021-88507190

قبل از سفر به دبی باید چه کارهایی را انجام دهیم؟

گردشگری م.مقیمی 18 مهر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر قصد سفر به دبی را دارید لازم است تا با چک لیست مهم قبل از سفر به دبی آشنا شوید و نکات سفر به دبی و موارد ضروری را درباره دبی بدانید که آن را بررسی کرده ایم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    چک لیست مهم قبل از سفر به دبی

    یک سری کارهای مهم وجود دارد که باید قبل از سفر به دبی انجام دهید. یک سری توصیه نیز وجود دارد که بهتر است آن ها را قبل از سفر به دبی عملی کنید. می پرسید چه کارهایی و چه توصیه هایی؟ پس بهتر است که ادامه مطلب را از دست ندهید. اگر قصد سفر به دبی را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا شما را با چک لیست مهم قبل از سفر به دبی آشنا کنیم و یک سری از نکات سفر به دبی و موارد ضروری را درباره سفر به دبی به شما بگوییم.

    چک لیست مهم قبل از سفر به دبی

    چند هفته قبل از سفر به دبی

    اول از همه بهتر است که یک نگاه به پاسپورت خود بیندازید تا مطمئن شوید که حداقل 6 ماه اعتبار دارد. در غیر این صورت باید حتما گذرنامه خودتان را تمدید کنید که البته کار سختی نیست و خیلی زمان زیادی نمی برد. سپس باید یک تور ارزان دبی پیدا کنید و کارهای رزرو تور دبی را انجام دهید و همچنین برای اخذ ویزای دبی اقدام کنید. ضمنا باید یک بیمه مسافرتی نیز برای سفر به دبی تهیه کنید. بعد از اینکه کارهای ویزایتان را پیش بردید، وقت این می رسد که در مورد مسائل مالی فکر کنید و ببینید که می خواهید در تور امارات با خودتان به دبی درهم ببرید یا دلار؟ سپس پول خودتان را به ارز مورد نظرتان تبدیل کنید.

    در این مرحله وقتش می رسد که چمدان خودتان را جمع کنید. برای این کار حتما پیشبینی آب و هوای دبی را بررسی کنید و تمام تلاشتان را کنید که متناسب با آب و هوای دبی، لباس های خودتان را انتخاب کنید. اگر قصد سفر به دبی در فصل تابستان را دارید، تا می توانید لباس های خنک، نخی و رنگی را در چمدانتان جا دهید و از انتخاب لباس های تیره تا جای ممکن خودداری کنید. در نهایت اینکه اگر داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از سفر به دبی با پزشک خود مشورت کنید، نسخه معتبر تهیه کنید و مطمئن شوید که داروهای شما جزء داروهای ممنونه برای سفر به دبی نیستند.

    یک هفته قبل از سفر به دبی

    از تمامی مدارک مهمتان یک کپی تهیه کنید و آن ها را به صورت مرتب در یک پوشه جای دهید تا هر وقت در طول سفر به آن ها نیاز پیدا کردید، بتوانید به راحتی به آن ها دسترسی پیدا کنید. بهتر است که از بلیط هواپیما، بیمه مسافرتی، پاسپورت و حتی بوکینگ هتلتان یک کپی داشته باشید. اگر در دوران همه گیری کرونا به دبی سفر می کنید، حتما یک هفته و چند روز مانده به سفر، مقررات و ممنوعیت های دبی را درباره کرونا بررسی کنید و ببینید که به تست کرونا لازم دارید یا خیر.

    نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، مقررات کرونا به صورت مرتب در دبی و دیگر شهرهای دنیا تغییر پیدا می کند و شما باید حتما به صورت مرتب، تغییرات آن ها را بررسی کنید. گذشته از این ها، بهتر است که یک خرید کلی قبل از سفر به دبی انجام دهید. با اینکه دبی قطب خرید است، اما قیمت یک سری از اجناس مثل محصولات بهداشتی و آرایشی در ایران پایین تر است و شاید ایده خوبی باشد که محصولاتی مثل کرم ضد آفتاب، لوازم آرایشی مورد نیاز و حتی داروهای مجاز مورد نظرتان را قبل از سفر به دبی تهیه کنید. علاوه بر این، در روزهای آخر مانده به سرتان به دبی، یک بار دیگر چمدانتان را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی از قلم نیفتاده است.

    سخن نهایی

    در نهایت یک سری از کارها ممکن است که برای روز آخر باقی بماند. برای اینکه کارهایتان به خوبی پیش برود، بهتر است که برای روز قبل از سفرتان نیز برنامه ریزی لازم را داشته باشید و یک چک لیست از کارهای باقیمانده برای سفر به دبی تهیه کنید. کیف دستی خودتان را در روز آخر بررسی کنید و مطمئن باشید که یک سری وسایل مهم مثل شارژ و عینک آفتابی را جا نگذاشته اید. بعد از اینکه همه این کارها را انجام دادید، وقتش می رسد که آرامش را مهمان وجودتان کنید و خودتان را برای تجربه یک سفر فراموش نشدنی به دبی آماده کنید. راستی برای رزرو ارزانترین و بهترین قیمت تور دبی می توانید با هکاران ما در آژانس مسافرتی مهرپرواز تماس بگیرید. 


    درباره دبی بیشتر بخوانید:

    بهترین تفریحات خانوادگی دبی

    پوشش زنان در دبی

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW