021-88507190

افتتاح بزرگ ترین فرودگاه جهان در پکن

اخبار ش.مافی 06 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ، همچنین با عنوان فرودگاه جدید پکن شناخته می شود، بزرگترین فرودگاه جهان است. همچنین دومین فرودگاه بین المللی پکن است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    فرودگاه دکسینگ پکن سرانجام افتتاح شد

    فرودگاه بین المللی پکن داکسینگ (PKX)، همچنین با عنوان فرودگاه جدید پکن شناخته می شود، بزرگترین فرودگاه جهان است. همچنین دومین فرودگاه بین المللی پکن است. طراحی این فرودگاه پیشگام است در حالی که مکان آن در منطقه داکسینگ (حومه جنوبی پکن) به منظور ارائه خدمات به پایتخت چین و مناطق همجوار هبی و تیانجین ایده آل است. پیش بینی می شود مرکز جدید مگا فرودگاه تا سال 2021 با 45 میلیون مسافر در سال مسافرت کند و در آینده به 100 میلیون مسافر برسد.
    فرودگاه داکسینگ در مرز بین پکن و لانگفانگ، استان هبی واقع شده است و انتظار می رود که نیازهای مناطق پکن، تیانجین و هبی را تأمین کند. مکان آن پس از تجزیه و تحلیل دقیق انتخاب شد. فرودگاه Daxing با فاصله 46 کیلومتری از میدان Tiananmen ، 67 کیلومتری فرودگاه بین المللی پکن و فاصله 26 کیلومتری از مرکز شهر Langfang، قرار دارد. این فرودگاه قرار است تبدیل به فرودگاه اصلی شهر شود.

    نما از فرودگاه دکسینگ پکن

    فرودگاه داکسینگ چقدر بزرگ است؟

    فرودگاه غول پیکر Daxing با شکل چشمگیر که به او لقب "ستاره دریایی" داده است، دارای ابعاد عظیمی است. در حال حاضر 4 باند (با چشم انداز 7 در آینده) و یک ساختمان ترمینال گسترده با مساحت 700.000 متر مربع وجود دارد در حالی که مرکز حمل و نقل زمینی تا 80.000 متر مربع امتداد دارد.

    هزینه فرودگاه داکسینگ چقدر بود؟

    ساخت این فرودگاه مگا، که انتظار می رود سرانجام شلوغ ترین فرودگاه جهان شود، هزینه بسیار شگفت آور را به همراه داشت. تخمین زده می شود که دولت چین تقریباً 47/17 میلیارد دلار برای این پروژه عظیم پرداخت کرده است.

    برنامه کار فرودگاه Daxing چیست؟

    طرح جامع فرودگاه Daxing به NACO (مشاورین فرودگاه هلند) اختصاص داده شد و با احترام زیادی به حفاظت از محیط زیست تدوین شد. از آنجا که کمتر از 600 متر بین پاسگاه ها و دروازه ها و حداقل زمان انتظار برای دریافت چمدان وجود دارد، این فرودگاه براساس ساده سازی سفر مسافر ساخته شده است. علاوه بر این، NACO توجه زیادی به سیستم حمل و نقل زمینی فرودگاه داشت. قطارهای پر سرعت و بین شهری، مترو و اتوبوس های عمومی، فرودگاه جدید را با روشی سریع و کارآمد، به شهر پکن و سایر مناطق مهم متصل می کنند.
    سفر خود به پکن را با تورهای چین مهرپرواز آغاز نمایید و یک تجربه عالی را برای خود رقم بزنید.

    نمای داخل فرودگاه دکسینگ پکن

    فرودگاه Daxing چند باند دارد؟

    در حال حاضر، فرودگاه داکسینگ دارای چهار باند فرودگاه و 79 غرفه فرودگاه است. اندازه 4 باند فرودگاه چشمگیر است در حالی که غرفه های فرودگاه هم برای یک هواپیما دوقلو و هم برای دو هواپیما تک راهرو مناسب هستند. سرانجام ، این فرودگاه در مجموع دارای 7 باند فرودگاه خواهد بود و قادر است سالانه حدود 620.000 پرواز را انجام دهد.

    گزینه های حمل و نقل از فرودگاه داکسینگ چیست؟

    سیستم حمل و نقل فرودگاه Daxing موثر و مقرون به صرفه است. راه‌آهن جدید بین دو شهر پکن-Xiong'an در طی 30 دقیقه فرودگاه Daxing را به مرکز شهر پکن متصل می کند. در حالی که خط مترو فرودگاه داکسینگ جدید فقط در 19 دقیقه با هزینه ای شما را به پکن خواهد برد. علاوه بر این، تاکسی های فرودگاه Daxing شما را به راحتی به مقصد خود منتقل می کنند. شما همچنین می توانید ازخطوط اتوبوس فرودگاه Daxing استفاده کنید.

    کدام شرکت های هواپیمایی در فرودگاه داکسینگ قصد فعالیت دارند؟

    از آنجا که فرودگاه به تازگی افتتاح شده است، هنوز تعداد پروازهای روزانه محدود است. هرچه مدت زمان بیشتری سپری شود، در برنامه های فرودگاهی افزایش برنامه سفر هوایی وجود خواهد داشت. در حال حاضر، تمام شرکت های هواپیمایی اصلی چین مانند چین شرقی، چین جنوبی ، چین یونایتد و ایر چین با برخی از راه های هوایی بین المللی در فرودگاه داکسینگ حضور دارند.

    فرودگاه دکسینگ پکن

    چه کسی فرودگاه داکسینگ را طراحی کرده است؟

    ساختمان ترمینال فرودگاه Daxing نتیجه چشمگیر همکاری ADP Ingeniérie (ADPI) و تیم معماری Zaha Hadid (ZHA) است که در سال 2016 به طرز غم انگیزی درگذشت. متعاقباً، در آگوست 2018، استودیوی طراحی هنگ کنگ منجر 8 را به عهده گرفت. ترمینال تجاری جدید که پیش بینی می شود پاسخگوی نیازهای هر مسافر باشد.

    چه کسی مالک فرودگاه پکن داکسینگ است؟

    پروژه عظیم ساخت فرودگاه Daxing توسط دولت چین تأمین شد. با رسیدن بودجه خود به 11.5 میلیارد دلار آمریکا (80 میلیارد یوان) ، دومین فرودگاه پکن یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان است که در نهایت سالانه 100 میلیون مسافر خدمت می کند!

    دکسینگ پکن بزرگترین فرودگاه جهان

    مهرپرواز با اراوه بهترین خدمات مسافرتی تورهای پکن و رزرو بلیط هواپیما پکن در خدمت شما همراهان گرامی می باشد.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW