021-88507190

برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

گردشگری م.مقیمی 15 شهریور ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
برج جمیرا دبی یا جمیره در حال ساخت در امارات است که با الهام از اثر انگشت حاکم دبی طراحی شده است. این برج دیزاین خاصی دارد و از زیباترین آسمان خراش های جهان است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    برج جمیرا دبی (جمیره) با طرح اثر انگشت حاکم دبی

    شاید باورش برایتان سخت باشد، اما در حال حاضر یک پروژه به نام پروژه برج جمیرا دبی یا جمیره در حال ساخت در امارات است که با الهام از اثر انگشت حاکم دبی طراحی شده است. برجی که دیزاین منحصر به فردی دارد و وقتی که افتتاح شود، مسلما در لیست زیباترین آسمان خراش های جهان جای می گیرد. با ما همراه باشید تا کمی درباره برج جمیرا دبی که به آن برج جمیره نیز گفته می شود، با شما صحبت کنیم و یک سری اطلاعات خاص و جالب درباره برج اثر انگشت حاکم دبی به شما ارائه کنیم. مطمئن باشید که شما هم با خواندن این مطلب غافل گیر می شوید و شما هم به این باور می رسید که دبی به شدت در حال پیشرفت است.

    برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

    علت ساختن یک برج با طرح اثر انگشت حاکم دبی

    اگر برایتان سوال پیش آمده که چرا باید یک برج در دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی ساخته شود، باید این را به شما بگوییم که با این کار می خواهند که از شیخ محمد بن راشد برای تاثیری که بر توسعه و پیشرفت امارات داشته است، قدردانی کنند. هولدینگ دبی شرکتی است که روند ساخت این برج زیبا و شاخص در دبی را پیگیری می کند و به نظر می رسد که شاهکار بی نظیری از این شرکت قرار است به زودی در دبی افتتاح شود. البته این را هم بگوییم که هولدینگ دبی کار طراحی و ساخت برج جمیرا را انجام نداده است و دیزاین آن توسط یک تیم طراحی آمریکایی انجام شده است.

    طراحی برج جمیرا دبی با الهام از اثر انگشت حاکم دبی

    اگر به تصاویر سه بعدی برج جمیرا دبی دقت کنید، این را می بینید که در قسمت پایه برج جمیره دبی، یک دریاچه وجود دارد که دقیقا با طرح اثر انگشت حاکم دبی ساخته شده است. این یعنی برج جمیرا دبی به گونه ای طراحی شده است که گویی این برج از اثر انگشت حاکم دبی بر افراشته شده است تا به صورت سمبلیک این را نشان دهد که پیشرفت ها و زیبایی های دبی و در کل کشور امارات برگرفته از تاثیر حضور حاکم دبی هستند و این حاکم دبی است که در توسعه های این شهر و این کشور نقش دارد. قسمت جالب ماجرا اینجاست که شما وقتی می توانید طرح اثر انگشت حاکم دبی را در قسمت پایه این برج ببینید که از داخل سکوهای دید برج و از ارتفاعات این برج به پایین نگاه کنید.

    طراحی قسمت های مختلف برج جمیرا دبی

    این برج زیبا که شبیه به فرم بیضی به نظر می رسد، از دو پوسته مجزا تشکیل شده است که در قسمت بالایی برج به یکدیگر می رسند و طراحی آن ها بر اساس واحه های زیبای دبی انجام شده است و رد و نقش تپه های شنی دبی در آن ها دیده می شود. جذابیت برج جمیرا به این است که ظرافت بسیار خاصی در طراحی و دیزاین آن به کار گرفته شده است و بسیار هنرمنده طراحی شده است. با این حساب مشخص است که این برج زیبا که قرار است در سال 2023 افتتاح شود، ظاهر خط آسمان دبی را به کل تغییر می دهد و با حضورش شهر دبی را زیباتر از قبل می کند. 

    طراحی قسمت های مختلف برج جمیرا دبی

    مشخصات برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی

    برج جمیره دبی قرار است که یک برج 550 متری در منطقه الصفوح دبی باشد و چندین و چند سکوی دید برای دیدن چشم انداز شهر دبی داشته باشد. یکی از نکات جالبی که درباره برج جمیرا دبی وجود دارد، این است که نمای آن قرار است که به صورت دیجیتالی طراحی شود تا اگر جشن خاصی یا فستیوال مهمی در دبی در حال برگزاری بود و یا رویداد خاصی در امارات یا در کشورهای دیگر جهان رخ داد، بتوانند به مناسبت آن فستیوال یا آن رویداد تصاویر دیجیتالی خاصی را بر روی نمای این برج زیبا به نمایش بگذارند.

    سخن نهایی

    نظرتان درباره ساخت این برج زیبا در دبی چیست؟ به نظرتان ایده ساخت برج جمیرا دبی با طرح اثر انگشت حاکم دبی ایده جالبی بوده است؟ شما هم دوست دارید که وقتی که این برج افتتاح شد، به دبی سفر کنید و از این آسمان خراش منحصر به فرد با طرح اثر انگشت حاکم دبی دیدن کنید؟ خوشحال می شویم که نظرات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس مسافرتی مهرپرواز در میان بگذارید. شما همچنین می توانید برای رزرو تور ارزان دبی با در تماس باشید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    حقایق جالب درباره دبی که تاکنون نمی دانستید

    حمل و نقل عمومی در دبی

    چقدر پول با خودمان به دبی ببریم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW