021-88507190

جزایر نزدیک به پوکت

گردشگری م.مقیمی 02 آذر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
در نزدیکی جزیره پوکت که بزرگترین جزیره تایلند است، تعداد زیادی جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد و جالب اینجاست که شما باید یک عمر زمان بگذارید تا بتوانید از همه این جزایر دیدن کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین جزایر اطراف پوکت

    در نزدیکی جزیره پوکت که بزرگترین جزیره تایلند است، تعداد زیادی جزیره کوچک و بزرگ وجود دارد و جالب اینجاست که شما باید یک عمر زمان بگذارید تا بتوانید از همه این جزایر دیدن کنید. اما نکته اینجاست که یک سری از این جزایر که اتفاقا بیشترشان هم فاصله کمی با پوکت دارند، از بقیه زیباتر هستند و شما می توانید بازدید از آن ها را در برنامه سفر خود قرار دهید. ما در ادامه این جزایر را به شما معرفی می کنیم و در مورد فاصله آن ها از جزیره پوکت و همین طور جذابیت هایشان با شما صحبت می کنیم تا شما هم راحت تر بتوانید جزایر محبوبتان را برای بازدید یک روزه از پوکت انتخاب کنید. 

    جزیره فی فی 

    (فاصله جزیره فی فی با پوکت: 50 دقیقه با قایق سرعتی)
    جزیره فی فی توریستی ترین و محبوب ترین جزیره نزدیک به پوکت است و معمولا بیشتر مسافرانی که از پوکت یا کرابی بازدید می کنند، از این جزیره نیز دیدن می کنند. این جزیره همان جزیره ای است که فیلم معروف "ساحل" دیکاپریو در آن فیلمبرداری شده است و همان جزیره ای است که همیشه از زیبایی طبیعت و جالب بودن سواحل آن تعریف می شود. به هر حال اگر شما هم این فیلم را دیده اید و شما هم دلتان می خواهد که جزیره زیبایی که دیکاپریو در آن نقش آفرینی کرده را از نزدیک ببینید، بهتر است که همین جزیره در نزدیکی پوکت را برای بازدید انتخاب کنید. 

    جزیره فی فی2020

    عکس جزیره فی فی

    جزایر سیمیلان

    (فاصله جزایر سیمیلان با پوکت: 1 ساعت و نیم با قایق سرعتی)
    جزایر سیمیلان کمی از پوکت دور هستند و به همین دلیل بهتر است که شما دو روز را برای بازدید از آن ها در نظر بگیرید. البته شما در یک برنامه فشرده تر می توانید بازدید از آن ها را در طول یک روز انجام دهید. گفتنی است که این جزایر برای عکاسی عالی هستند و شما با یک دوربین ساده نیز می توانید عکس های شگفت انگیزی از خودتان در این جزیره بگیرید. پس اگر به دنبال گرفتن چند عکس یادگاری فوق العاده هستید، جزایر سیمیلان می توانند نظر شما را به خود جلب کنند.

    مخصوص شمایی که می خواهید تایلند را خوب بشناسید!

    پاتایا یا پوکت کدام مقصد بهتر است؟  

    چقدر پول با خودمان به تایلند ببریم؟

    جزیره راچا

    (فاصله جزایر سیمیلان با پوکت: 30 دقیقه با قایق سرعتی) شما می توانید ظرف مدت 30 دقیقه با قایق سرعتی یا ظرف مدت 2 ساعت با قایق معمولی به جزیره کوچک، زیبا و دنج راچا دسترسی پیدا کنید. نکته ای که باید درباره ارچا بدانید، این است که این جزیره برای غواصی شرایط بسیار خوبی دارد و ما در صورتی بازدید از آن را به شما توصیه می کنیم که اهل غواصی باشید.

    جزیره-راچا

    جزیره راچا منطقه شگفت انگیز در تایند

    جزیره کوه بون

    (فاصله جزیره کوه بون با پوکت: 10 دقیقه با قایق)
    جزیره کوه بون یکی از نزدیک ترین جزایر اطراف پوکت است و شما به راحتی می توانید با قایق های تایلندی که به آن ها قایق های دم دراز می گویند، از ساحل راوای پوکت به آن دسترسی پیدا کنید. گفتنی است که یک رستوران خوب به نام رستوران بون در این جزیره وجود دارد که در ساحل این جزیره واقع شده است و ما به شما توصیه می کنیم که اگر احیانا به ساحل راوای رفتید و قصد خوردن یک ناهار خوشمزه در یک طبیعت زیبا را داشتید، به این رستوران در جزیره کوه بون مراجعه کنید.

    جزیره کوه بون

    نمایی از جزیره کوه بون (Koh Bon)

    جزیره مایتون

    (فاصله جزیره مایتون با پوکت: 15 دقیقه با قایق سرعتی)
    جزیره مایتون یک جزیره کوچک و زیباست که در جنوب پوکت واقع شده است و شما می توانید ظرف مدت 15 دقیقه به آن دسترسی پیدا کنید. لازم به ذکر است که در گذشته این جزیره محل قرارگیری یک هتل خیلی لوکس بوده که حالا دیگر در این جزیره وجود ندارد. اما با این حال شما هنوز هم می توانید برای تجربه یک روز فوق العاده به این جزیره بروید و یک ناهار خوشمزه را در این جزیره میل کنید و در صورت تمایل اسنورکلینگ که نوعی غواصی است را هم در این جزیره تجربه کنید.

    جزیره کوه خای

    (فاصله جزیره کوه خای با پوکت: 20 دقیقه با قایق سرعتی)
    جزیره کوه خای که در واقع از سه جزیره کوچک تشکیل شده،حدود 15 دقیقه با پوکت فاصله دارد و دقیقا در شرق پوکت واقع شده است. این جزیره جایی است که معمولا مسافران برای آفتاب گرفتن و شنا کردن به آن مراجعه می کنند. پس اگر احیانا به دنبال یک جزیره خوب و دنج برای شنا کردن و آفتاب گرفتن هستید، می توانید این فاصله کوتاه پوکت تا جزیره کوه خای را طی کنید و یک روز عالی را در این جزیره سپری کنید. نکته مهمی که باید درباره این جزیره به شما بگوییم، این است که غذا دادن به ماهی هایی که در اطراف این جزیره زندگی می کنند، ممنوع است و شما به هیچ عنوان نباید با غذا دادن به آن ها خودتان را به دردسر بیندازید.

    جزیره کورال

    (فاصله جزیره کورال با پوکت: 15 دقیقه با قایق سرعتی)
    جزیره کورال یا در واقع همان جزیره مرجانی، یکی دیگر از جزایر نزدیک به پوکت است که دسترسی به آن نیز بسیار راحت است. گفتنی است که این جزیره دو ساحل بسیار زیبا دارد که برای بازی و تفریحات ساحلی شرایط خوبی دارند. نکته دیگر اینکه این جزیره فقط یک اقامتگاه کوچک دارد که چند کلبه کوچک ساحلی برای اقامت توریستان دارد و شما هم می توانید در صورت تمایل یک شب را در کلبه های بامزه آن سپری کنید. 

    جزیره جیمز باند

    (فاصله جزیره جیمز باند با پوکت: 25 کیلومتر)
    اگر شما هم اهل فیلم دیدن هستید، به احتمال زیاد فیلم های جیمز باند را دیده باشید. خوب است این را بدانید که یک فیلم قدیمی که مربوط به سال 1974 میلادی بوده و نامش "مردی با اسلحه طلایی" بوده، در این جزیره فیلم برداری شده است و همان طور که حدسش را می زدید، به همین دلیل نام این جزیره را جمیز باند گذاشته اند. این را هم بگوییم که این جزیره یکی از زیباترین جزایر اطراف پوکت است و شما می توانید بازدید از آن را با جزیره کوه پانیی ترکیب کنید.
    راستی انتخاب شما کدامیک از این جزایر است؟ شما فکر می کنید که کدامیک از جزایر اطراف پوکت دیدنی تر هستند و فکر می کنید که حال و هوای کدامشان با روحیات شما بیشتر سازگار است و کدامشان بیشتر ارزش وقت گذاشتن را دارند؟ برای رزرو ارزانترین تور پوکت می توانید با همکاران ما درآژانس مسافرتی مهرپرواز در تماس باشید.

    جزیره جیمز باند2020

    جزیره جیمز باند پوکت تایلند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW