021-88507190

هزینه سفر به قبرس شمالی

گردشگری م.مقیمی 04 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چقدر پول برای سفر به قبرس شمالی کافی است یا شاید دلتان بخواهد بدانید که باید چقدر پول با خودتان به قبرس شمالی ببرید؟ در این مطلب، هزینه های سفر به قبرس را بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به قبرس شمالی چقدر است؟

    هزینه سفر به قبرس شمالی چقدر است؟ شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چقدر پول برای سفر به قبرس شمالی کافی است یا شاید دلتان بخواهد بدانید که باید چقدر پول با خودتان به قبرس شمالی ببرید؟ اگر چنین است، باید اول از همه به شما این خبر خوب را بدهیم که هزینه سفر به قبرس شمالی خیلی ارزانتر از قبرس جنوبی است. دلیل این مساله این است که ارزی که در قبرس شمالی استفاده می شود، یورو نیست و مردم این بخش از جزیره از لیره استفاده می کنند. با این حساب بهتر است که در همین ابتدای مطلب خیالتان راحت باشد که سفر به قبرس شمالی یک سفر ارزان خارجی محسوب می شود و قرار نیست که در طول این سفر جیبتان خیلی خالی شود. اما سوال این است که با چند لیره می توان به این مقصد گردشگری جالب و این بخش از این جزیره زیبا مسافرت کرد؟ در ادامه سعی می کنیم که در بخش های مختلف جواب این سوال را به شما بدهیم. 

    هزینه-سفر-به-قبرس-شمالی

    جاذبه های طبیعی قبرس شمالی

    قیمت تور قبرس شمالی

    خبر خوب دیگری که باید در این بخش به شما بدهیم، این است که اگر شما مقصدتان قبرس شمالی باشد و قصد دیدن قبرس جنوبی را نداشته باشید، اصلا نیازی به گرفتن ویزا برای این سفر هیجان انگیزتان ندارید. پس می توانید به راحتی با رزرو یک تور ارزان قیمت قبرس شمالی یا رزرو بلیط هواپیما و هتل ارزان در قبرس شمالی راهی این سفر شوید. برای اینکه قیمت به روز شده تور قبرس شمالی ارزان قیمت را بدانید، کافی است که با ما تماس بگیرید یا از طریق وب سایت مهرپرواز قیمت های تورهای مختلف را استعلام بگیرید. در ضمن این را هم بگوییم که اگر بخواهید بدون تور به قبرس شمالی سفر کنید، می توانید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما قبرس شمالی را از قسمت خرید بلیط وب سایت مهرپرواز استعلام بگیرید. البته باید این را در نظر داشته باشید که برنامه ریزی سفر به قبرس شمالی بدون تور کمی سخت تر است و در واقع راحت ترین راه و البته مقرون به صرفه ترین راه این است که با یک تور از پیش برنامه ریزی شده راهی این سفر شوید. از این مساله که بگذریم، در ادامه سعی می کنیم که درباره مقدار پولی که در طول سفر به قبرس شمالی به آن نیاز پیدا می کنید و در واقع مقداری پولی که باید با خودتان به قبرس شمالی ببرید، صحبت کنیم.

    قیمت تور قبرس شمالیحضور گردشگران در قبرس شمالی

    قیمت غذا در قبرس شمالی

    نکته ای که باید درباره غذاهای قبرس شمالی بدانید، این است که سبک غذاهای این بخش از جزیره شبیه به غذاهای کشور ترکیه است و نکته دیگر اینکه غذاهای قبرس شمالی فوق العاده از غذاهای قبرس جنوبی ارزانتر هستند. تا جایی که شما به راحتی می توانید با حدود 30 لیره یک غذای خوشمزه را در یک رستوران به نسبت خوب در قبرس شمالی نوش جان کنید. این یعنی اگر صبحانه را در هتلتان در قبرس شمالی میل کنید، به حدودا 60 لیره برای خورد و خوراک ناهار و شامتان نیاز پیدا می کنید. البته مسلم است که برای کافه گردی یا خوردن میان وعده به بودجه بیشتری نیاز پیدا می کنید. اما اگر بخواهیم غذاهای اصلی را در نظر بگیریم، باید بگوییم که همان 60 لیره برای بودجه ناهار و شام یک روزتان در قبرس شمالی کافی است و شما با این مبلغ می توانید انتظار این را داشته باشید که غذاهای محلی خوشمزه ای را بتوانید نوش جان کنید.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی قبرس شمالی

    در قبرس شمالی اماکن تاریخی جالبی وجود دارد که مسلما باید برای بازدید از بعضی از آن ها بلیط ورودی تهیه کنید. از طرفی در قبرس شمالی تا دلتان بخواهد ساحل، طبیعت زیبا و جاذبه های توریستی و اماکن تفریحی وجود دارد که بازدید از بعضی هایشان رایگان است و بعضی هایشان هم رایگان نیستند. در کل بخواهیم خدمتتان عرض کنیم، شما باید حدود 50 تا 100 لیره را برای تفریح هر روزتان در این جزیره همراهتان داشته باشید. در این صورت می توانید با خیال راحت بلیط جاذبه های توریستی قبرس شمالی را تهیه کنید و در کنار آن ها از تفریحات رایگان قبرس شمالی هم بهره مند شوید. لازم به ذکر است که با این مبلغ شما می توانید از حدود 2 تا 3 جاذبه گردشگری در طول هر روز بازدید کنید و بعضی از روزها تفریحات ساحلی را هم تجربه کنید. البته این را هم بگوییم که اگر بخواهید انواع تفریحات آبی موتوری را در طول این سفر امتحان کنید، باید حدود 50 درصد بودجه بیشتری برای تفریح در قبرس شمالی همراهتان داشته باشید.

    قیمت بلیط جاهای دیدنی قبرس شمالیچشم اندازی زیبا از قبرس شمالی

    هزینه تردد در قبرس شمالی

    از همه هزینه هایی که تا به اینجای مطلب به آن ها اشاره کردیم بگذریم، باید بگوییم که شما به یک بودجه مشخص هم برای تردد در قبرس شمالی نیاز دارید. به شما توصیه می کنیم که حدودا 70 لیره را هم برای تردد هر روزتان در قبرس شمالی همراهتان داشته باشید تا هر جا که لازم شد، بتوانید از تاکسی ها، ون ها و اتوبوس های قبرس شمالی استفاده کنید. البته اگر بخواهید به صورت شخصی شهرهای مختلف قبرس شمالی را از نزدیک ببینید وبخواهید تردد بین شهری در قبرس شمالی داشته باشید، باید مبلغ بیشتری برای تردد در قبرس شمالی همراهتان داشته باشید. لازم به ذکر است که اگر با تور قبرس شمالی سفر کنید، دیگر هزینه ترانسفر بین شهری را پیش رو نخواهید داشت و می توانید با لیدر تور و به صورت رایگان فاصله بین شهرهایی که در پکیج تور لحاظ شده اند را از نزدیک ببینید.
    در آخر به شما توصیه می کنیم که همین حالا یک کاغذ و خودکار دستتان بگیرید، تعداد نفراتتان را یادداشت کنید، هر کدام از هزینه های بالا را ضرب در تعداد نفراتتان کنید تا هزینه های یک روز اقامتتان در قبرس شمالی دربیاید. حالا کاری که باید انجام دهید، این است که تعداد روزهایی که می خواهید در قبرس شمالی اقامت کنید را ضرب در آن مقدار کنید تا مقدار پولی که برای سفر به قبرس شمالی به آن نیاز دارید، محاسبه شود. در ضمن در آخر می توانید قیمت ارزانترین تور قبرس شمالی را هم به این مبلغ اضافه کنید تا بتوانید یک تخمین به نسبت دقیق از هزینه های سفر به قبرس شمالی بزنید.


    درباره قبرس بیشتر بخوانید:

    اطلاعات جامع و کامل آب و هوای قبرس

    سنت های جالب مردم قبرس

    بازدید از بهترین روستاهای زیبای قبرس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW