021-88507190

جاذبه های گردشگری قسمت آسیایی استانبول

گردشگری م.مقیمی 09 مرداد ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
جاذبه های گردشگری قسمت آسیایی استانبول مانند بخش دیگر آن متنوع هستند. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که جالب ترین جاهای دیدنی آسیایی استانبول کدام ها هستند.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    جاهای دیدنی استانبول آسیایی

    یکی از جذابیت های استانبول به این است که به دو نیم تقسیم شده است و هم در قاره اروپا و هم در قاره آسیا قرار گرفته است. قسمت جالب ماجرا اینجاست که هم بخش اروپایی استانبول و هم بخش آسیایی آن زیبا و دیدنی هستند. با این تفاوت که بخش آسیایی استانبول به نسبت آرام تر است. ما می خواهیم امروز با هم با جاذبه های گردشگری بخش آرامتر استانبول یعنی بخش آسیایی استانبول آشنا شویم. با ما همراه باشید تا با هم ببینیم که جالب ترین جاهای دیدنی آسیایی استانبول کدام ها هستند.


    برج مایدن استانبول، دیدنی ترین برج تاریخی استانبول در بخش آسیایی

    برج مایدن که خود ترک ها به آن کیز کولسی می گویند، یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری استانبول است. این برج که در یک جزیره مصنوعی قرار گرفته است، حدودا 200 متر با ساحل منطقه اوسکودار در بخش آسیایی استانبول فاصله دارد و درست داخل تنگه بسفر واقع شده است. لوکیشن جالب این برج باعث شده که محبوبیت آن نزد توریست ها افزایش پیدا کند و افراد متعددی به بازدید از آن و عکس گرفتن در کنار آن تمایل نشان دهند.

    از لوکیشن زیبای این برج که بگذریم، باید بگوییم که برج مایدن تاریخ بلندبالایی نیز دارد و از این نظر ارزش بسیار زیادی دارد. در واقع قدمت برج مایدن به دوران یونانیان بر می گردد و تا دلتان بخواهد، انواع و اقسام داستان ها، قصه ها، افسانه ها و روایت ها درباره آن وجود دارد. این برج که حدود 23 متر ارتفاع و 6 طبقه دارد، یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی استانبول در بخش آسیایی محسوب می شود که می توانید در تور ترکیه و تور استانبول از آن بازدید کنید.

    برج مایدن استانبول، دیدنی ترین برج تاریخی استانبول در بخش آسیایی

    تپه عروس ها استانبول، زیباترین لوکیشن بخش آسیایی استانبول برای عکاسی

    تپه جاملیکا که به نام تپه عروس ها معروف شده، یکی از خاص ترین جاذبه های گردشگری آسیایی استانبول است. این تپه به این دلیل به نام تپه عروس ها شناخته می شود که عروس های متعددی برای گرفتن عکس های عروسی به آن مراجعه می کنند. جاملیکا که مشخصا جای بسیار زیبایی است، در حقیقت از دو تپه کوچک و بزرگ تشکیل شده است که به یکی از آن ها تپه بزرگ جاملیکا و به دیگری تپه کوچک جاملیکا گفته می شود. تپه جاملیکا که 267 متر ارتفاع دارد، چشم انداز بی نظیری به پل بسفر، دریای سیاه، جزایر پرنس، شبه جزیره امینونو و کوه اولوداغ دارد. از آن طرف تپه کوچک جاملیکا با 229 متر ارتفاع، دید بسیار جذابی به دریا دارد و پر از باغ ها، جنگل ها و مسیرهای پیاده روی جالب است. با این اوصاف اگر به دنبال یک جاذبه گردشگری زیبا در بخش آسیایی استانبول هستید که هم چشم انداز خوبی داشته باشد و هم محوطه جذابی برای عکاسی داشته باشد، بازدید از تپه عروس ها می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.

    تپه عروس ها استانبول، زیباترین لوکیشن بخش آسیایی استانبول برای عکاسی@

    لونا پارک بوستانجی استانبول، بهترین شهربازی استانبول در بخش آسیایی

    لونا پارک بوستانجی که به آن لونا پارک بستانچی نیز گفته می شود، یکی از بهترین شهربازی های استانبول است که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است. این شهربازی برای همه گروه های سنی مناسب است و به همین دلیل از دید خانواده ها، یکی از بهترین جاذبه های توریستی بخش آسیایی استانبول است. این شهربازی علاوه بر وسایل بازی برقی، مزارع زیبایی برای اسب سواری نیز دارد و بازدید از آن می تواند تجربه های جالبی را برای شما رقم بزند. اگر به دنبال یک مکان تفریحی خوب در بخش آسیایی استانبول هستید، ما به شما بازدید از لونا پارک بوستانجی را پیشنهاد می کنیم.

    لونا پارک بوستانجی استانبول، بهترین شهربازی استانبول در بخش آسیایی

    خیابان بغداد استانبول، بهترین خیابان خرید استانبول در بخش آسیایی

    خیابان بغداد که همیشه از آن به عنوان یکی از لوکس ترین خیابان های خرید استانبول یاد می شود، خیابانی است که در منطقه آسیایی کادیکوی قرار گرفته است. این خیابان که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین خیابان های استانبول است، پر از بازارها، فروشگاه ها و نمازخانه هایی است که قدمتشان به دوران عثمانیان می رسد و در کل، حال و هوای تاریخی دارد. از طرفی بغداد خیابانی است که انواع و اقسام برندهای لاکچری در آن شعبه دارند و محیطش برای تجربه یک خرید لاکچری بی نظیر است. اگر به دنبال یک خیابان خوب برای خرید در بخش آسیایی استانبول هستید، قطعا و حتما باید به خیابان بغداد استانبول سر بزنید.

    کاخ بیلربی استانبول، یک قصر بسیار زیبا در بخش آسیایی استانبول

    قصر بیبرلی یکی از آن جاذبه های گردشگری است که هر توریستی باید از آن در تور استانبول دیدن کند. این کاخ که در بخش آسیایی استانبول قرار گرفته است، حدود 2500 متر مربع مساحت دارد و در زمان عثمانیان ساخته شده است. این کاخ زیبا از دو طبقه تشکیل شده است و در مجموع 26 اتاق دارد. این کاخ زیبا یک باغ شگفت انگیز نیز دارد که پر از درختان سرسبز، مجسمه های زیبا و استخرهای جذاب است و از طرفی لوکیشن بسیار خوبی در کنار دریا دارد و چشم اندازش بی نظیر است.

    برای رزرو تور لحظه آخری استانبول و رزرو هتل استانبول در بخش آسیایی و اروپایی می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید.

    کاخ بیلربی استانبول، یک قصر بسیار زیبا در بخش آسیایی استانبول


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    بهترین رستوران های ارزان استانبول

    بهترین زمان سفر به استانبول

    مراکز خرید استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW