021-88507190

ایده های جذاب برای گذراندن یک روز عالی در کوش آداسی

راهنمای سفر م.مقیمی 30 دی ، 1397 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین تفریحات و سفرهای یک روزه در کوش آداسی را به شما معرفی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین ایده ها برای تفریحات و سفرهای یک روزه در کوش آداسی
    شهر زیبا و توریستی کوش آداسی جاییست که شما می توانید با تمام و کمال خوش بگذرانید و از امکانات تفریحی کوش آداسی استفاده کنید و یا از جاذبه های گردشگری متنوع آن بازدید کنید.شهر پر هیاهوی کوش آداسی جذابیت های بسیار زیادی برای توریستان از بازارهای خیابانی سرزنده گرفته تا سواحل بی نظیر و زیبای شنی دارد. کوش آداسی یک شهر زیبای ساحلی برای تجربه یک اقامت بی نظیر با امکانات و تسهیلات فوق العاده جذاب است. با مهرپرواز همراه باشید تا بهترین تفریحات و سفرهای یک روزه در کوش آداسی را به شما معرفی کنیم.

    کوش آداسی

    از شهر زیبای افسوس و خانه مریم مقدس دیدن کنید
    سفر به کوش آداسی بدون بازدید از شهر باستانی و مدیترانه ای افسوس کامل نمی شود. پس زمانی از اقامتتان در تور کوش آداسی نوروز 98 را به رفتن به افسوس و بازدید از آثار به جا مانده تاریخی افسوس مثل معبد آرتمیس (یکی از عجایب 7 گانه جهان) و بازدید از خانه مریم مقدس اختصاص دهید. برای بازدید از شهر زیبا و اسرار آمیز افسوس کافیست که به اندازه 20 دقیقه رانندگی از کوش آداسی فاصله بگیرید و در تاریخ و فرهنگ غنی شهر زیبا و باستانی افسوس غرق شوید! به هر حال به شما توصیه می کنیم که یکی از منحصر به فردترین تجربه های زندگیتان را از دست ندهید و بازدید از شهر تاریخی افسوس را که یکی از بهترین جاذبه های توریستی کوش آداسی است را فراموش نکنید.

    افسوس

    در پارک آبی آدالند تفریح کنید و تا می توانید خوش بگذرانید
    آدالند یکی از بزرگترین پارک های آبی اروپاست و سرسره های متعدد، استخرهای زیبا، جکوزی، تخت های آفتاب گیری و حتی یک مسیر زیبا برای رفتینگ (قایق سواری روی موج) دارد. پارک آبی آدالند کافه های متعددی نیز دارد که برگرها، پیتزاها و غذاهای سنتی ترکیه و همین طور بستنی های خوش مزه سرو می کنند و برای زمانی که در حین آبتنی خسته می شوید و اشتهایتان زیاد می شود، گزینه مناسبی به نظر می رسند. یک پارک دلفین فوق العاده جذاب نیز در مجموعه پارک آبی آدالند واقع شده است و در آن می توایند نمایش های زیبایی از دلفین ها تماشا کنید و یا در استخر بپرید و همراه با دلفین ها شنا کنید! ورودی پارک آبی آدالند برای کودکان زیر 3 سال رایگان است، کودکان 4 تا 9 ساله 17 یورو و افراد بالای 10 سال 24 یورو باید پرداخت کنند.

    پارک آبی آدالند

    از کوش آداسی یک قایق به مقصد جزیره ساموس بگیرید
    یکی از جالب ترین راه ها برای گذراندن یک روز هیجان انگیز در کوش آداسی این است که یک قایق به مقصد ساموس بگیرید. این جزیره زیبای یونانی فقط 1.5 ساعت تا کوش آداسی فاصله دارد و سفر قایقی به آن تجربه فوق العاده و جذابی را برایتان به همراه دارد.وقتی به جزیره ساموس برسید، می توانید از تفریحاتی مثل اسنورکلینگ در آب های تمیز و کریستالی لذت ببرید و یا یک غذای تازه دریایی از رستوران های متعدد جزیره ساموس سفارش بدهید. بلیط جزیره ساموس حدود 30 یورو است.

    جزیره ساموس کوش آداسی

    در یک تور مهیج سافاری با جیپ شرکت کنید
    سافاری با جیپ یک ایده هیجان انگیز و باحال برای گذراندن یک روز عالی و متفاوت در کوش آداسی است و برای هر سنی مناسب است. سافاری با جیپ در کوش آداسی به شما شانس این را می دهد که پارک ملی زیبای کوش آداسی را کشف کنید. مسیر رسیدن به این پارک ملی بسیار جذاب است و در مسیر آن درختان زیتون و دهکده های سنتی ترکی به چشم می خورند.
    در زمان رسیدن به پارک ملی کوش آداسی می توانید از آبشارهای زیبا دیدن کنید، یک کباب خوش طعم میل کنید و در آب های کریستالی اطراف آبشارها شنا کنید. سافاری با جیپ یک تور کامل یک روزه برای خوش گذرانی با اعضای خانواده است و هزینه آن برای هر نفر حدود 30 یورو است.

    سافاری با جیپ کوش آداسی

    دریای مدیترانه ای را کشف کنید
    کوش آداسی امکانات رفاهی متعددی را مثل غواصی و اسنورکلینگ برای توریستان مهیا کرده است. غواصی و اسنورکلینگ بهترین راه برای کشف آب های زیبای کریستالی فیروزه ای رنگ کوش آداسی است. کمپانی های متعددی در کوش آداسی وجود دارند که امکانات غواصی را به توریستان آفر می دهند و کلاس های غواصی خوبی برای مبتدیان و سطوح بالاتر برگزار می کنند و ساعاتی سرشار از هیجان را برایتان رقم می زنند.

    کوش آداسی

    از پاموک کاله و هیراپولیس بازدید کنید
    پاموک کاله حدود 2 تا 3 ساعت تا کوش آداسی فاصله دارد و سفر به آن تجربه ای فراموش نشدنی را برایتان به وجود می آورد. با تور کوش آداسی به راحتی می توانید به پاموک کاله سفر کنید و از آثار باستانی و مقابر باستانی هیراپولیس بازدید کنید. همچنین می توانید از تپه های زیبا و سفید پاموک کاله دیدن کنید و یا در چشمه های آب گرم آن شنا کنید و آرامش را با تمام وجود احساس کنید. سفر به پاموکاله تجربه ای است که به هیچ عنوان نباید در طول اقامتتان در کوش آداسی از دستش بدهید.

    پاموک کاله

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW