021-88507190

جذاب ترین تفریحات در شب های کیش

گردشگری ش.مافی 02 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شب های کیش وقتی خورشید طلایی در افق فیروز ه ایی جزیره غروب میکنه و شبسفره دلش رو پیش نگین خلیج فارس پهن میکنه جنب و جوش های شبانه هم شروع میشه!

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جذاب ترین تفریحات در شب های کیش

    شب های کیش وقتی خورشید طلایی در افق فیروز ه ایی جزیره غروب میکنه و شب سفره دلش رو پیش نگین خلیج فارس پهن میکنه جنب و جوش های شبانه هم شروع میشه!
    یک روز داغ در جزیره که با شنا در سواحل زیبا، برنزه شدن زیر ‌ آفتاب، هیجان تفریحات آبی و خرید از بازارها همراه بوده گذشته و حالا شب‌های پر جنب و جوش از راه رسیدن!

    شبهایی که عده ای به کنسرتها و جنگهای شبانه میرن، عده ایی هم رستورانهای با موسیقی زنده رو ترجیح میدن عده ایی هم که به جستجوی آرامش و خلوت کردن در گوشه ایی هستند به تماشای چشم انداز ساحل و چراغ‌های سوسو زن آن از روی اسکله می نشینند و به صدای امواج و آوای مرغان دریایی و بعضاً صدای گیتاری که از گوشه و کنار میاد گوش می سپارن!

    جاذبه های دیدنی کیش در شب

    کشتی یونانی در غروب

    کشتی مخروبه ی یونانی یکی از جاهای دیدنی کیش است که در هنگام غروب می‌توان صحنه های زیبایی را در آنجا مشاهده کرد و منظره ای مناسب برای عکاسی و جمع آوری خاطرات زیباست.

    دیدنی های کیش در شب

    قدم زدن کنار ساحل خلیج فارس

    شب هنگام ساحل خلیج فارس در جزیره کیش، محلی ساکت و آرامش بخش است که با صدای دلنشین امواج خلیج و برخورد آن ها به صخره های مرجانی و اسکله‌ها مزین شده است؛ تماشای ستاره های پراکنده و نورانی در آسمان شب و نظاره کردن جزیره هنگام، یکی دیگر از تفریحات گردشگران در شب است.

    کیش در شب

    بویینگ مریم، از جاهای دیدنی کیش در شب

    یک از کشتی هایی که در اسکله ی تفریحی کیش قرار دارد، بوئینگ مریم است که از دیدنی های کیش است. در هنگام شب، این کشتی نورانی و مجلل مسافران خود را سوار کرده و با اجراهای زنده، شبی زیبا و خاطره انگیز را برایشان به ارمغان می‌آورد.

    شب های دیدنی کیش

    جُنگ های شبانه در کیش

    جنگ های شبانه تقریبا هرشب در کیش در حال اجراست، این جنگ های شادی آور مکانی مناسب برای طرفداران شلوغی است که میتوانند شب خود را درآن سپری کنند.

    دیدنی های جذاب کیش

    رستوران های کیش در شب

    رستوران‌های زیادی در کیش وجود دارد اما برخی از آنها در شب پخش زنده ی موسیقی و برنامه های سرگرم کننده ای را برای مخاطبان و مشتریان خود تدارک دیده اند که موجب شده است تا از مکان های دیدنی کیش به حساب بیایند.

    دیدنی های جذاب کیش

    گشت دور جزیره

    گشت شهری دور جزیره از ساعت ۳ بعد از ظهر شروع می شود و موقع غروب خورشید در یک مکان زیبا ختم می شود. ماشین های گشت شهری تقریبا ساعت ۳ بعداز ظهر در مقابل هتل اقامت گرشگران می ایستند و آن ها را سوار می کنند و یک گشت داخل جزیره می زنید و شهر زیرزمینی کاریز، درخت سبز و شهر باستانی حریره را هم می بنید و هنگام غروب خورشید به کشتی یونانی می رسند که به جرات می تواند گفت این یکی از زیباترین مناظری است که هنگام غروب می توان در جزیره کیش تماشا کرد و بعد هم در انتهای گشت شهری به مرکز خرید پدیده می روند. این برنامه از ظهر شروع می شود و تا ساعت ۷ بعد از ظهر طول می کشد، قسمت هیجان انگیز این گردش را می توان در شب و در کنار کشتی یونانی تجربه کرد.

    شب گردی های کیش


    کیش یکی از توریستی ترین جزایر ایران است که نه تنها در روشنایی روز جاذبه های گردشگری فراوانی دارد، بلکه دیدنی های کیش در شب نیز مناظر خیره کننده و تجربه ای بکر را به همراه دارد که فکر خواب را از ذهن گردشگران به کلی پاک می‌کند.هوای جزیره در اغلب ماه های سال گرم و شرجی است، با این حال شب های نیمه خنک و خنکی دارد که باعث می‌شود بازدید از جاهای دیدنی کیش در شب لذت بخش تر گردد.

    مهرپرواز با ارائه بهترین خدمات گردشگری و تور های داخلی و خارجی  در خدمت شما مسافران گرامی می باشد .

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW