021-88507190

بهترین رستوران های ایروان ارمنستان

گردشگری م.مقیمی 19 مهر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین رستوران های ایروان ارمنستان و رستوران های خوب ایروان از جمله مواردی است که همواره از سوالات گردشگران در سفر به ارمنستان است که در این مطلب به آن پرداخته ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    رستوران های خوب ایروان ارمنستان

    از هر کسی که تا به حال به ایروان ارمنستان سفر کرده باشد سوال بپرسید، حتما به شما می گوید که دلتنگ غذاهای ارمنی است. به این دلیل که غذاهای ارمنستان جزء خوشمزه ترین و لذیذترین غذاهای دنیا هستند و در کل دستپخت مردم این کشور به شکل شگفت انگیزی عالی است. اگر می خواهید به بهترین شکل ممکن از طعم غذاهای ارمنی در ایروان ارمنستان لذت ببرید و دوست دارید که بهترین طعم و مزه ها را در سفر به ارمنستان بچشید، به شما توصیه می کنیم که به رستوران های این مطلب برای غذا خوردن مراجعه کنید. در ادامه تک تک بهترین رستوران های ایروان ارمنستان که غذاهایشان لذیذ هستند را به شما معرفی می کنیم.

    بهترین رستوران های ایروان ارمنستان کدامند؟

    در ادامه لیستی از بهترین رستوران های ایروان ارمنستان را بررسی می کنیم.

    رستوران لواش در خیابان تومانیان ایروان

    رستوران لواش را می توانید در خیابان تومانیان پیدا کنید. این رستوران انواع غذاهای ملی و سنتی ارمنستان را دارد و بیشتر تمرکزش بر روی سرو صبحانه است. پس بهتر است که برای میل کردن یک صبحانه اصیل ارمنی به این رستوران جذاب در ایروان مراجعه کنید. خوبی این رستوران خوب در ایروان به این است که هم خدمه بسیار صمیمی دارد و همین که سرویس دهی و خدمات آن کیفیت بالایی دارد و همین باعث شده که محیط آن برای توریستان دلپذیر شود. قیمت غذاها در رستوران لواش ایروان از 8 تا 52 دلار متغیر است و شما بسته به سفارشی که دارید، مبلغ متفاوتی را باید برای غذا خوردن در رستوران لواش پرداخت کنید.

    رستوران لواش در خیابان تومانیان ایروان

    رستوران تومانیان خینکالی در خیابان تومانیان ایروان

    با اینکه خینکالی غذای اصیل گرجستان است، اما در ارمنستان نیز محبوبیت ویژه ای دارد و ارمنی ها نیز در طبخ آن مهارت کامل دارند. بهترین رستورانی که شما می توانید در ایروان ارمنستان به آن برای نوش جان کردن خینکالی مراجعه کنید، رستوران تومانیان خینکالی است.

    در این رستوران علاوه بر خینکالی های متنوع، غذاهای ارمنستانی و گرجستانی دیگری نیز سرو می شود. علت محبوبیت این رستوران در این است که هم غذاهایش خوشمزه هستند و هم اینکه قیمت های فوق العاده ارزانی دارند. به این صورت که شما می تواید با حدود 3 تا 7 دلار غذاهای بی نظیر این رستوران در ایروان را نوش جان کنید و در عین حال از محیط جالب و موسیقی زنده این رستوران نیز استفاده کنید.

    رستوران تومانیان خینکالی در خیابان تومانیان ایروان

    رستوران تاورن ایروان در خیابان تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان

    تاورن ایروان نام یک رستوران زنجیره ای است که در ایروان 4 شعبه دارد. این 4 شعبه در خیابان هیا تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان واقع شده اند و شما می توانید برای خوردن غذاهیا قفقازی و ارمنستانی به هر کدام از آن ها مراجعه کنید. این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای بسیار خوشمزه و ارزانی دارد، چند بار در هفته میزبان گروه های رقص و موسیقی نیز می شود و به همه این دلایل به یکی از محبوب ترین رستوران های ایروان در ارمنستان تبدیل شده است. قیمت غذاها در رستوران تاورن ایروان از 10 تا حدود 25 دلار متغیر است و اصولا همه مهمانان این رستوران از کیفیت و قیمت غذاها احساس رضایت می کنند.

    رستوران تاورن ایروان در خیابان تریان، امیریان، پارونیان و خورناتسی ایروان

    رستوران شرپ در خیابان امیریان ایروان

    خوبی رستوران شرپ به این است که سالن آن به آشپزخانه دید دارد و در نتیجه شما می توانید مراحل آماده سازی غذای خود را تماشا کنید. پس اگر حساس هستید و دوست دارید مطمئن شوید که غذای سالمی برایتان سرو می شود، این رستوران می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد.

    در این رستوران انواع غذاهای ارمنستانی و اروپای سرو می شود و از ویژگی های مثبت آن می توان به بالا بودن کیفیت خدمات، لوکیشن خوب رستوران و نزدیکی آن به میدان جمهوری و همین طور زیاد بودن حجم غذاهای آن اشاره کرد. قیمت غذاهای لذیذ این رستوران از حدود 15 تا 21 دلار است. 

    رستوران شرپ در خیابان امیریان ایروان

    رستوران وینوگراد در خیابان هانراپتوتیان ایروان

    رستوران وینوگراد یکی از بهترین رستوران های ایروان است. در این رستوران هم غذاهای ارمنی، هم غذاهای اروپایی و هم غذاهای اروپای شرقی سرو می شود. اگر به دنبال خوردن یک غذای با کیفیت و تجربه یک شام به یادماندنی در ایروان ارمنستان هستید، ما به شما این رستوران را پیشنهاد می کنیم. در منوی متنوع این رستوران انواع غذاهای گیاهی نیز به چشم می خورد و در نتیجه گیاهخواران نیز می توانند برای خوردن غذاهای لذیذ ارمنی یا اروپایی به آن مراجعه کنند.

    برای رزرو تور ارزان ارمنستان می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی پرواز خارجی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ارمنستان بیشتر بخوانید:

    هزینه های سفر به ارمنستان

    حقایقی جالب درباره فرهنگ مردم ارمنستان

    بهترین زمان سفر به ارمنستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW