021-88507190

ارزان ترین جزایر یونان برای سفر

گردشگری م.مقیمی 25 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
احتمالا شما هم با ما در این زمینه هم عقیده اید که سفر به یونان برای هر کسی می تواند یک سفر رویایی باشد! شاید شما هم دلتان بخواهد که تجربه سفر به جزایر یونان را داشته باشید و شاید شما هم بخواهید در سواحل زیبا و شنی یونان ریلکس کنید و تمام روز را سرگرم تفریحات هیجان انگیز شوید و از خوردن غذاهای کلاسیک یونانی لذت ببرید

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ارزان ترین جزایر یونان برای سفر
    احتمالا شما هم با ما در این زمینه هم عقیده اید که سفر به یونان برای هر کسی می تواند یک سفر رویایی باشد! شاید شما هم دلتان بخواهد که تجربه سفر به جزایر یونان را داشته باشید و شاید شما هم بخواهید در سواحل زیبا و شنی یونان ریلکس کنید و تمام روز را سرگرم تفریحات هیجان انگیز شوید و از خوردن غذاهای کلاسیک یونانی لذت ببرید! اما شاید شما هم نگران هزینه های سفر به یونان باشید و با خودتان فکر کرده باشید که کاش یک جزیره ارزان در یونان وجود داشت که می توانستید با یک هزینه معقول به آن سفر کنید. در این صورت مطمئنا خواندن این مطلب حتما برایتان جالب خواهد بود! چراکه ما در ادامه یک سری از ارزان ترین جزایر یونان برای سفر را به شما معرفی می کنیم و به شما می گوییم که اگر می خواهید ارزان به یونان سفر کنید، باید کدام جزیره در یونان را به عنوان مقصد گردشگریتان اتخاب کنید.
    جزیره پاروس در یونان
    جزیره پاروس یک جزیره کوچک یونانی است که اتفاقا هزینه سفر به آن نیز به نسبت مناسب است. این جزیره خیلی از آتن دور نیست و جاذبه های گردشگری بی نظیری هم دارد. به همین دلیل جزیره پاروس به یکی از محبوب ترین جزایر ارزان یونان تبدیل شده است. این جزیره جدای از سواحل جذابی که دارد، یک برج ساعت معروف هم دارد که اگر از پله های آن بالا بروید، می توانید بی نظیرترین غروب آفتاب زندگیتان را از بالای آن تماشا کنید! بد نیست این را هم بدانید که قیمت ارزان ترین غذا در جزیره پاروس در یونان9.60 دلار است. 

    جزیره پاروس در یونان

    جزیره آندروس در یونان
    برای اینکه بتوانید مقایسه ای بین هزینه سفر به آندروس با هزینه سفر به دیگر جزایر یونان داشته باشید، خوب است این را بدانید که قیمت ارزان ترین غذا در جزیره آندروس یونان 12 دلار است. این جزیره ای که از آن حرف می زنیم، یک جزیره شمالی در مجمع الجزایر سیکلاد در یونان است و پر از زیبایی های طبیعی است. این جزیره طبیعت بسیار زیبا، سواحل بسیار خاص و روستاهای بسیار دیدنی دارد و از هر نظر برای تفریح جزیره مناسبی است.

    جزیره آندروس در یونان

    جزیره کالیمنوس در یونان
    جزیره کالیمنوس یکی از دیدنی ترین و ارزان ترین جزایر یونان است. این جزیره به قدری زیباست که هر توریستی با سفر به آن شگفت زده می شود. این جزیره صخره های بسیار بلندی دارد و حتی کلاس های صخره نوردی هم در آن برگزار می شود. ضمنا این جزیره سواحل بسیار جالبی هم دارد و رستوران هایش هم در نوع خودشان بی نظیر هستند. لازم به ذکر است که قیمت ارزان ترین غذایی که در جزیره کالیمنوس یونان پیدا می شود، 12.5 دلار است.

    جزیره کالیمنوس در یونان

    جزیره آنتیپاروس در یونان
    جزیره آنتیپاروس یک جزیره زیبا در یونان است که کمتر از 2 کیلومتر از جزیره معروف پاروس فاصله دارد. این جزیره که قیمت ارزان ترین غذا در آن 8 دلار است، یکی از ارزان ترین جزایر یونان محسوب می شود. این جزیره به قدری زیبا است که حتی تام هنکس (Tom Hanks) هم در آن ویلا دارد! پس اگر شما هم دلتان می خواهد که با یک بودجه معقول به جایی که مقصد گردشگری تام هنکس است سفر کنید، بهتر است که برنامه سفر به یونان را برای خودتان تدارک ببینید و حتما راهی جزیره آنتیپاروس یونان شوید. خوب است این را هم بدانید که این جزیره یک قلعه زیبا به نام قلعه ونتیان دارد و در آن غارهای زیبایی هم وجود دارد که به آن ها غارهای آنتیپاروس می گویند.

    جزیره آنتیپاروس در یونان

    جزیره سیمی در یونان
    جزیره سیمی یک جزیره شگفت انگیز است که 8 ساحل اصلی دارد که همگیشان شن های سفیدرنگی دارند. ضمنا در این جزیره رستوران های بی نظیری هم وجود دارد که در آن بهترین و تازه ترین غذاهای دریایی یونان سرو می شود و شما می توانید با صرف 7.35 دلار یک غذای خوشمزه در یکی از آن ها میل کنید.

    جزیره سیمی در یونان

    جزیره تاسوس در یونان
    جزیره تاسوس در یونان که قیمت ارزان ترین غذا در آن 8.10 دلار است، یکی از جذاب ترین جزایر ارزان یونان محسوب می شود. این جزیره سواحل شنی جنگل های کاج بی نظیری دارد و پر از جاذبه های گردشگری است و به جرئت می توان گفت که یکی از دیدنی ترین جزایر یونان به حساب می آید.

    جزیره تاسوس در یونان

    جزیره لمنوس در یونان
    جزیره لمنوس که طبیعت بسیار زیبایی دارد، از نظر تاریخی نیز بسیار غنی است و تنوع جاذبه های گردشگری در آن بسیار زیاد است. در این جزیره تفریحات آبی از جمله موج سواری بسیار باب است و معمولا توریستان در آن به تجربه چنین تفریحاتی علاقه نشان می دهند. ضمنا این جزیره یک قلعه به نام میرینا هم دارد که مربوط به قرون وسطی است و گذشته از این، یک سری فروشگاه و رستوران جذاب هم در جزیره لمنوس وجود دارد که جذابیتش را دوچندان کرده اند. تا یادمان نرفته، این را هم بگوییم که قیمت ارزان ترین غذایی که در رستوران های جزیره لمنوس سرو می شود، 8.85 دلار است.

    جزیره لمنوس در یونان@

    جزیره تینوس در یونان
    جزیره جذاب و دیدنی تینوس در نزدیکی جزیره معروف میکونوس قرار گرفته است، اما به نسبت آن خیلی جزیره ارزان تری است. این جزیره که قیمت ارزان ترین غذا در آن 8.85 دلار است، یکی از دیدنی ترین جزایر ارزان یونان محسوب می شود. این جزیره چشم انداز تپه ای بسیار جالبی دارد و غذاهای محلی بسیار خوشمزه ای هم دارد. ضمنا اماکن تاریخی بسیار شگفت انگیزی هم در جزیره تینوس یونان وجود دارد که هر کدامشان به نوعی خاص هستند. به شما توصیه می کنیم که اگر گذرتان به جزیره تینوس یونان افتاد، حتما از کلیسای پاناگیا اوانگلیستریا در این جزیره دیدنی کنید و حتما از موزه صنایع دسترسی مرمر هم در آن بازدید کنید و در نهایت یک غذای دریایی خوشمزه هم در کنار یکی از سواحل آن میل کنید.

    جزیره تینوس در یونان

    جزیره سریفوس در یونان
    در جزیره سریفوس قیمت ارزان ترین غذا حدود 8.50 دلار است و با این حساب می توان گفت که این جزیره نیز یکی از ارزان ترین جزایر یونان برای سفر است. این جزیره سواحل بسیار زیبا و شگفت انگیزی دارد. ضمنا یک سری خیابان ها و جاده های پیچ در پیچ هم دارد که در میانشان ساختمان های بسیار زیبایی با معماری های بسیار خاص به چشم می خورد. از طرفی این جزیره شب های سرزنده بسیار جالبی هم دارد و با همه این اوصاف یکی از دیدنی ترین جزایر ارزان یونان محسوب می شود.

    جزیره سریفوس در یونان

    جزیره میلوس در یونان
    جزیره آتشفشانی میلوس از بین همه جزایر یونان یکی از جذاب ترین هاست. از طرفی این جزیره یکی از ارزان ترین جزایر یونان نیز محسوب می شود و قیمت ارزان ترین غذا در آن فقط 8.5 دلار است. این جزیره از نظر زیبایی نیز در یونان رقیب ندارد! جزیره میلوس جزیره ای است که آب دریای اطرافش بسیار شفاف است و سواحلش هم شن هایی به رنگ قرمز روشن دارند و از نظر زیبایی و تنوع سواحل در یونان معروف است. چراکه در این جزیره 72 ساحل وجود دارد و هر کسی به راحتی می تواند ساحل باب میل و سلیقه خودش را از میان این 72 ساحل پیدا کند. لازم به ذکر است که این جزیره به قدری طبیعت زیبایی دارد که مسلما شما هم با دیدن زیبایی آن نفستان در سینه حبس می شود!
    برای رزرو تور اروپا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    جزیره میلوس در یونان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW