021-88507190

آیا یونان ارزش بازدید را دارد؟

گردشگری م.مقیمی 27 خرداد ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چرا باید به یونان سفر کنیم؟

    هنوز تصمیمتان را نگرفته اید که می خواهید به کدام کشور سفر کنید؟ در این میان تعریف یونان را شنیده اید و می خواهید بدانید که آیا واقعا یونان ارزش سفر را دارد؟ پس با ما همراه باشید و این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه چند دلیل محکم برای سفر به یونان به شما معرفی می کنیم و برایتان توضیح می دهیم که چرا هر کدام از ما باید یک بار به یونان سفر کنیم.

    سفر به یونان، برای بازدید از شاهکارهای جهان باستان

    اگر تا به حال به یونان سفر نکرده اید، هنوز بخش عمده ای از زیبایی های این جهان را ندیده اید! یونان پر از شاهکارهایی است که از جهان باستان به یادگار باقی مانده اند. شاهکارهایی که بسیار زیبا و ارزشمند هستند و موزه هایی که آثار تاریخی شگفت انگیزی را در خود جای داده اند. به شما توصیه می کنیم که چه از تاریخ خوشتان می آید و چه خیلی اهل خواندن کتاب های تاریخی نیستید، در هر صورت به یونان سفر کنید، برای بازدید از شهر آتن یونان وقت بگذارید و مطمئن باشید که در هر صورت بعد از این سفر هیجان انگیز شیفته تاریخ می شوید.

    سفر به یونان، برای بازدید از شاهکارهای جهان باستان

    سفر به یونان، برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای یونانی

    یونان غذاها و نوشیدنی های بی رقیبی دارد. هم جزایر یونانی و هم دهکده های کوهستانی این کشور غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای دارند و با این حساب باید بگوییم که شما به هر شهر، جزیره یا روستایی که در یونان بروید، این فرصت را پیدا می کنید که غذاهای بسیار لذیذی را امتحان کنید. مطمئن باشید که شما هم عاشق طعم غذاهای دریایی تازه و غذاهای محلی دیگری می شوید که با روغن زیتون یونانی سرو می شوند.

    سفر به یونان، برای دیدن زیبایی های بی بدیل این کشور

    یکی از محکم ترین دلایلی که شما می توانید برای سفر به یونان مد نظر داشته باشید، این است که این فرصت را برای خودتان فراهم کنید تا طبیعت زیبای یونان را از نزدیک ببینید. این کشور کوهستان های زیبا، سواحل دیدنی، دره های شگفت انگیز، دریاچه های آرام و جنگل های سرسبزی دارد ودر یک کلام باید بگوییم که این کشور از نظر زیبایی طبیعی یک کشور شگفت انگیز است. 

    تصویری از چند قایق در دریا

    سفر به یونان، برای تجربه تفریحات شبانه یونان


    چه شما  از لحاظ سنی جوان باشید و چه قلبتان جوان باشد، در هر صورت می توانید از تفریحات شبانه جالب یونان لذت ببرید. در این کشور جزایری مثل میکونوس و زاکینتوس وجود دارد که اتفاقا به مفرح بودن و شب های سرزنده ای که دارند، معروف شده اند. ضمن اینکه در یونان شهرهای مدرن تری مثل آتن و تسالونیکی وجود دارد که عملا سکوت شب در آن ها معنایی ندارد.

    سفر به یونان، برای تفریح در سواحل زیبا

    یونان یک عالمه ساحل زیبا دارد که هر کسی را می توانند اغوا کنند. در این کشور تا دلتان بخواهد سواحل زیبا و خلیج های بکر وجود دارد و با وجود آن ها، شما می توانید با سفر به یونان اولا تفریحات ساحلی متنوع را تجربه کنید و دوما اینکه می توانید مقدار زیادی ویتامین دی را در طول این سفر دریافت کنید.

    سفر به یونان، برای تفریح در سواحل زیبا

    سفر به یونان، برای استفاده از آفتاب دلنشین

    یونان به این معروف است که تابستان های بی نظیری دارد. اما واقعیت این است که همه فصل ها در یونان زیبا هستند و یونان در همه فصل ها آفتاب دلنشینی دارد. پس چه در فصل بهار، چه در تابستان و چه حتی در زمان کریسمس به یونان سفر کنید، این آفتاب نصیب شما هم می شود.

    سفر به یونان، برای تجربه تفریحات مهیج

    سفر به یونان از این نظر نیز مطلوب است که شما در طول این سفر می توانید خیلی از تفریحات متنوع را برای اولین بار تجربه کنید. مثلا می توانید در جزیره ای مثل تینوس موج سواری کنید یا اینکه در صخره های متئورا صخره نوردی کنید و در نهایت از صومعه های زیبای بالای این صخره ها بازدید داشته باشید. حتی می توانید در جزیره زاکینتوس پرش از ارتفاع را تجربه کنید یا در جزایر مختلف یونان غواصی را امتحان کنید.

    سفر به یونان، برای آرامش گرفتن در دهکده های یونان


    یکی از موارد شگفت انگیزی که درباره کشور یونان وجود دارد، این است که زندگی روستایی در این کشور به همان سادگی قدیمی باقی مانده است. شما با بازدید از روستاها و دهکده های یونان می توانید آن آرامشی را که مدت ها به دنبالش بوده اید، کسب کنید.

    سفر به یونان، برای آرامش گرفتن در دهکده های یونان

    سفر به یونان، برای تجربه سفر ارزان به یک کشور اروپایی

    یکی از مزیت های یونان این است که سفر به آن هم برای توریستانی که دغدغه هزینه ها را دارند و چه کسانی که طرفدار سفرهای لاکچری هستند، مقصد ایده آلی است. خوبی این کشور به این است که هزینه تفریح در آن از خیلی دیگر از کشورهای اروپایی پاین تر است. با این حساب اگر شما هم جزء دسته اول هستید، می توانیم به شما این نوید را بدهیم که با انتخاب یونان می توانید تجربه سفر به یک کشور زیبای اروپایی را با یک هزینه کاملا مقرون به صرفه کسب کنید.

    سخن پایانی

    حالا با وجود همه این دلایل، شما هم قبول دارید که هر کسی باید یک بار در زندگی هم که شده، به یونان سفر کند؟ راستی کدامیک از دلایل سفر به یونان برای شما دلیل محکم تر و مهمتری بود؟ ممنون می شویم که نظرتان را با ما در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان قیمت یونان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره یونان بیشتر بخوانید:

    ارزان ترین جزایر یونان برای سفر

    زیباترین جزایر اروپا کدامند

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW