021-88507190

هزینه سفر به مالدیو

گردشگری م.مقیمی 08 دی ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کافی است که چند تصویر از مالدیو را تماشا کنید تا شما هم به این باور برسید که مالدیو با همه نقاط این دنیا متفاوت است. مالدیو از 1190 جزیره مختلف تشکیل شده است و امکان سفر ارزان به مالدیو هم وجود دارد. بهتر است ببینیم که واقعا هزینه سفر به مالدیو چقدر است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه مسافرت به مالدیو چقدر است؟

    کافی است که چند تصویر از مالدیو را تماشا کنید تا شما هم مثل همه توریستان دنیا به این باور برسید که مالدیو با همه نقاط این دنیا متفاوت است. البته این هم یک حقیقت است که شرایط سفر به مالدیو از نظر هزینه ای هم با شرایط سفر به خیلی از کشورهای دیگر متفاوت است. در واقع سفر به مالدیو یک سفر لوکس محسوب می شود و همه چیز در آن رنگ و بوی لاکچری دارد. دلیلش هم این است که مالدیو کشوری است که از 1190 جزیره مختلف تشکیل شده که در بعضی از آن ها هتل های لوکس 5 ستاره ساخته شده که سال هاست تصاویرشان باعث جذاب شدن هرچه بیشتر مجله های مسافرتی شده است. با این حساب باید این را بگوییم که مالدیو آن قدر جذاب و شگفت انگیز است که هرچقدر هم برای این سفر هزینه کنید، باز هم ارزشش را دارد. ضمن اینکه امکان سفر با تور مالدیو ارزان هم وجود دارد. حالا با همه این اوصاف، بهتر است که زودتر سر اصل مطلب برویم و ببینیم که واقعا هزینه سفر به مالدیو چقدر است.

    هزینه سفر به مالدیوسفر به جزیره های مالدیو با هواپیما

    درباره هزینه های سفر به مالدیو

    حقیقتش این است که نه تنها درباره سفر به مالدیو، بلکه درباره سفر به هر کشور دیگری هم نمی توان یک هزینه قطعی را به عنوان هزینه سفر اعلام کرد. چراکه مشخص است که هزینه قطعی سفر به مالدیو یا هر مقصد گردشگری دیگری با توجه به نیازهای شما، خواسته های شما، علایقتان و البته بودجه ای که دارید، مشخص می شود و این شما هستید که با انتخاب هایی که می کنید، مشخص می کنید که چقدر برای این سفر هزینه کنید. مثلا ممکن است که شما به یکی از جزایر محلی مالدیو سفر کنید و در یک هتل معمولی اقامت کنید و در این صورت یک سفر خیلی ارزان به مالدیو داشته باشید، اما مشخص است که در این صورت تجربه تان از سفر به مالدیو با حالتی که در یکی از جزایر اختصاصی این کشور و در یک هتل لاکچری اقامت کنید، متفاوت می شود.

    درباره هزینه های سفر به مالدیودرباره همه هزینه های سفر به سواحل مالدیو

    هزینه رزرو تور مالدیو

    انتخابی که اکثر توریستان در مورد سفر به مالدیو دارند، این است که یک تور مالدیو ارزان برای خود رزرو می کنند و از این راه به این مقصد گردشگری سفر می کنند که اتفاقا برای تجربه یک سفر بی نقص انتخاب کاملا مناسبی است. چراکه اگر شما یک تور رزرو کنید، دقیقا می دانید که چه سفری با چه کیفیتی در انتظارتان است و از نگرانی خیلی از هزینه ها هم بیرون می آیید. چراکه یک تور شامل خدماتی مثل رزرو بلیط هواپیما و همین طور هتل و خورد و خوراک و بعضی از تفریحات می شود و این یعنی اگر شما یک تور برای خود رزرو کنید، عملا هزینه چندانی به جز هزینه رزرو این تور برای سفر نخواهید داشت و به این صورت می توانید برنامه ریزی دقیق تری برای سفر داشته باشید. اما اگر این راه را انتخاب نکنید، باید هزینه ها را جداگانه محاسبه کنید و یک بلیط هواپیما و هتل برای خود رزرو کنید و بودجه ای را بابت تامین هزینه تفریح و شاید هم خورد و خوراک با خودتان به مالدیو ببرید.

    قیمت بلیط هواپیما مالدیو

    اگر می خواهید قیمت دقیق بلیط هواپیما مالدیو را بدانید، کافی است که به وب سایت مهر پرواز قسمت خرید بلیط مراجعه کنید و ببینید که در تاریخ های مختلف با ایرلاین های مختلف، قیمت بلیط مالدیو چقدر است. در این صورت می توانید انتخاب بهتری برای تعیین زمان سفرتان داشته باشید.البته نکته ای که باید بدانید این است که پروازها به مقصد ماله که پایتخت مالدیو است، انجام می شود. این یعنی وقتی هواپیمای شما در ماله به مقصد بنشیند، آن وقت ناچار هستید که هزینه ای را هم بابت ترانسفر از ماله به جزیره مورد نظرتان پرداخت کنید. لازم به ذکر است که هرچه جزیره مورد نظر شما برای اقامت از ماله دورتر باشد، هزینه ترانسفر هم برایتان بیشتر می شود. پس اگر قصد رزرو تور را ندارید و می خواهید با رزرو یک بلیط هواپیما راهی مالدیو شوید، بهتر است که به این هزینه ها هم از قبل فکر کنید و برای آن ها برنامه ریزی کنید. چراکه تنها در صورتی این ترانسفر برایتان رایگان می شود که با تور راهی این کشور شوید. 

    قیمت بلیط هواپیما مالدیوتفریحات و آداب و رسوم مردم مالدیو

    قیمت هتل های مالدیو

    اول از همه باید این را بدانید که قیمت هتل های جزایر محلی مالدیو از جزایر توریستی و اختصاصی آن ارزانتر است. اما واقعیت این است که تفریح در جزایر توریستی جذاب تر از تفریح در جزایر محلی مالدیو است و شما تفریحاتی که می توانید در جزایر توریستی داشته باشید را نمی توانید در جزایر محلی این کشور تجربه کنید. ضمن اینکه کیفیت هتل های جزایر توریستی هم با هم متفاوت است و قیمت اقامت در هر هتل با هتل دیگر متفاوت است.

    گفتنی است که هزینه اقامت در هتل های ارزان مالدیو معمولا بین 150 دلار تا 350 دلار برای هر شب است. از آن طرف هزینه اقامت در مهمانخانه های جزایر محلی مالدیو معمولا به ازای هر شب بین 60 تا 100 دلار است. نکته دیگر اینکه قیمت هتل های متوسط در مالدیو از شبی 350 دلار شروع می شود و اصولا شما برای ترانسفر به این هتل ها، باید بین 200 تا 300 دلار جداگانه را در نظر داشته باشید. البته همان طور که گفته شد اگر با تور به این کشور سفر کنید، معمولا خدمات ترانسفر شامل تور شما می شود. این را هم بگوییم که اگر به دنبال اقامت در یک هتل لاکچری باشید، باید از 750 دلار به بالا را برای اقامت هر شب تان در مالدیو در نظر داشته باشید و اگر بخواهید به شیوه ای لاکچری و با هواییماهای دریایی از فرودگاه ماله به جزیره مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید، باید از 400 دلار به بالا را بابت ترانسفر هر نفرتان در نظر داشته باشید. 

    قیمت هتل های مالدیو قیمت هتل های ساحلی مالدیو

    هزینه تفریح در مالدیو

    نکته مهمی که باید در این باره بدانید، این است که معمولا تجربه ورزش های آبی که با وسایل غیر موتوری انجام می شود، در جزایر توریستی مالدیو برای مهمانان رایگان هستند. اما اگر شما بخواهید در یکی از این جزایر تفریحاتی مثل غواصی و ورزش های آبی با وسایل موتوری را تجربه کنید، باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. نکته دیگر اینکه قیمت این تفریحات جزیره به جزیره متفاوت است و قیمت آن ها معمولا در جزایر محلی مالدیو ارزانتر است.

    اما مشخص است که در جزایر توریستی تجهیزات بهتری برای تجربه تفریحات آبی به توریستان داده می شود و در کل کیفیت همه چیز در جزایر توریستی بیشتر از جزایر محلی مالدیو است. اما از آن طرف ممکن است که غواصی در یک جزیره محلی برایتان 35 دلار هزینه در پی داشته باشد، اما اگر شما بخواهید همین تفریح را در جزایر لوکس مالدیو تجربه کنید، باید چندین برابر هزینه کنید. با این حساب بهتر است که با توجه به جزیره ای که می خواهید در آن اقامت کنید، حدود بودجه لازم برای تفریح در مالدیو را تخمین بزنید. توصیه ما به شما این است که اگر اهل تجربه کردن تفریحات آبی متنوع هستید، حتما چند صد دلار را برای تفریح در این کشور همراهتان داشته باشید.

    هزینه خورد و خوراک در مالدیو

    اگر شما در یک جزیره محلی در مالدیو اقامت کنید، می توانید غذاهای خوشمزه و ارزانی را در رستوران های محلی پیدا کنید. در این صورت می توانید با حدود هزینه 5 دلار برای خود یک ناهار ساده اما خوشمزه خریداری کنید. اما شرایط برای غذا خوردن در جزایر توریستی مالدیو متفاوت است. نکته اینجاست که هتل های مختلف در جزایر توریستی مختلف مالدیو شرایط مختلفی را برای سرویس دهی به مهمانانشان در نظر گرفته اند.

    گفتنی است که اگر شما در یک هتل آل اینکلوسیو در مالدیو که خدماتشان شامل سرو همه مدل غذا با یک سری نوشیدنی خاص می شود و یا هتل های فول برد مالدیو که خدماتشان شامل سرو همه مدل غذایی می شود اقامت کنید، سفرتان برایتان مقرون به صرفه تر تمام می شود. چراکه در این صورت می توانید از خدماتی که ذکر کردیم، در زمان اقامتتان در این جزایر به رایگان استفاده کنید. اما اگر در یک هتل معمولی تر با خدمات محدودتر در جزایر توریستی مالدیو اقامت کنید و بخواهید غذاها و نوشیدنی های مد نظرتان را به صورت جداگانه تهیه کنید، در نهایت با صورتحساب سنگینی مواجه می شوید که پرداخت مبلغ آن شاید برایتان خیلی ساده نباشد و در آخر سفر سورپرایزتان کند!

    برای رزرو ارزانترین تور مالدیو می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.


    درباره مالدیو بیشتر بخوانید:

    کدام جزیره در مالدیو را برای اقامت انتخاب کنیم

    10حقیقت جالب راجع به مالدیو که شما را شگفت زده خواهد کرد!

    نکات کاربردی برای بستن چمدان برای سفر به مالدیو

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW