021-88507190

مراکز خرید استانبول

گردشگری م.مقیمی 26 اردیبهشت ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شهر استانبول پر از مراکز خرید جذاب است. اما کدامیک از مراکز خرید استانبول معروف تر و بهتر هستند؟ در این مطلب به بهترین مراکز خرید استانبول می پردازیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    مراکز خرید استانبول را بشناسید

    ما در این مطلب می خواهیم شما را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا کنیم. حتما شما هم شنیده اید که استانبول پر از مراکز خرید جذاب و خاص است. اما سوال اینجاست که کدامیک از مراکز خرید استانبول از بقیه معروف تر هستند، کدام ها برای خرید گزینه بهتری به حساب می آیند، لباس های کدام مراکز خرید استانبول شیک تر و کدام ها ارزانتر هستند؟ با ما همراه باشید تا به جواب همه این سوال ها و سوالات دیگرتان در زمینه خرید در استانبول برسید.

    مراکز خرید استانبول

    مرکز خرید مال آف استانبول

    بی معنی است اگر لیستمان را با مرکز خریدی به جز مرکز خرید مال آف استانبول شروع کنیم. چراکه مال آف استانبول یا استابنول مال بزرگترین مرکز خرید استانبول و کل کشور ترکیه است و حساب کارش از همه مراکز خرید استانبول جداست. این مرکز خرید که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا نیز شناخته می شود، در منطقه ای به نام باشاک شهیر در استانبول قرار گرفته است و هر چه از جذابیت آن بگوییم کم گفته ایم. با این اوصاف بهتر است که وقتی که به استانبول رسیدید، اول از همه به مال آف استانبول روید تا هم از 350 فروشگاه آن دیدن کنید و هم گشتی در اماکن تفریحی و بخش های مختلف این مرکز خرید بزنید.

    مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

    مرکز خرید دیگری که حتما باید از آن دیدن کنید، مرکز خرید ایستینه پارک است. این مرکز خرید که در یکی از شیک ترین و لوکس ترین مناطق استانبول یعنی منطقه ساریر واقع شده است، جزء بهترین مراکز خرید استانبول محسوب می شود. این مرکز خرید که به بخش های روباز و سرپوشیده تقسیم شده است، هم برای خرید لباس و هم برای تفریح گزینه ایده آلی است. چراکه این مرکز خرید هم شعب برندهای مطرح را در خود جای داده است و انواع و اقسام لباس های شیک و ترندی در آن فروخته می شود و هم اینکه اماکن تفریحی مختلفی از جمله فضاهای سبز بسیار زیبا دارد و از هر نظر که به آن نگاه کنید، می بینید که یکی از برترین و محبوب ترین مراکز خرید استانبول است.

    مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

    زورلو سنتر یک مجتمع چند منظوره است که در منطقه زیبا و دیدنی بشیکتاش قرار گرفته است. بخشی از این مجتمع که به یک مرکز خرید اختصاص داده شده، حدود 200 فروشگاه و 40 کافه و رستوران دارد. علاوه بر این، یک هتل 5 ستاره و یک مرکز هنری نیز در زورلو سنتر وجود دارد که باعث دو چندان شدن جذابیت این مجتمع شده اند. اگر به مرکز خرید زورلو سنتر استابنول بروید، فرصت این را پیدا می کنید که از برندهای مطرحی همچون بولگاری، لوئی ویتون، فندی، دیور، میو میو، بربری و والنتینو خرید کنید یا حداقل از فروشگاه های آن ها دیدن کنید. پس اگر شما هم عاشق فشن و برندهای لوکس هستید، باید هر طور که شده، برای بازدید از مرکز خرید زورلو سنتر استانبول برنامه ریزی کنید.

    مرکز خرید جواهر استانبول

    مرکز خرید جواهر جزء معروف ترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید که در منطقه شیشلی قرار گرفته است، یک مرکز خرید مدرن و دیدنی است که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا شناخته می شود و با تنوع بالایی که در فروشگاه ها و اجناس آن ها وجود دارد، به یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده است. اگر به دنبال خرید لباس ترک در استانبول هستید، باید از مرکز خرید جواهر استانبول نیز دیدن کنید.

    مرکز خرید عمار اسکوئر استانبول

    عمار اسکوئر نام یک مجتمع زیبا در بخش آسیایی شهر استانبول است که یک مرکز خرید فوق العاده جذاب دارد. جالب است بدانید که عمار اسکوئر بلندترین ساختمان شهر استابنولرا به خود اختصاص داده است. ضمنا مرکز خرید عمار اسکوئر با فروشگاه های عالی، متنوع و بی نقصی که دارد، به یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول تبدیل شده و خیلی از توریست ها و علی الخصوص آن هایی که در هتل های بخش آسیایی استانبول اقامت می کنند، از بازدید از آن برای خرید لباس اورجینال در استانبول استقبال می کنند.

    مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

    مرکز خرید آکوا فلوریا در سال 2012 افتتاح شد و از آن موقع به بعد، سال به سال به محبوبیتش اضافه شد. یکی از مواردی که باعث جذاب تر شدن مرکز خرید آکو فلوریا شده، این است که بزرگترین آکواریوم تم دار دنیا یعنی استانبول آکواریوم را در خود جای داده است. جدای از این آکواریوم، انواع و اقسام کافه ها و رستوران ها با ویو دریا، یک سالن همایش برای رویدادهای مختلف و همین طور انواع فروشگاه های لباس در این مرکز خرید وجود دارد که هر کدامشان به نوعی جذابیت مرکز خرید آکوا فلوریا را بیشتر کرده اند.

    مرکز خرید ونیزیا مگا اوت لت استانبول

    ونیزیا مگا اوت لت ییک مرکز خرید اوت لت برای خرید لباس ارزان در استانبول است که در منطقه ای به نام کوچوک کوی واقع شده است. همان طور که از نام این مرکز خرید بر می آید، با تم شهر ونیز طراحی و ساخته شده است و می توانیم از آن به عنوان نمونه کوچکی از شهر ونیز در شهر زیبای استانبول یاد کنیم. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال یک مرکز خرید زیبا هستید که در عین حال که برای خرید خوب است، برای عکاسی نیز لوکیشن های جذابی داشته باشد، به شما توصیه می کنیم که از مرکز خرید ونیزیا استانبول دیدن کنید.

    مرکز خرید وادی استانبول

    وادی استانبول نام یک مرکز خرید عالی در منطقه ساریر است. این مرکز خرید که روبروی استادیوم گالاتا سرای واقع شده، فروشگاه های مختلفی دارد که در میان آن ها تعداد زیادی از شعب برندهای مختلف بین المللی به چشم می خورد. بازدید از وادی استانبول برای کسانی که اهل لباس های شیک، لوکس و مد روز هستند، معمولا تجربه بسیار خوشایندی است و در نتیجه بهتر است که شما هم بازدید از آن را در برنامه سفرتان به استانبول بگنجانید. برای رزرو تور ارزان استانبول و همچنین تور ترکیه ارزان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    جاهای دیدنی خیابان استقلال استانبول

    چگونه از فرودگاه جدید استانبول به مرکز شهر برویم؟

    تپه چاملیجا استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW