021-88507190

داخل موزه آینده دبی چه خبر است؟

گردشگری م.مقیمی 04 خرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
موزه آینده دبی نه شبیه به گذشته است و نه شبیه به زمان حال. بلکه فقط به آینده تعلق دارد! در این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید داخل موزه آینده دبی چه خبر است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    موزه آینده دبی را بشناسید

    وقتی اسم موزه می آید، تصویری که در ذهن بیشترمان شکل می گیرد، شبیه به جایی است که در آن اشیاء تاریخی و یادگارهایی از گذشته های دور و نزدیک نگه داری می شود. شاید کمتر کسی بتواند با شنیدن نام موزه، جایی را در ذهن تصور کند که در آن به جای گذشته، درباره آینده صحبت می شود. شاید کسی نتواند با شنیدن نام موزه موزه ای شبیه به موزه آینده دبی را در ذهن تداعی کند! موزه ای که با همه موزه های دنیا فرق دارد! موزه ای که نه شبیه به گذشته است و نه شبیه به زمان حال! موزه ای که فقط و فقط به آینده تعلق دارد! اگر شما هم دوست دارید با این موزه متفاوت در دبی آشنا شوید، با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که داخل موزه آینده در دبی چه خبر است. 

    در موزه آینده دبی چه خبر است

    درباره موزه آینده دبی

    محوطه داخلی موزه آینده دبی به شکلی دیزاین شده است که هر کسی که از آن دیدن می کند، احساس می کند که وارد دنیای رویاها شده است. هر طبقه از این موزه با یک کانسپت یا ایده خاص طراحی و ساخته شده است و شما در هر طبقه از آن می توانید با حقایق یا پیشبینی های مختلفی از آینده رو به رو شوید و با موضوعات مختلفی همچون سفرهای فضایی، تغییرات آب و هوایی، پیشرفت های تکنولوژی و... آشنا شوید.

    جالب است بدانید که جاذبه های گردشگری موجود در موزه آینده دبی به5 بخش اصلی تقسیم شده اند. به این صورت که بخش اول به سفرهای فضایی تعلق دارد. بخش دوم که با نام موسسه شفا شناخته می شود، به شکلی طراحی شده است که شما در آن می توانید از زیبایی جنگل های آمازون لذت ببرید. از آن طرف بخش سوم جایی است که به شما کمک می کند که بیشتر با ذهنتان و بدنتان ارتباط بگیرید. در بخش چهارم درباره تکنولوژی هایی صحبت می شود که می توانند آینده را تغییر بدهند و در آخر بخش گنجم به کودکان اختصاص داده شده است و قسمت جالب ماجرا اینجاست که در این بخش از کودکان به عنوان قهرمان های آینده یاد می شود و در آن آموزش های خوبی به کودکان داده می شود. 

    درباره موزه آینده دبی

    بخش اول موزه آینده دبی

    قسمت اول تورهای موزه آینده دبی معمولا به بازدید از بخش اول موزه آینده دبی در طبقه پنجم موزه اختصاص داده می شود و بعد بازدیدکنندگان راهی بخش های دیگر موزه در طبقات پایین تر می شود. این بخش از موزه آینده دبی به گونه ای طراحی شده است که بازدیدکنندگان را به صورت مجازی به دنیای فضای بیرون از جو زمین می برد، درست 600 کیلومتر بالاتر از زمین! در این بخش از موزه آینده دبی سعی می شود که آینده سفرهای انسانی به فضا برای بازدیدکنندگان روشن شود. اگر شما هم دوست دارید که حس و حال سفر به فضا را به صورت مجازی تجربه کنید، مطمئنا بازدید از آن بخش از موزه آینده دبی برایتان جالب خواهد بود. 

    بخش اول موزه آینده دبی

    بخش دوم موزه آینده دبی

    وقتی که بازدید از بخش اول تمام می شود، بازدیدکنندگان به بخش دوم میروند تا از بخش یا موسسه شفا دیدن کنند. جایی که در آن می توانند با آینده احتالی دبی در سال 2071 آشنا شوند. در این بخش از واقعیت مجازی کمک گرفته شده تا جنگل آمازونی که احتمالا در آینده به صورت ژنتیکی و با کمک تغییرات آب و هوا در دبی می سازند را به چشم ببینید. 

    بخش دوم موزه آینده دبی

    بخش سوم موزه آینده دبی

    در بخش سوم می توانید با دنیایی رو به رو شوید که می توانید جسم و روحتان را آرامش بدهد. جایی که در آن یک استخر آرزوها وجود دارد که می توانید در آن برای آینده تان آرزو کنید. همچنین در این بخش یک مرکز اسپا برای حواس مختلف شما وجود دارد و در آن فعالیت هایی تدارک دیده شده است که می توانند شما را به وسیله دور کردن از تکنولوژی، درگیر آرامش کنند. 

     
    بخش سوم موزه آینده دبی

    بخش چهارم موزه آینده دبی

    در بخش چهارم از موزه آینده دبی به تکنولوژی ها و فناوری هایی پرداخته می شود که می توانند آینده را اصلاح کنند و دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنند. در این بخش از موزه آینده دبی درباره گجت ها و ابداعاتی صحبت می شود که می توانند به بشر کمک کنند تا با چالش های مختلف آینده کنار بیاییند و راحت تر زندگی کنند. در نتیجه احتمالا شما هم با بازدید از بخش جهارم موزه آینده دبی به آینده بشریت امیدوارتر می شوید!

    بخش پنجم موزه آینده دبی

    در نهایت بازدیدکنندگان به بخش پنجم موزه آینده دبی می روند که در طبقه اول این بنا قرار گرفته است. در این بخش که بیشتر برای کودکان طراحی شده است، به کودکان اجازه داده می شود تا به رویاهایشان پر و بال دهند و در نقش قهرمانان و الگوهای آینده حاضر شوند. در این بخش چند ماموریت و بازی به کودکان معرفی می شود و در طی آن بازی ها یا ماموریت ها سعی می شود که قدرت تخیل کودکان درباره آینده تقویت شود. 
    برای رزرو تور لحظه آخری دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    قوانین پوشش در دبی

    راهنمای مترو دبی

    امارات مال دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW