021-88507190

ایران مال تهران بزرگترین مرکز خرید خاورمیانه

گردشگری م.مقیمی 22 آبان ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ایران مال بزرگترین مرکز خاورمیانه است که در غرب تهران قرار گرفته است. برای اطلاع از اینکه هزینه ورودی ایران مال چقدر است و آدرس آن کجاست و چه امکاناتی دارد با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    ایران مال تهران را بشناسید

    حتما این روزها نام ایران مال زیاد به گوشتان خورده است. اگر تا به حال از ایران مال دیدن نکرده اید و دوست دارید که اطلاعات بیشتری درباره بزرگترین مرکز خرید ایران یعنی مرکز خرید ایران مال داشته باشید، با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا تا بدانید ایران مال کجاست و درباره اطلاعات جالب و البته کاربردی زیادی را درباره ایران مال در اختیارتان قرار دهیم. 

    ایران مال

    ایران مال کجاست؟

    ایران مال در منطقه 22 تهران در اتوبان شهید همت نزدیک به دریاچه چیتگر واقع شده است. دسترسی به ایران مال هم از نقاط مختلف شهر تهران و هم از کرج و شهرهای اطراف راحت است. کافی است که نام این مرکز خرید را در اپلیکیشن های مسیریابی جستجو کنید تا بهترین مسیر به ایران مال به شما نمایش داده شود.

    ایران مال چقدر وسعت دارد؟

    ایران مال حدودا یک میلیون و 670 هزار متر مربع وسعت دارد. شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که چه کسی مالک چنین مرکز خرید بزرگی در تهران است؟ اگر چنین است، باید به شما بگوییم که شخصی به نام علی انصاری که اتفاقا بانک آینده نیز متعلق به اوست، صاحب بزرگترین مرکز خرید تهران و ایران یعنی مرکز خرید ایران مال است. مرکز خریدی که حداقل سه روز کامل برای بازدید از تک تک فروشگاه های آن نیاز است. البته به شرطی که شما برای بازدید از هر فروشگاه بیش از حد وقت تلف نکنید و نهایتا 5 دقیقه را جلوی ویترین هر فروشگاه سپری کنید. تازه در این صورت فقط می توانید از 30 درصد کل ایران مال که متعلق به بخش تجاری است، بازدید داشته باشید. در واقع با سه روز زمان گذاشتن، نمی توانید از 70 درصد باقی ایران مال که متعلق به بخش غیر تجاری است و اماکن تفریحی و فرهنگی ایران مال را در بر گرفته، دیدن کنید.

    مجتمع تجاری ایران مال چجور جایی است؟

    ایران مال یک مجتمع تجاری تفریحی بسیار بزرگ و گسترده است که با افتتاحش، عنوان بزرگترین مرکز خرید ایران و یکی از بزرگترین مراکز خرید جهان به آن اختصاص یافت. این مرکز خرید جذاب علاوه بر فروشگاه های متعددی که دارد، اماکن تفریحی بسیار جالبی را نیز در خود جای داده است. از همه این ها جالب تر اینکه معماری مرکز خرید ایران مال بسیار خاص است و هر گوشه اش با یک تم متفاوت و با هنرهای مختلف دیزاین شده است. با این حساب بازدید از ایران مال گذشته از اینکه برای خرید و تفریح خوب است، برای گشت و گذار و حتی عکس گرفتن نیز شرایط خوبی دارد.

    ایران مال چه مراکز تفریحی دارد؟

    در مجتمع ایران مال در تهران انواع و اقسام امکانات تفریحی وجود دارد. نکته جالبی که درباره ایران مال وجود دارد، این است که بعضی از اماکن تفریحی که در آن وجود دارد، در هیچ جای دیگری در تهران و همین طور شهرهای دیگر ایران پیدا نمی شود. در این مرکز خرید اماکنی مثل پیست اسکیت روی یخ، باغ ایرانی، سینماهای مجهز، یک کتابخانه گسترده با دیزاین چوبی بسیار زیبا، وجود دارد و از هر نظر یک مرکز خرید منحصر به فرد است.

    قیمت لباس ها در ایران مال چقدر است؟

    قیمت لباس ها در مرکز خرید ایران مال در حدود متوسط رو به بالاست. این یعنی شما نمی توانید انتظار این را داشته باشید که خرید خیلی ارزانی را در ایران مال تجربه کنید. البته توصیه ما به شما این است که حتی اگر قصد خرید از ایران مال را هم ندارید، برای قدم زدن در کنار فروشگاه های جذاب و شیک ایران مال وقت بگذارید. چراکه دیدن ویترین های این فروشگاه های تجربه جذابی است و شما با یک گشت زدن در آن می توانید با جدیدترین مدل های لباس ها و تازه ترین ترندهای فشن آشنا شوید.

    چند ساعت برای بازدید از ایران مال کافی است؟

    اینکه چند ساعت برای شما برای بازدید از ایران مال کافی است، بستگی به این دارد که می خواهید تا چه اندازه در آن خرید کنید و دلتان می خواهد که از چند بخش از آن بازدید کنید. اما به شما توصیه می کنیم که حداقل 3 ساعت را به گشت و گذار در ایران مال اختصاص دهید تا حداقل بتوانید از چند تا از بخش های جالب و مهم ایران مال دیدن کنید و کمی هم در آن خرید کنید.

    چه روزهایی برای بازدید از ایران مال مناسب است؟

    شما برای بازدید از ایران مال می توانید هر روزی از هفته را انتخاب کنید. اما خوب است این را بدانید که ایران مال در روزهای آخر هفته یعنی پنجشنبه و جمعه خیلی شلوغ می شود. پس اگر حوصله شلوغی را ندارید، بهتر است که در یکی از روزهای وسط هفته برای خرید و همین طور گشت و گذار به مرکز خرید ایران مال در تهران مراجعه کنید.

    هزینه ورودی ایران مال چقدر است؟

    هزینه ورودی ایران مال رایگان است و شما برای ورود به آن و پارک کردن خودروی خود در پارکینگ ایران مال نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

    سخن نهایی

    راستی اگر شما تجربه رفتن به ایران مال را دارید یا اطلاعات و نکات جالبی را درباره آن می دانید، خوشحال می شویم که نظرات و تجربیات ارزشمندتان را با ما و دیگر همراهان وب سایت آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز در میان بگذارید. برای رزرو انواع تورهای خارجی ارزان و تورهای لحظه آخری می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 


    درباره تهران بیشتر بخوانید:

    مگامال تهران مرکز خریدی در شهرک اکباتان

    خیابان های معروف تهران که دیدنی هستند

    پارک لاله تهران را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW