021-88507190

نکات کاربردی برای سفر به کنیا

گردشگری م.مقیمی 01 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
نکات کاربردی برای سفر به کنیا و راهنمای سفر به کنیا برای آشنایی با این کشور قبل از سفر به آن ضروری است. در این مطلب نکات سفر به کنیا را بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    نکات ضروری برای سفر به کنیا

    سفر به کنیا یک ماجراجویی محض است. این کشور که حیات وحش معروفی دارد، یک مقصد گردشگری منحصر به فرد است که مسلما سفر با آن با هیچ سفر دیگری قابل قیاس نیست. ار شما هم عاشق ماجراجویی هستید و کنیا را به عنوان مقصد گردشگری بعدیتان انتخاب کرده اید، با ما همراه باشید تا با هم نکات کاربردی برای سفر به کنیا را مرور کنیم. در ادامه مهمترین نکات سفر به کنیا را برای شما بیان می کنیم.

    نکات ارز مورد نیاز برای سفر به کنیا

    با اینکه ارز رسمی کنیا شیلینگ کنیا است، اما بهترین ارز برای سفر به کنیا دلار است. بعدا می توانید در صرافی های کنیا خود ارز کنیا را با دلاری که به همراه دارید، تهیه کنید. حالا که صحبت از ارز و پول شد، این را هم به شما بگوییم که چه در نایروبی و چه در شهرهای دیگر کنیا، تخفیف گرفتن یک امر بسیار عادی است و در نتیجه هر زمانی که لازم شد پول خود را در کنیا خرج کنید، باید از مهارت های تخفیف گرفتنان نیز استفاده کنید. 

    ارز مورد نیاز برای سفر به کنیا

    وسایل حمل و نقل عمومی کنیا

    شما برای تردد در نایروبی و دیگر شهرهای بزرگ کنیا می توانید برای تردد از قطارهای سریع السیر، تاکسی و اتوبوس استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید در کنیا برای خودتان ماشین اجاره کنید. اما باید حتما به این مورد دقت کنید که ماشین ها در کنیا فقط به اشخاص بالای 23 سال اجاره داده می شود و ضمنا شما برای اجاره ماشین در کنیا به یک گواهینامه معتبر از نظر دولت کنیا نیاز دارید.

    غذاهای خیابانی در کنیا

    امتحان کردن غذاهای جدید نیمی از جذابیت سفر به کنیاست. پس بهتر است که در کنیا به غذاهای جدید نه نگویید و تا می توانید غذاهای جدید کنیایی را امتحان کنید. یادتان باشد که سفر در کنیا در کل یک سفر ماجراجویانه است و در نتیجه بهتر است که ماجراجویی خود در کنیا را به امتحان کردن غذاهای جدید نیز بسط دهید. طعم های تازه در رستوران های جذاب کنیا در انتظارتان هستند.

    سافاری در کنیا

    کنیا یکی از بهترین کشورهای آفریقایی برای تجربه سافاری حیات وحش است. پس بهتر است که حتما برای تجربه سافاری حیات وحش در کنیا در طول اقامت در کنیا برنامه ریزی کنید. بهترین جای کنیا برای دیدن حیات وحش، پارک ملی ماسایی مارا است که در آن مهاجرت حیوانات وحشی دیده می شود. در ضمن پارک ها و حفاظتگاه های طبیعی دیگری نیز در کنیا وجود دارد که برای دیدن فیل ها، فلامینگوها و دیگر گونه های حیوانات نادر و منحصر به فرد شرایط خوبی دارند. 

    سافاری در کنیا

    شهرهای ساحلی کنیا

    کنیا به خاطر لوکیشن ساحلی خوب و آب و هوای گرمی که دارد، برای بازدید از سواحل نیز شرایط خوبی دارد. اگر شما هم از سفرهای ساحلی خوشتان می آید، می توانید به شهرهای ساحلی کنیا مثل واتومو دیدن کنید تا هم بتوانید سواحل زیبایی را از نزدیک ببینید و هم اینکه از اماکن باستانی و جنگل های سرسبز دیدن کنید. بهتر است که سفرتان به کنیا را مطابق با علایقتان و تفریحاتی که می پسندید، برنامه ریزی کنید.

    امنیت در کنیا

    مسلم است که شما در کنیا و در کل هر مقصد گردشگری دیگری ناچار هستید که هر روز در اماکن عمومی مقداری پول به همراه داشته باشید تا بتوانید خرید کنید، تفریح کنید یا از امکانات دیگر استفاده کنید. ما به شما توصیه می کنیم که برای اینکه در این کشور کلاه سرتان نرود و مشکلی از بابت مسائل مالی برایتان پیش نیاید، اولا حواستان به کیف پول و وسایل ارزشمند دیگرتان باشد و ثانیا اگر برایتان ممکن است، از اسکنرها برای فهمیدن اصل بودن یا نبودن اسکناس های کنیا استفاده کنید.

    همراه داشتن پاسپورت در کنیا

    بهتر است که پاسپورت خود یا فتوکپی آن را در همه حال در کنیا همراهتان داشته باشید. در این صورت اگر احیانا یک مامور دولتی از شما درخواست نشان دادن مدرک شناسایی را داشت، می توانید پاسپورت خود یا فتوکپی آن را نشانش دهید.

    همراه داشتن پاسپورت در کنیا

    اگر شما هم نکته مهم دیگری را درباره سفر به کنیا می دانید که در این لیست وجود نداشته، خوشحال می شویم که آن را با ما و دیگر همراهان وب سایت مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو تور ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره کنیا و آفریقا بیشتر بخوانید:

    هرآنچه باید درباره هتل زرافه ها در کنیا بدانید

    درباره قاره آفریقا و حقایق جالب آن بیشتر بدانید

    نکات مهم برام شروع یک سفر شگفت انگیز به آفریقا جنوبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW