021-88507190

بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند

گردشگری م.مقیمی 05 تیر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند مثل یک راهنما می توانند به شما در زمان اقامت در تایلند کمک کنند تا به جواب سوال هایتان درباره مسائل مختلف گردشگری در تایلند برسید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند کدامند؟

    آیا تور تایلند را رزرو کرده اید یا برنامه سفر به تایلند را در ذهن دارید؟ آیا یک سری دغدغه ها و یک سری سوال ها درباره سفر به تایلند دارید؟ آیا می ترسید که اطلاعاتتان برای سفر به تایلند کم باشد و در این کشور ندانید که سوالاتتان را از چه کسی بپرسید؟ در این صورت به شما توصیه می کنیم که اولا این مطلب را با دقت بخوانید و دوما اپلیکیشن هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم را یک به یک قبل از سفر به تایلند دانلود و نصب کنید. چراکه این اپلیکیشن ها مثل یک دوست و یک راهنما می توانند به شما در زمان اقامت در تایلند کمک کنند تا به جواب سوالات کوچک و بزرگتان درباره مسائل مختلف سفر به تایلند برسید و با کوچکترین مشکلی در زمان اقامت در تایلند مواجه نشوید. با ما همراه باشید تا بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند را به شما معرفی کنیم.

    بهترین اپلیکیشن های سفر به تایلند

    بهترین اپلیکیشن سفر به تایلند برای گرفتن تاکسی

    یک اپلیکیشن به نام Grab وجود دارد که هر توریستی به آن برای سفر به تایلند نیاز پیدا می کند. این اپلیکیشن هم برای رزرو تاکسی آنلاین و هم برای دلیوری غذا و مواد خوراکی دیزاین شده است و در نتیجه با دانلود آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. با کمک اپلیکشن گرب، می توانید هم به راحت ترین شکل و مناسب ترین قیمت تاکسی بگیرید و هم اینکه این فرصت را دارید که غذاها و خوراکی ها را به راحتی از فروشگاه ها و رستوران ها سفارش دهید و آن ها را درب هتل تحویل بگیرید.

    بهترین اپلیکیشن سفر به تایلند برای مسیریابی

    تردد در شهرهای توریستی تایلند و علی الخصوص پایتخت این کشور یعنی بانکوک، چندان کار آسانی نیست. چراکه یک سری از خیابان ها در تایلند بسیار شلوغ هستند و ترافیک در تایلند اصولا غیر قابل پیشبینی است. در نتیجه داشتن یک اپلیکیشن که هم بتواند بهترین مسیرهای دسترسی در تایلند را به شما نشان دهد و هم ترافیک را پیشبینی کند، برای سفر به تایلند بسیار حیاتی است. اگر از ما می پرسید، اپلیکیشن Google Maps را برای سفر به تایلند دانلود کنید و مطئن باشید که این اپلیکیشن در زمانی که در تایلند اقامت دارید، بارها و بارها به شما کمک می کند که بدون سردرگمی، بهترین و سریع تری راه را برای رفتن از هر مبدا به هر مقصدی پیدا کنید. 

    پیش از سفر به تایلند برای دریافت پاسخ سوالات پرتکراری همچون تایلند کجاست و کسب کسب اطلاعات بیشتر درباره این کشور، مقاله‌ای با عنوان راهنمای سفر به تایلند را در سایت ما بخوانید.

    بهترین اپلیکیشن سفر به تایلند برای ترجمه تایلندی

    یکی از ترس های توریست ها برای سفر به تایلند و همین طور سفر به هر کشور خارجی دیگری این است که چگونه باید با مشکل بلد نبودن زبان در کشور مقصد مواجه شوند. خوشبختانه در حال حاضر و با وجود اپلیکیشن های ترجمه مثل اپلیکیشن Google Translate چنین ترسی منطقی نیست و هر کسی که چنین اپلیکیشنی را داشته باشد، می تواند مطمئن باشد که از نظر زبان، با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. یادتان باشد که اپلیکشن گوگل ترنسلیت می تواند بیشتر از هر اپلیکیشن دیگری برای سفر به تایلند برایتان مفید باشد. پس اصلا آن را دست کم نگیرید و حتما آن را دانلود و نصب کنید.

    بهترین اپلیکیشن سفر به تایلند برای ارتباطات

    با اینکه خیلی وقت است که اپلیکیشن Line در کشور ما محبوبیتش را از دست داده، اما هنوز مردم تایلند از استفاده از آن استقبال می کنند. جالب است بدانید که اپلیکیشن واتساپ نیز در تایلند استفاده می شود، اما استفاده از لاین متداول تر است و در نتیجه ایده خوبی است که شما هم آن را نصب کنید. در این صورت می توانید با داشتن شماره هر کسی در تایلند، به کمک اپلیکیشن لاین و بدون پرداخت هزینه، به او پیام دهید و یا با او تماس بگیرید. مثلا اگر از رفتار یک راننده تاکسی در تایلند خوشتان آمد، می توانید شماره اش را بگیرید تا هر وقت که لازم شد، با کمک لاین با او تماس بگیرید و از او بخواهید که به دنبال شما بیاید و شما را به مقصد بعدیتان در تایلند برساند.

    بهترین اپلیکیشن سفر به تایلند برای تبدیل ارز

    یک اپلیکیشن بسیار مفید برای سفر به تایلند که ما آن را به شما توصیه می کنیم، اپلیکیشن XE Currency است. اگر این اپلیکیشن را داشته باشید، می توانید در هر لحظه و هر جا، ارزش ارزها را مورد بررسی قرار دهید و نرخ های تبدیل جهانی را متوجه شوید. در این صورت اگر خواستید در تایلند تبدیل ارز انجام دهید، می توانید متوجه شوید که نرخ اعلام شده توسط صرافی در تایلند، منصفانه هست یا نه. اگر فکر می کنید که در تایلند مجبور به تبدیل ارز می شوید، بهتر است که همین حالا این اپلیکشن را نصب کنید تا هر وقت که لازم شد، از آن استفاده کنید.

    شما می توانید برای رزرو تور ارزان تایلند با همکاران ما در آژانس هواپیمایی تهران مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره تایلند بیشتر بخوانید:

    زیباترین جزایر تایلند

    در پوکت از کجا خرید کنیم؟

    چگونه از بانکوک به پاتایا برویم؟

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW