021-88507190

زیباترین جزایر تایلند

گردشگری م.مقیمی 28 فروردین ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
زیباترین و دیدنی ترین جزایر تایلند را در این مطلب به شما معرفی خواهیم کرد. بهترین جزایر تایلند از طبیعت زیبایی برخوردارند و گردشگران زیادی برای گذراندن تعطیلات به آن سفر می کنند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    زیباترین جزایر تایلند کدامند؟

    شما دوست دارید که از کدام جزیره در تایلند دیدن کنید؟ آیا با جزایر تایلند آشنایی دارید؟ آیا این را می دانید که کدامیک از جزیره های تایلند زیباتر هستند و کدام هایشان دیدنی تر هستند؟ اگر دوست دارید که اطلاعات کامل و جامعی در این باره داشته باشید و دوست دارید که زیباترین و دیدنی ترین و بهترین جزایر تایلند را بشناسید، در ادامه مطلب همراهمان باشید. ما امروز می خواهیم زیباترین جزایر تایلند را به شما معرفی کنیم و درباره ویژگی های هر کدام با شما صحبت کنیم. 

    زیباترین جزایر تایلند

    جزیره سامویی تایلند

    سامویی به عنوان یکی از معروف ترین جزایر تایلند، جزیره ای است که سفر به آن باب میل خانواده ها و زوج های جوان و عاشق است. سواحل متنوع سامویی، طبیعت سرسبز و شب های سرزنده و نایت لایفی که دارد، در کنار هم باعث شده اند که سامویی به یکی از محبوب ترین جزایر تایلند تبدیل شود. گذشته از این ها، محبوبیت سامویی به خاطر وجود مراکز خرید متنوع و بازارهای شبانه بیشتر هم شده است.

    یکی از خوبی های دیگری که سامویی دارد، این است که هتل های مختلفی در آن ساخته شده اند که خیلی هایشان با استانداردهای بین الملی همخوانی دارند و با همه این اوصاف می توان گفت که سفر به سامویی یکی از بهترین انتخاب هایی است که شما می توانید برای سفر به تایلند داشته باشید.

     island3

    جزیره پوکت تایلند

    پوکت جزیره ای است که می تواند هم جوان ها و مجردها و هم خانواده ها را با جذابیت های بی انتهایش غافلگیر کند. جزیره ای که به عنوان بزرگترین جزیره تایلند شناخته می شود و چشم اندازهایش، مناظرش و سواحلش در تایلند حرف اول را می زنند. یکی از مزیت های پوکت به نسبت خیلی دیگر از جزایر تایلند در این است که بهترین امکانات تفریحی و خاص ترین اماکن تفریحی در آن تعبیه شده است و همه چیز در آن مهیا شده است که توریست ها و گردشگران بهترین و به یادماندنی ترین روزها را در تور پوکت سپری کنند.

    جزیره پوکت

    جزیره کوه لانتا تایلند

    جزیره کوه لانتا از آن جزایری است که بیشتر نظر بزرگسالان را به خودش جلب می کند. کوه لانتا که در حقیقت از دو جزیره کوه لانتا کوچک و بزرگ تشکیل شده که با یک پل به هم متصل شده اند، به قدری آرام و خلوت است که وجود هر توریستی را سرشار از آرامش می کند. اگر به دنبال آرامش هستید، بهتر است که برای سفر به جزیره کوه لانتا برنامه ریزی کنید، برای چند روزی در کوه لانتا اقامت کنید و اجازه دهید که این جزیره معجزه کند و ذهن و روحتان را آرام کند.

    جزیره کوه لانتا

    جزیره کوه فانگان

    اگر به دنبال تفریحات مجردی و جوانانه هستید و به دنبال جزیره ای هستید که مهمانی ها و جشن های آن تمامی نداشته باشند، بهتر است که به جزیره کوه فانگان سفر کنید. یکی از حقایقی که باید درباره این جزیره به شما بگوییم، این است که در هر ماه دو بار یک جشنواره دوست داشتنی به پا می شود که یکی از آن ها در شبی که ماه کامل می شود و دیگری در شبی که ماه به نیمه می رسد، برگزار می شوند. با این حساب مشخص است که چرا می گوییم جزیره کوه فانگان یکی از مفرح ترین و شادترین جزایر تایلند است و سفر به آن برای مجردها می تواند سفر ایده آلی باشد. 

    جزیره کوه فانگان

    جزیره فی فی تایلند

    جزیره فی فی که به آن جزیره کوه فی فی نیز گفته می شود، بیشتر به خاطر جاذبه های طبیعی و صد البته سواحل زیبایش معروف شده است. با این حساب هر کسی که از طبیعت و مناظر طبیعی خوشش بیاید، شیفته جزیره فی فی می شود. جزیره فی فی جزیره ای است که عکس های آن شبیه به عکس های کارت پستال ها و مناظرش شبیه به مناظر افسانه ها و کتاب قصه هاست. این جزیره رویایی یکی از جزایری است که هر کسی باید یک بار در زندگیش از آن دیدن کند تا زیبایی را از نزدیک لمس و کشف کند!

    حالا با توجه به توضیحاتی که در این مطلب به شما ارائه دادیم، شما ترجیحتان این است که از کدام جزیره یا کدام جزایر تایلند دیدن کنید؟ جزیره سامویی؟ جزیره پوکت؟ جزیره کوه لانتا؟ جزیره کوه فانگان؟ یا جزیره فی فی؟ برای رزرو تور ارزان تایلند می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره تایلند بیشتر بخوانید:

    هزینه های سفر به تایلند

    ارزان ترین زمان سفر به تایلند

    کدام شهرهای تایلند برای سفر خانوادگی مناسب تر هستند؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW