021-88507190

با یک دلار در کشورهای مختلف چه غذاهایی می توان خورد؟

گردشگری م.مقیمی 23 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با یک دلار می توانید در هر کشوری چه غذاها یا چه خوراکی هایی بخرید؟ در سفر خارجی و زمانی که برای خرید غذا یا خوراکی می خواهید 1 دلار هزینه کنید، این مطلب مورد نیاز شما خواهد بود.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    با یک دلار چه غذاهایی در سفر خارجی می توان خورد؟

    تصور کنید که شما در یک سفر خارجی هستید و خیلی هم گرسنه هستید. اما برای خرید غذا یا خوراکی فقط 1 دلار پول دارید. سوال این است که شما با این یک دلار می توانید در هر کشوری چه غذاها یا چه خوراکی هایی بخرید؟ مثلا اگر در شهر دبی و در کشور امارات باشید، با آن یک دلار چه غذایی به شما می دهند. اگر در نیویورک آمریکا باشید چطور؟ با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که یک دلار غذا در هر کشور چقدر ارزش دارد و چه غذاهایی به مبلغ یک دلار در گوشه کنار دنیا فروخته می شوند.

    با یک دلار در کشورهای مختلف چه غذاهایی می توان خورد@

    غذا با یک دلار در کانادا

    اول از همه بهتر است که با کشور کانادا شروع کنیم و ببینیم که یک دلار در این کشور چقدر ارزش دارد و با آن چه غذا یا خوراکی می توان خرید. جالب است بدانید که شما با یک دلار در کانادا می توانید فقط و فقط یک کاهو بخرید و نباید انتظار این را داشته باشید که با یک دلار غذا یا خوراکی هیجان انگیزی به شما داده شود!

    غذا با یک دلار در هنگ کنگ

    شما در هنگ کنگ می توانید با یک دلار یک قوطی نوشابه پپسی تهیه کنید! این یعنی با یک دلار در هنگ کنگ غذای خاصی به شما فروخته نمی شود و شما باید فکر خرید غذا با یک دلار در هنگ کنگ را از سرتان بیرون کنید.

    غذا با یک دلار در امارات متحده عربی

    شما با یک دلار در شهر زیبای دبی می توانید یک شاوارما خوشمزه که یک غذای معروف لبنانی است را تهیه کنید. در واقع شما در شهر دبی می توانید با یک دلار یک غذای خیابانی ارزان و البته خوشمزه خریداری کنید. اما نمی توانید با آن یک دلار به یک رستوران بروید و انتظار داشته باشید که در آن رستوران و فقط با یک دلار از شما پذیرایی آنچنانی شود!

    غذا با یک دلار در indonesia

    قیمت یک صبحانه لذیذ محلی در indonesia یک دلار است. پس اگر احیانا به indonesia سفر کردید و می خواستید که با یک دلار یک خوراکی خوشمزه نوش جان کنید، بهتر است که به یکی از کافه های محلی indonesia مراجعه کنید و یک بشقاب کامل صبحانه با نام بوبور آیام تهیه کنید.

    غذا با یک دلار در آمریکا

    شما با یک دلار در آمریکا می توانید یک اسلایس پیتزا تهیه کنید. در حقیقت با یک دلار نمی توان یک پیتزای کامل در آمریکا نوش جان کرد و فقط یک تکه پیتزا با یک دلار به مشتریان فروخته می شود.

    یک دلار در آمریکا

    غذا با یک دلار در ژاپن

    اگر شما در کشور ژاپن یک دلار داشته باشید و با آن یک دلار به سوپرمارکت بروید، می توانید برای خودتان یک شکلات اسنیکرز تهیه کنید. این یعنی با یک دلار در ژاپن نهایتا یک شکلات به شما داده می شود و نمی توانید انتظار آن را داشته باشید که با یک دلار یک سوشی خوشمزه یا هر غذای ژاپنی دیگری به شما فروخته شود.

    یک دلار در ژاپن

    غذا با یک دلار در کره شمالی

    بهترین خوراکی که شما می توانید با یک دلار از کره شمالی تهیه کنید، یک بطری شیر است! با این حساب باید بگوییم که یک دلار برای تهیه یک غذای کامل در کره شمالی پول کافی نیست و شما باید برای وعده های غذاییتان در کشور کره شمالی بیش از این حرف ها هزینه کنید.

    غذا با یک دلار در روسیه

    اگر شما یک دلار در روسیه داشته باشید، بهترین انتخاب برای شما این است دو کیلوگرم سیب زمینی تهیه کنید و بعد به هتل یا خانه برگردید و خودتان آن سیب زمینی ها را سرخ کنید و نوش جان کنید. اگر هم چنین امکانی برایتان وجود نداشته باشد که خودتان برای خودتان در این کشور سیب زمینی سرخ کنید، باید حداقل 7 دلار به یک دلارتان اضافه کنید تا بتوانید در یک رستوران متوسط یک غذای خوشمزه و لذیذ را در روسیه میل کنید.

    غذا با یک دلار در ایتالیا

    قیمت یک قهوه اسپرسو در ایتالیا 1 دلار است. هرچند قهوه اسپرسو کسی را سیر نمی کند، اما واقعیت این است که با یک دلار خوراکی یا غذای بهتری نمی توان در ایتالیا خریداری کرد. برای اینکه قیمت غذا در ایتالیا دستتان بیاید، خوب است این را بدانید که قیمت یک غذا در یک رستوران معمولی و ارزان در ایتالیا بین 18 تا 20 دلار است و مسلم است که با یک دلار امکان خرید غذا در ایتالیا وجود ندارد.

    غذا با یک دلار در هند

    خبر خوبی که برایتان داریم، این است که در کشور هند با یک دلار یک غذای کامل و خوشمزه به شما داده می شود. پس اگر می خواهید به هند سفر کنید، خیالتان راحت باشد که یک دلار در این کشور ارزش زیادی دارد و شما می توانید با در دست داشتن یک دلار با خیال راحت به یک رستوران محلی بروید و از منوی آن رستوان، یک غذای هندی خوش ادویه و خوشمزه را سفارش دهید و نوش جان کنید.

    غذا با یک دلار در پرو

    در کشور پرو می توان با یک دلار یک وعده غذایی خوشمزه مثل خوراک مرغ با سس ویژه را از یک رستوران خوب سفارش داد. با این حساب باید بگوییم که در پرو که کشوری در آمریکای جنوبی است، با یک دلار غذای بهتری به نسبت کشورهایی مثل کانادا و آمریکا که در آمریکای شمالی هستند، به شما داده می شود.

    غذا با یک دلار در نپال

    در نپال با یک دلار می توان یک بشقاب پیراشکی گوشت محلی تهیه کرد. این پیراشکی که در موردش صحبت می کنیم، با نام دامپلینگ مومو در نپال شناخته می شود و اتفاقا یکی از محبوب ترین غذاهای سنتی نپال است.

    سخن پایانی

    حالا سوالی که ما از شما داریم، این است که به نظرتان با یک دلار در ایران می توان چه غذایی خریداری کرد؟ اگر یک خارجی به ایران بیاید و برای خرید یک وعده غذایی فقط یک دلار داشته باشد، شما خرید چه غذا یا خوراکی را به او پیشنهاد می کنید؟ برای رزرو انواع تور خارجی ارزان و تور لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره غذا در سفر خارجی بیشتر بخوانید:

    قیمت غذا در ترکیه چقدر است؟

    گردشگری غذایی یا شکم گردی در سفر

    غذاهای ممنوعه قبل از ورود به هواپیما

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW