتل موراکا یک هتل معمولی نیست، بلکه یک تجربه فوق العاده جذاب از اقامت لوکس در مالدیو به شما هدیه می دهد. از پرواز با جت شخصی گرفته تا منوی تفریحات جذاب، برای شما مهیا شده است. هتل موراکا نامش را از کلمه مالدیوی مرجان گرفته است. با اقامت در هتل موراکا می توانید از خدمات بسیار لوکس آن استفاده کنید. خدمه هتل 24 ساعته مواظب شما هستند و خدمات مورد نیازتان را به شما ارائه می دهند. همه تفریحات لوکس و خدمات ماساژ همراه با سرو غذا برای مهمانان هتل موراکا به بهترین شکل مهیا شده است. هتل موراکا هر آنچه از یک اقامت رویایی و فوق لوکس در نظر دارید، برای شما به ارمغان می آورد و در آن می توانید آرامش را با تمام وجود احساس کنید.

    زیباترین هتل زیر آب جهان در مالدیو

    در طبقه بالایی این هتل می توانید در کنار پنجره های سرتاسری آن بنشینید و چشم انداز زیبای اقیانوس هند را تماشا کنید. این هتل یک عرشه روی آب هم دارد که در آن یک استخر بی انتها واقع شده است و از آنجا می توانید غروب زیبای آفتاب را تماشا کنید و در زمان طلوع آفتاب یوگا کنید و آرامش بگیرید. یک اتاق رسمی شام نیز در هتل موراکا وجود دارد که در آن می توانید یک شام رویایی را با آرامش تمام و کمال میل کنید. از طرفی در اتاق تمام شیشه ای خود می توانید استراحت کنید. ساخته شدن این هتل لوکس در اعماق آب این هتل را به طرز شگفت انگیزی خاص و منحصر به فرد کرده است.یک آسانسور شیشه ای هم در گوشه هال اتاقتان وجود دارد که می توانید با آن به طبقه پایینی بروید و وارد یک اتاق زیبا با پنجره های سرتاسری بشوید. این اتاق با چشم انداز زیبایش به ماهی ها و موجودات دریایی به قدری زیباست که شاید در چند لحظه اول شوکه شوید و واقعی بودن این چشم انداز زیبا را باور نکنید.

    زیباترین هتل زیر آب جهان در مالدیو

    اتاق این هتل با نور آبی سبز دیزاین شده است و سمت راست شما یک اتاق لباس با دیوار شیشه ای وجود دارد و می توانید در حین انتخاب لباستان هم ماهی ها و مرجان های زیبا را تماشا کنید. سمت چپ اتاق هم یک سرویس بهداشتی لوکس با دیوار شیشه ای وجود دارد و ماهی ها می توانند در حین مسواک زدنتان شما را تماشا کنند.قسمت میانی این دو هم ، اتاق خواب شماست که در آن می توانید چشم انداز 720 درجه به آب اطرافتان داشته باشید. به محض ورودتان به اتاق خواب حیرت زده می شوید. بعد از گرفتن عکس های یادگاری از محیط اتاقتان می توانید روی صندلی راحتی اتاق بنشینید و دنیای شگفت انگیز زیر آب را تماشا کنید.در زمان شام هم یکی از خوش طعم ترین غذاهای زندگیتان توسط سرآشپز ماهر این رستوران سرو می شود و بعد از آن می توانید چشمان خود را ببندید و یکی از رویایی ترین خواب های زندگیتان را در کنار ماهی های بازیگوش زیر آب تجربه کنید. شما می توانید برای خواب شیشه های اطرافتان را با پرده بپوشانید، اما بهتر است که تجربه حضورتان در این اتاق شیشه ای در اعماق آب را کامل کنید و صبح چشمان خود را در برابر این موجودات دریایی جذاب باز کنید. در شب هنگام اقیانوس در تاریکی محض فرو می رود و شما نمی توانید ماهی ها را تماشا کنید، اما صدای ماهی ها را می توانید بشنوید.

    زیباترین هتل زیر آب جهان در مالدیو

    بیدار شدن در اعماق آب یک تجربه باورنکردنی و متفاوت است که شما در هتل موراکا می توانید با تمام وجود احساسش کنید. نور خورشید کم کم به اعماق اقیانوس وارد می شود و شما می توانید در زیر نور آبی رویایی اتاقتان ماهی ها را تماشا کنید. سپس می توانید به طبقه بالایی بروید و یک صبحانه بی نظیر را میل کنید و یک فنجان قهوه خوش طعم میل کنید.به هر حال هتل های مالدیو فوق لوکس و زیبا هستند که شما هر کدام از این هتل ها را برای اقامت انتخاب کنید، پشیمان نخواهید شد. اگر شما هم قصد سفر به مالدیو را دارید، با همکاران ما در مهرپرواز تماس بگیرید تا بهترینتورهای گردشگری مالدیو را به شما معرفی کنیم تا بتوانید متفاوت ترین سفر زندگیتان را تجربه کنید.

    زیباترین هتل زیر آب جهان در مالدیو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW