021-88507190

راهنمای جامع خرید در مارماریس

گردشگری م.مقیمی 07 خرداد ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در مارماریس یک عالمه فروشگاه و مرکز خرید متنوع وجود دارد که در آن ها همه چیز از برندهای بین المللی تا اجناس ترکیه ای یافت می شود. به خاطر همین است که خرید در مارماریس یک تجربه منحصر به فرد است و معمولا توریستان از خرید در آن استقبال می کنند

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    در مارماریس یک عالمه فروشگاه و مرکز خرید متنوع وجود دارد که در آن ها همه چیز از برندهای بین المللی تا اجناس ترکیه ای یافت می شود. به خاطر همین است که خرید در مارماریس یک تجربه منحصر به فرد است و معمولا توریستان از خرید در آن استقبال می کنند. چه شما عاشق گشت و گذار در بازارهای سنتی باشید و دوست داشته باشید از مردم محلی خرید خود را انجام دهید و چه بخواهید از مراکز خرید لاکچری مارماریس دیدن کنید و یا حتی بخواهید خرید ارزان در مارماریس را تجربه کنید،در هر صورت این شهر با مراکز خرید متنوعش نا امیدتان نمی کند و مطمئنا دست پر به خانه باز خواهید گشت.در مارماریس می توانید هر آنچه نیاز دارید از قالیچه های سنتی زیبا گرفته تا زیورآلات جذاب و یا حتی لباس های مطابق مد روز را تهیه کنید و خانه و کمدتان را پر از اجناس نو کنید.

    شهر مارماریس

    مرکز شهر مارماریس
    در مرکز شهر مارماریس تعداد زیادی بازار و فروشگاه وجود دارد و مثال عینی بهشت زمینی برای خرید به شمار می آید. کافی است که به مرکز شهر مارماریس بروید و خودتان را در خیابان های زیبا و جذاب آن رها کنید و از اجناس متنوع آن مثل چرم، طلا و لباس دیدن کنید. در خیابان های مرکز شهر مارماریس قدم بزنید و چند دقیقه ای را جلوی ویترین هر مغازه سپری کنید و از آثار هنری چوبی و مسی و حتی لباس های سنتی ترکیه ای دیدن کنید. یک سری آثار هنر دستی نیز در فروشگاه های مرکز شهر مارماریس وجود دارد که سبک سنتی دارند و نظر هر بیننده ای را جلب می کنند. به هر حال به شما توصیه می کنیم که از کنار مرکز شهر مارماریس و فروشگاه های متنوعش ساده نگذرید و فرصت خرید اجناس سنتی و با کیفیت آن را از دست ندهید. همچنین توصیه ما به شما این است که کمی مربا و عسل اعلا را از مرکز شهر مارماریس تهیه کنید، چراکه این دو محصول در مارماریس بسیار معروف و با کیفیت هستند و در کمتر جایی می توانید مثالشان را پیدا کنید.

    مرکز شهر مارماریس

    بازار بزرگ مارماریس
    بازار بزرگ مارماریس یکی از جاذبه های گردشگری مارماریس است و از آن جاهایی است که همیشه شلوغ و پر رفت و آمد است. همیشه توریستان زیادی در حال بازدید از بازار بزرگ و مارماریس و تلاش برای چانه زدن و خرید اجناس مورد علاقه شان هستند. در بازار بزرگ مارماریس بیش از 1000 فروشگاه مختلف وجود دارد که در آن ها همه چیز از قالیچه گرفته تا اجناس چرم، ادویه، زیورآلات، کفش و حتی پیپ یافت می شود. اصلا محال است که شما به دنبال یک کالای مشخص باشید و نتوانید آن را در بازار بزرگ مارماریس پیدا کنید. یک نکته دیگر این که بازار بزرگ مارماریس برای خرید ارزان، بازار بسیار مناسبی است. چراکه خیلی از فروشگاه های بازار بزرگ مارماریس اجناس ارزان و البته با کیفیت را به فروش می رسانند و شما با هر پولی که در اختیار داشته باشید، می توانید خرید خود را در بازار بزرگ مارماریس انجام دهید و با کیسه هایی پر از لباس، عطر، ساعت و اجناس دیگر به هتل برگردید. به هر حال به شما توصیه می کنیم که فرصت خرید از بازار بزرگ مارماریس و فروشگاه های متنوعش را از دست ندهید و حتما چند ساعتی را برای بازدید از آن در نظر بگیرید تا بتوانید سر فرصت از فروشگاه های آن دیدن کنید و خرید خود را انجام دهید.

    بازار بزرگ مارماریس

    مرکز خرید نستل مارماریس مارینا
    این مرکز خرید در منطقه ای که با نام بورلی هیلز مارماریس شناخته می شود، واقع شده است. در این مرکز خرید بیش از 20 بوتیک جذاب وجود دارد که هر کدام از آن ها اجناسی نظیر لباس های برند دارد و اکسسوری جذاب را در خود جای داده اند. این مرکز خرید در زمره مراکز خرید لاکچری مارماریس قرار می گیرد و محیط متفاوتی با بازار بزرگ مارماریس دارد. از طرفی تعدادی کافه و رستوران نیز در مرکز خرید نستل مارماریس مارینا وجود دارد که غذاهای بی نظیری در آن ها سرو می شود و به همین دلیل است که بازدید از این مرکز خرید برای خوردن ناهار و شام و یا حتی یک میان وعده سبک نیز گزینه مناسبی است. به هر حال به شما توصیه می کنیم که حتی اگر قصد خرید ندارید، به مرکز خرید نستل مارماریس مارینا بروید، از اجناس ویترین های لوکس و جذاب آن مثل ساعت های لوکس، زیورآلات بی نظیر و لباس های شیک و برند دار فروشگاه های آن دیدن کنید و بعد از دید زدن ویترین ها خودتان را مهمان یک غذای خوشمزه کنید و به هتلتان برگردید.

    مرکز خرید نستل مارماریس مارینا

    ایچملر مارماریس
    ایچملر نیز یکی دیگر از مناطق جذاب مارماریس برای خرید به حساب می آید. در این منطقه ساحلی یک عالمه فروشگاه در قالب یک بازار وجود دارد که هر روز هفته باز هستند و در آن ها همه نوع جنسی علی الخصوص چرم و طلای با کیفیت به فروش رسانده می شود. بازار ایچملر شاید به شلوغی بازار بزرگ مارماریس نباشد، اما تنوع خوبی در آن وجود دارد و بیشتر مناسب کسانی است که حوصله شلوغی و همهمه را ندارند. در بازار ایچملر می توانید انواع پارچه ها، برندهای بدلی، لباس و آثار هنری دستی را با یک قیمت فوق العاده ارزان تهیه کنید. به هر حال به شما توصیه می کنیم که اگر قصد خرید ارزان در مارماریس را دارید، حتما سری به بازار ایچملر بزنید و از اجناس ارزان آن دیدن کنید. جالب است که بدانید بازار ایچملر با نورپردازی های کیوسک ها در شب هنگام جذاب تر از همیشه می شود و حال و هوای سنتی جالبی به خود می گیرد.

    ایچملر مارماریس

    چند نکته مهم برای خرید در مارماریس
    کشور ترکیه یک مکان عالی برای خرید چرم با کیفیت و زیورآلات طلا است و شهر مارماریس نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل توصیه ما به شما این است که فرصت خرید این اجناس را با یک قیمت خوب در مارماریس از دست ندهید. یک توصیه دیگر اینکه هیچ وقت قیمت درج شده روی کالا را قبول نکنید و حتما تلاش خود را برای گرفتن تخفیف از فروشگاه های مراکز خرید مارماریس بکنید. یک نکته دیگر اینکه حتما در زمان گشت و گذار در مراکز خرید مارماریس حواستان به کیف پول و مدارک مهمتان مثل پاسپورت و ... باشد. چراکه متاسفانه در بازارهای اصلی و اماکن شلوغ مارماریس مثل هر شهر دیگری دزد و جیب بر وجود دارد و شما باید در همه حال حواستان به اموالتان باشد. در نهایت باید به شما بگوییم که سعی کنید خرید خود را به صورت گروهی از فروشگاه های مارماریس انجام دهید و تا جای ممکن با دوستان و خانواده خود و یا حتی توریستان دیگر دسته جمعی خرید خود را انجام دهید تا بتوانید تخفیف های بهتری از صاحبان هر فروشگاه در مارماریس دریافت کنید.اگر شما هم قصد سفر به مارماریس را دارید، می توانید برای رزرو تور لحظه آخری مارماریس با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    خرید در مارماریس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW