021-88507190

جاهای دیدنی وین،عروس شهرهای اروپا را بشناسید

گردشگری م.مقیمی 13 آذر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با ما همراه باشید تا شما را با معروف ترین و خاص ترین جاهای دیدنی وین آشنا کنیم. مطمئن باشید که شما هم در انتهای این مطلب به این نتیجه می رسید که وین واقعا عروس شهرهای اروپاست و برازندگی این لقب را دارد.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاهای دیدنی وین اتریش

    وین که پایتخت اتریش است و خیلی ها به آن لقب عروس شهرهای اروپا را داده اند، شهر بسیار زیبایی است که مسلما جاهای دیدنی بسیار زیادی هم دارد. شهری که شما می توانید روزها و هفته ها در آن گردش کنید و از کاخ ها و قصرهای شگفت انگیز و جاهای دیدنی و ساختمان های جالب دیدن کنید و حتی قدیمی ترین چرخ و فلک جهان را هم در آن از نزدیک ببینید. با ما همراه باشید تا شما را با معروف ترین و خاص ترین جاذبه های گردشگری وین اتریش آشنا کنیم. مطمئن باشید که شما هم در انتهای این مطلب به این نتیجه می رسید که وین واقعا عروس شهرهای اروپاست و برازندگی این لقب را دارد.

    جاهای دیدنی وین،عروس شهرهای اروپا را بشناسید

    جاهای دیدنی وین

    کلیسای جامع سنت استفان وین

    کلیسای سنت استفان معروف ترین کلیسای وین است و دقیقا در مرکز این شهر قرار گرفته است. خوشبختانه باید بگوییم که بازدید از این کلیسا رایگان است و اگر شما هم یک وقت به این شهر رفتید، می توانید از آن به رایگان بازدید کنید. این کلیسایی که در مورد آن صحبت می کنیم، یک برج شمالی و یک برج جنوبی دارد که شما می توانید از بالای آن ها چشم انداز بی نظیری از شهر وین را تماشا کنید. گفتنی است که برج جنوبی چشم انداز بهتری به شما می دهد و دلیلش هم این است که ارتفاعش بالاتر از برج شمالی است. اما نکته اینجاست که شما برای دیدن این چشم انداز از فراز برج جنوبی باید از 300 پله بالا بروید، در صورتی که برای دیدن چشم انداز برج شمالی کافی است که سوار یک آسانسور شوید و خیلی راحت می توانید خودتان را به بالای این برج برسانید.

    سفر به اتریش خوش بگذره!

    زیباترین شهرهای اتریش

    ساختمان های جالب و عجیب در کشور اتریش

    زیباترین و خوش منظره ترین دریاچه های اتریش

    کلیسای جامع سنت استفان وینکلیسای جامع سنت استفان وین

    قصر بلودر وین

    قصر بلودر وین یک قصر بسیار زیباست که قدمتش به دوران باروک بر می گردد و معماری خاصی دارد. این قصر در حقیقت در قرن 18 میلادی ساخته شده است و در واقع یک مجموعه است که دو قصر بالایی و پایینی دارد که در بین آن ها یک باغ زیبا با فواره های جذاب و دیدنی قرار گرفته است. گفتنی است که شما می توانید از این باغ به رایگان بازدید کنید، اما اگر بخواهید وارد کاخ ها شوید، باید حتما بلیط ورودی آن ها را تهیه کنید و مبلغ مربوطه را پرداخت کنید. نکته جالب دیگر اینکه در این کاخ ها آثار هنری ارزشمندی از هنرمندان مختلف از جمله گوستاو کلیمت که یک نقاش معروف اتریشی است، نگهداری می شود و شما می توانید با خرید بلیط ورودی این کاخ ها، از این آثار هنری هم دیدن کنید. 

    قصر بلودر وینقصر بلودر وین

    کلیسای سنت چارلز وین

    کلیسای سنت چارلز یکی دیگر از جاهای دیدنی وین است که آن هم معماری جالبی به سبک باروک دارد و در سال 1739 میلادی ساخته شده است. در برابر این کلیسا یک پارک زیبا ساخته شده است که شما می توانید در آن ساعت ها بنشینید و ریلکس کنید. در ضمن خود کلیسا هم بسیار زیباست و مسلما بازدید از آن می تواند شما را هم به وجد بیاورد. از همه جالب تر اینکه در نزدیکی آن یک بازار معروف به نام نشمارکت وجود دارد که شما می توانید بعد از بازدید از کلیسا به آن مراجعه کنید و در آنجا یک غذای خوشمزه اتریشی هم نوش جان کنید. 

    کلیسای سنت چارلز وینکلیسای سنت چارلز وین

    تپه کالنبرگ وین

    اگر سوار اتوبوس های شماره 38A وین شوید، می توانید به تپه کالنبرگ وین دسترسی پیدا کنید. تپه ای که می توانید از بالای آن شهر وین را تماشا کنید و از این گذشته می توانید در رستوران های معروف آن غذاهای و خوراکی های خوشمزه میل کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید با کوهنوردی نیز به این تپه دسترسی پیدا کنید و در این صورت بازدید از آن را با یک تفریح جالب و البته یک ورزش اساسی یعنی کوهنوردی همراه کنید. 

    تپه کالنبرگ وینتپه کالنبرگ وین

    خانه هوندرت واسر وین

    یکی از خاص ترین و جالب ترین مجموعه آپارتمان هایی که در وین وجود دارد، با نام خانه هوندرت واسر شناخته می شود. این مجموعه ای که در مورد آن صحبت می کنیم، یک مجموعه از خانه های رنگارنگ است که با رنگ های بسیار زیبا دیزاین شده اند و قدمتشان به قرن 20 میلادی بر می گردد. به شما قول می دهیم که اگر شما هم از این خانه ها بازدید کنید، می توانید عکس های هنری بسیار جالبی از خودتان بگیرید.

    خانه هوندرت واسر وینخانه هوندرت واسر وین

    تالار شهر وین

    تالار شهر وین که به آن تالار راتائوس نیز گفته می شود، یک بنا بسیار زیباست که علی الخصوص در طول شب از همیشه زیباتر می شود. این را هم بگوییم که در قسمت جلویی این تالار یک محوطه بسیار بزرگ به نام راتائوس پلاتز وجود دارد و در آن رویدادها و جشنواره های مختلفی از اسب سواری گرفته تا جشنواره های فیلم و حتی بازار کریسمس برپا می شود و همیشه پر رفت و آمد است. 

    تالار شهر وینتالار شهر وین

    شهربازی پراتر وین

    پراتر نام معروف ترین شهربازی وین است و در آن تعداد زیادی وسیله بازی وجود دارد که با هر سن و سالی جور در می آیند. از همه آن ها جالب تر، یک چرخ و فلک است که قدیمی ترین چرخ و فلک جهان به حساب می آید. در واقع این چرخ و فلک جذاب، معروف و محبوب را در سال 1897 میلادی به مناسب سالگرد سلطنت امپراتور فرانتس یوزف یکم ساخته بودند، اما متاسفانه در سال 1944 بر اثر یک آتش سوزی تخریب شد و صدمه های زیادی دید و دوباره سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت. خوشبختانه باید بگوییم که بازدید از این پارک نیز رایگان است. البته اگر شما بخواهید سوار وسایل بازی آن شوید، مسلما باید برای این منظور بلیط تهیه کنید و حتما باید هزینه های مربوطه را پرداخت کنید.

    شهربازی پراتر وینشهربازی پراتر وین

    کاخ شونبرون وین

    اگر بخواهیم درباره جذاب ترین جاهای دیدنی وین صحبت کنیم، حتما باید یادی هم از کاخ شونبرون وی کنیم. کاخی یک باغ وحش و یک هزارتوی جذاب را هم در خود جای داده است و شما می توانید در مجموعه آن یک روز عالی را به همراه خانواده سپری کنید. در ضمن می توانید با بازدید از آن اطلاعاتتان را درباره تاریخچه وین زیاد کنید و این فرصت را به خودتان هدیه دهید که از یکی از زیباترین بناهای وین دیدن کنید.

    کاخ شونبرون وینکاخ شونبرون وین

    تالار اپرا وین

    تالار اپرا وین که به آن تالار ایالتی وین و همین طور خانه اپرا ملی وین نیز گفته می شود، یک تالار بسیار زیباست که آن را در سال 1869 میلادی ساخته اند. تالاری که در هر فصل بیش از 350 برنامه هنری در آن اجرا می شود و شب ها با نورپردازی جذابی که بر روی ساختمان آن انجام می شود، از همیشه زیباتر و سحرآمیزتر می شود. این یعنی شما می توانید هم در کنسرت ها و برنامه های هنری آن شرکت کنید و هم می توانید از نمای زیبای آن دیدن کنید و در کنار آن عکس های یادگاری خوب و زیبا بگیرید. 

    تالار اپرا وینتالار اپرا وین

    موزه کوارتیر وین

    در وین یک جاذبه گردشگری بسیار معروف وجود دارد که به آن موزه کوارتیر وین گفته می شود. در واقع موزه کوارتیر نام یک محوطه بسیار بزرگ است که در منطقه 7 وین قرار گرفته است و در آن 4 موزه مختلف به علاوه تعدادی رستوران وجود دارد. شما می توانید با بازدید از موزه کوارتیر از 4 موزه دیدنی بازدید کنید، ساعتی را در محوطه های زیبای آن ریلکس کنید و همین طور در رستوران های خوب آن غذاهای خوشمزه میل کنید. لازم به ذکر است که در نزدیکی موزه کوارتیر، موزه های شگفت انگیز دیگری هم وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موزه تاریخ طبیعی اشاره کرد. با این حساب اگر شما هم علاقه خاصی به موزه گردی دارید، باید حتما بازدید از موزه کوارتیر و موزه های اطراف آن را در برنامه سفر خود قرار دهید.
    حالا که به انتهای مطلب رسیدیم، باید از شما این سوال را بپرسیم که آیا شما هم موافقید که وین عروس شهرهای اروپاست؟

    موزه کوارتیر وین

    موزه کوارتیر وین

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW