021-88507190

بهترین مراکز خرید بانکوک برای خرید لباس زنانه

گردشگری م.مقیمی 15 بهمن ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر به دنبال گشتن در مراکز خرید بانکوک و خرید لباس زنانه در بانکوک هستید، بهتر است برای اینکه بتوانید لباس های زنانه شیک و قیمت مناسب را در بانکوک خریداری کنید، به مراکز خریدی که در این مطلب معرفی می کنیم، سر بزنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین مراکز خرید بانکوک برای خرید لباس زنانه کدام است؟

    ما برایتان کل مراکز خرید بانکوک را مورد بررسی قرار داده ایم تا ببینیم که کدامیک از مراکز خرید بانکوک و کدامیک از فروشگاه های بانکوک برای خرید لباس زنانه بهتر هستند. پس اگر شما هم به دنبال خرید لباس زنانه در بانکوک هستید، بهتر است برای اینکه بتوانید لباس های زنانه شیک و قیمت مناسب را در بانکوک خریداری کنید، به همین مراکز خریدی که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم، سر بزنید.

    فروشگاه لوفتی بامبو فیرترید در مرکز خرید ام بی کی بانکوک

    مرکز خرید ام بی کی بانکوک یک مرکز خرید بزرگ و بسیار شلوغ است و به همین خاطر خیلی ها در حین بازدید از آن چشمشان به فروشگاه لوفتی بامبو فیرترید نمی افتد و از بازدید از این فروشگاه خوب برای خرید لباس زنانه غافل می مانند. اما اگر شما به دنبال خرید لباس زنانه خوب در بانکوک هستید، به شما توصیه می کنیم که حتما در مرکز خرید ام بی کی به دنبال نام این فروشگاه باشید و حتما زمان کافی را به بازدید از رگال های لباس مختلف آن اختصاص دهید.

    گفتنی است که در این فروشگاه همه مدل لباسی فروخته می شود و قسمت لباس های زنانه اش بسیار محبوب و پرطرفدار است. لازم به ذکر است که در این فروشگاه امکان خرید پیراهن های رنگارنگ و نخی وجود دارد و نکته اینجاست که لباس های این برند توسط اهالی روستاهای تایلند تولید می شوند و به همین دلیل هم بیشترشان سبک لباس های تایلندی را دارند و از نظر قیمت هم مناسب هستند.

    زمانی که در سفر با تور تایلند هستید می توانید از این مرکز خرید دیدن کنید.

    فروشگاه لوفتی بامبو فیرترید در مرکز خرید ام بی کی بانکوک

    فروشگاه لوفتی بامبو فیرترید در مرکز خرید ام بی کی بانکوک

    مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

    در مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک همه مدل لباس شیک زنانه پیدا می شود. این مرکز خریدی که در مورد آن صحبت می کنیم، یک مرکز خرید بسیار بزرگ است و بازدید از همه فروشگاه های آن فرصت زیادی را می طلبد. به همین خاطر ما بهترین فروشگاه های لباس زنانه در این مرکز خرید معروف در بانکوک را برایتان پیدا کرده ایم تا شما هم با مراجعه به همان ها بتوانید خرید مورد نظرتان را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. برای این منظور بهتر است که اول از همه به فروشگاه توکیو در طبقه اول مرکز خرید ترمینال 21 بروید و اگر به لباس مجلسی نیاز دارید، از آن خریداری کنید. اگر هم به دنبال خرید لباس های اسپرت تر هستید، بهتر است به فروشگاه آنکل راک بروید. این را هم بگوییم که یک طبقه از مرکز خرید ترمینال 21 با نام فشن ایجنسی شناخته می شود و کل فروشگاه های آن طبقه هم برای خرید لباس زنانه مجلسی مناسب هستند. 

    فروشگاه های مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

    فروشگاه های مرکز خرید ترمینال 21 بانکوک

    مرکز خرید لا ویلا بانکوک

    مرکز خرید لا ویلا بانکوک هم برای فروشگاه های خوبی که برای فروش لباس های زنانه و البته لباس های مردانه دارد و هم به خاطر کافه های بامزه و دنجی که در خود جای داده، در بانکوک معروف شده است. به شما توصیه می کنیم که قبل از اینکه در لا ویلا خرید خود را انجام دهید، خوب در آن گشت بزنید و از فروشگاه های مختلف آن دیدن کنید. چراکه فروشگاه ها و لباس های موجود در آن ها در این مرکز خرید بسیار متنوع هستند و ممکن است که اگر زود خریدتان را در آن انجام دهید، بعدا چشمتان به یک لباس جذاب دیگر در ویترین یکی دیگر از فروشگاه های آن بیفتد و از خریدتان پشیمان شوید.

    فروشگاه های مرکز خرید لا ویلا بانکوک

    فروشگاه های مرکز خرید لا ویلا بانکوک

    مرکز خرید سیام سنتر بانکوک

    مرکز خرید سیام سنتر نیز یک مرکز خرید عالی در بانکوک برای خرید لباس زنانه است. این مرکز خرید فروشگاه ها و بوتیک های متنوعی دارد و شما می توانید به هر کدام از آن ها برای خرید مراجعه کنید. اما اگر از ما می پرسید، به شما توصیه می کنیم که مستقیما به طبقه سوم آن بروید و خریدتان را از این طبقه انجام دهید. چراکه بیشتر فروشگاه های خوب لباس زنانه این مرکز خرید در طبقه سوم آن واقع شده اند. 

    فروشگاه لباس زنانه کمپ بی کی کی بانکوک

    درست رو به روی مرکز خرید سیام سنتر، یک فروشگاه به نام کمپ بی کی کی وجود دارد که در آن لباس های زنانه متنوعی برای فروش وجود دارد. در این فروشگاه لباس های زنانه بیش از 70 برند معروف فروخته می شود و با این حساب محال است که شما نتوانید لباس مورد نظرتان را در آن پیدا کنید. گفتنی است که درا ین فروشگاه علاوه بر لباس، انواع کیف های دستی، کفش و زیورآلات نیز فروخته می شوند و شما می توانید یک خرید کامل را در آن انجام دهید.

    فروشگاه لباس زنانه کمپ بی کی کی بانکوک

    فروشگاه لباس زنانه کمپ بی کی کی بانکوک

    فروشگاه لباس زنانه لالاما در بانکوک

    فروشگاه لالاما یکی دیگر از فروشگاه های خوب بانکوک برای خرید لباس زنانه است. در این فروشگاه لباس های متنوع با طرح ها و رنگ های مختلف فروخته می شود و بیشتر لباس هایش طرح های شلوغی دارند. پس اگر به پوشیدن لباس های رنگارنگ با طرح های شلوغ و بامزه علاقه دارید، از این فروشگاه دیدن کنید و در مقابل اگر به دنبال خرید لباس های مینیمال با طرح های ساده هستید، بهتر است که اصلا برای بازدید از این فروشگاه وقت نگذارید.

    فروشگاه لباس زنانه لالاما در بانکوک

    فروشگاه لباس زنانه لالاما در بانکوک

    فروشگاه های مرکز خرید سیام اسکوئر وان بانکوک

    مرکز خرید سیام اسکوئر وان یک مرکز خرید نسبتا کوچک در بانکوک است که فروشگاه های خوبی برای خردی لباس زنانه دارد. گفتنی است که یک فروشگاه به نام بینگ در طبقه پایین این مرکز خرید وجود دارد که لباس ها و پیراهن های زنانه زیبایی با رنگ های شاد و روشن در آن به فروش می رسد. اگر از ما می شنوید، حتما برای خرید لباس زنانه در بانکوک به این فروشگاه در مرکز خرید سیام اسکوئر وان نیز مراجعه کنید و حتما از ویترین های جذاب آن دیدن کنید.

    امیدواریم که شما هم با بازدید از این فروشگاه های خاصی که در این مطلب به شما معرفی کردیم، بتوانیم خرید خوبی را در بانکوک تجربه کنید. اگر به دنبال رزرو ارزانترین تور بانکوک در تهران هستید، حتما با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز در تماس باشید. مهر پرواز سفر خوبی را برای شما به مقصد شهر پرهیاهوی بانکوک آرزو می کند.


    درباره بانکوک بیشتر بخوانید:

    بهترین مراکز خرید بانکوک کجاست

    اطلاعات جامع در مورد بهترین بازارهای شناور بانکوک

    راهنمای سفر به بانکوک

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW