021-88507190

بهترین تفریحات خانوادگی دبی

گردشگری م.مقیمی 08 تیر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا به دنبال بهترین تفریحات خانوادگی دبی هستید که هم بچه ها و هم بزرگسالان مشتاق به تجربه آن ها باشند؟ ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین ایده ها را برای جذاب ترین تفریحات خانوادگی در دبی به شما ارائه کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین تفریحات خانوادگی دبی کدامند؟

    آیا به دنبال تفریحاتی در دبی هستید که همه اعضای خانواده تان با هر سن و سالی از آن ها لذت ببرند؟ آیا به دنبال پیدا کردن یک سری از بهترین تفریحات خانوادگی دبی هستید که هم بچه ها و هم بزرگسالان مشتاق به تجربه آن ها باشند؟ در این صورت کافی است که ادامه مطلب را بخوانید تا بهترین ایده ها را برای جذاب ترین تفریحات خانوادگی در دبی به شما ارائه کنیم. 

    بازدید از گلوبال ویلیج دبی

    گلوبال ویلیج دبی از آن مجموعه هایی است که می تواند کل اعضای خانواده را راضی کند. چه کسی که به دنبال خرید لباس و اجناس دیگر باشد، چه کسی که بخواهد خوراکی ها و غذاهای خوشمزه را نوش جان کنید و چه کسی که بخواهد از امکانات تفریحی استفاده کند! اگر شما هم خانواده ای هستید که سلیقه های متفاوتی دارید، به شما توصیه می کنیم که بازدید از گلوبال ویلیج دبی را در اولویت سفرتان به دبی قرار دهید و مطمئن باشید که هم کودکانتان و هم خودتان شیفته بازدید از این مجموعه تجاری تفریحی می شوید. 

    بازدید از گلوبال ویلیج دبی

    بازدید از بلندترین برج دبی

    مگر می شود که کسی به دبی سفر کند و از معروف ترین ساختمان این شهر یا دقیق تر بگوییم از بلندترین آسمان خراش دبی دیدن نکند؟ به شما توصیه می کنیم که در تور دبی از برج خلیفه که بلندترین برج دبی است، دیدن کنید و مطمئن باشید که بازدید از این برج معروف، زیبا و دیدنی برای هر کسی با هر سن و سالی جذاب است. مطمئن باشید که هیچ کسی در خانواده شما از وقتی که برای بازدید از برج خلیفه می گذارد، پشیمان نمی شود و در نهایت اینکه عکس های خانوادگی که در این برج محبوب از خودتان می گیرید، تا همیشه برایتان ماندگار خواهند بود.

    تجربه یک مسابقه کارتینگ در دبی

    یکی از جذاب ترین تفریحات خانوادگی که می توانید در دبی داشته باشید، شرکت در یک مسابقه کارتینگ است. تصورش را بکنید که اگر به یک مرکز کارتینگ در دبی بروید، می توانید همه اعضای خانواده با هم در ماشین سواری رقابت کنید و خنده و هیجان را مهمان خانواده تان کنید. در میان مراکز کارتینگ دبی، توصیه ما بهش ما این است که به مرکز کارتینگ اوتودروم دبی بروید. چراکه اتودروم بهترین پیست های کارتینگ دبی را دارد و شما می توانید هم در پیست های سرپوشیده و هم روباز آن ماشین سواری کنید.

    تفریح در یک پارک آبی در دبی

    رفتن به پارک آبی در شهری مثل دبی که هوایش گرم است، عجیب می چسبد. خوبی پارک های آبی دبی به این است که در آن ها همه جور امکانات تفریحی تعبیه شده است و به گونه ای دیزاین شده اند که همه اعضای خانواده را سرگرم می کنندو اگر از ما می پرسید، حتما برای تفریح در یکی از پارک های آبی دبی مثل پار کآبی وایلد وادی یا پارک آبی آکواونچر وقت بگذارید و مطمئن باشید که روزی که در پارک های آبی دبی سپری می کنید، به فراموش نشدنی ترین روز سفر خانوادگی شما به دبی تبدیل خواهد شد.

    شرکت در تور سافاری دبی

    این را از ما به خاطر داشته باشید که هیچ سفر خانوادگی به دبی بدون شرکت در یک تور هیجان انگیز سافاری کامل نمی شود. اگر دوست دارید که یک سفر خانوادگی بی نظیر و به یادماندنی را به مقصد دبی تجربه کنید، حتما یک تور سافاری دبی نیز رزرو کنید تا بتوانید شترسواری، تماشای نمایش های سنتی عربی و کلی تفریحات هیجان انگیز دیگر را در صحرای دبی تجربه کنید. مطمئن باشید که سافاری دبی از آن تفریحاتی است که هم پدر و مادرها و هم بچه ها و جوان ها از تجربه آن لذت می برند.

    تفریح در سواحل دبی

    سواحل دبی یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری خانوادگی در دبی محسوب می شوند. سواحل دبی که اکثرا امکانات رفاهی و تفریحی خوبی دارند، از بهترین گزینه های موجود برای تفریحات خانوادگی در دبی هستند. اگر می خواهید خانوادگی به یک ساحل بروید، توصیه ما به شما این است که از میان سواحل کایت، جی بی آر و لامر یکی را برای بازدید و تفریح انتخاب کنید و مطمئن باشید که در این سواحل اوقات خوشی را به همراه اعضای خانواده خودتان سپری خواهید کرد.

    برای رزرو تور دبی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    تاریخ برگزاری فستیوال های دبی در سال 2022

    همه چیز درباره تونل باد دبی

    داخل موزه آینده دبی چه خبر است؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW