021-88507190

تفریحات جالب و جذاب در تور تفلیس

راهنمای سفر م.مقیمی 20 آبان ، 1398 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اگر شما هم می خواهید که در تور گرجستان چند روزی را در تفلیس سپری کنید و به دنبال تفریحات جالب در تور تفلیس هستید، به جای درستی آمده اید! چراکه ما می خواهیم در ادامه جالب ترین تفریحات تور تفلیس را به شما معرفی کنیم

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    تفریحات جالب در تور تفلیس
    اگر شما هم می خواهید که در تور گرجستان چند روزی را در تفلیس سپری کنید و به دنبال تفریحات جالب در تور تفلیس هستید، به جای درستی آمده اید! چراکه ما می خواهیم در ادامه جالب ترین تفریحات تور تفلیس را به شما معرفی کنیم و ایده هایی برای تفریح در تفلیس به شما ارائه کنیم.
    بازدید از موزه خطای دید در تفلیس
    این موزه یکی از جالب ترین موزه های تفلیس است. موزه ای که در 3 طبقه ساخته شده است و هر گوشه اش باعث می شود که چند دقیقه ای در جا میخکوب شوید! موزه ای که برای گذراندن یک روز عالی در تفلیس با خانواده و دوستان عالی است. توضیحات هر کدام از نمایشگاه های این موزه به 3 زبان گرجی، روسی و انگلیسی درج شده اند و یکی از جالب ترین نمایشگاه های آن، تونلی است که با نام تونل وورتکس شناخته می شود و به گونه ای طراحی شده است که به محض قرار گرفتن در آن احساس می کنید که در یک استوانه چرخان حضور دارید. 

    بازدید از موزه خطای دید در تفلیس

    بازی در کلوب بازی تسیباخا در تفلیس
    کلوب بازی تسیباخا مناسب کسانی است که عاشق بازی هستند و دوست دارند که یک روز مهیج را به همراه خانواده و دوستانشان در تور تفلیس سپری کنند. این کلوب بازی در حیاط مهمان سرای فابریکا واقع شده است و در آن امکانات تفریحی جالبی تعبیه شده است. اگر حوصله بازی های فکری را دارید، مطمئنا تفریح در کلوب بازی تسیباخا برایتان جالب خواهد بود. نکته خوبی که در مورد این کلوب بازی در تفلیس وجود دارد، این است که کارکنان بسیار مهربانی دارد که به توریستان کمک می کنند تا یک بازی خوب را در این کلوب بازی برای خودشان انتخاب کنند.

    بازی در کلوب بازی تسیباخا در تفلیس

    اسب دوانی در دریاچه لیسی در تفلیس
    اگر شما هم از اسب سواری خوشتان می آید، حتما باید در تور تفلیس دوچرخه سواری در دریاچه لیسی را امتحان کنید. اسب های این منطقه آموزش دیده هستند و به خاطر همین همه افراد با هر سنی می توانند در این دریاچه اسب سواری کنند. 

    اسب دوانی در دریاچه لیسی در تفلیس

    تفریح در مرکز ترامپولین در تفلیس
    مرکز تفریحی ترامپولین در منطقه گلدانی تفلیس واقع شده است و جایی است که هم کودکان و هم بزرگسالان می توانند ساعاتی سرشار از خنده و هیجان را در آن سپری کنند. در این مرکز 34 تخته پرش وجود دارد و هر کسی با هر سنی که داشته باشد، می تواند در آن ساعتی به کودک درونش فرصت بازی و تفریح دهد و تمامی انرژی های منفی را از خود دور کند. البته تفریحات این مرکز فقط محدود به پریدن نمی شود و امکانات تفریحی دیگری را هم در خود جای داده است.

    تفریح در مرکز ترامپولین در تفلیس

    شرکت در کلاس های آشپزی تکونا در تفلیس
    اگر شما هم دوست دارید که بیشتر با غذاهای سنتی تفلیس و طرز تهیه آن ها آشنا شوید، می توانید به مدرسه آشپزی کولیناریوم بروید و در کلاس های آشپزی تکونا (یکی از سرآشپزان و رستوران دارهای معروف تفلیس) شرکت کنید. البته کلاس های آشپری تکونا فقط محدود به غذاهای گرجستانی نیست و شما می توانید در کلاس های آشپزی بین المللی آن نیز شرکت کنید.

    شرکت در کلاس های آشپزی تکونا در تفلیس

    بازی در مرکز تفریحی برین درین یا فرار مغزها در تفلیس
    اگر شما هم از حل کردن معما و پازل خوشتان می آید، بدون شک دلباخته این مرکزتفریحی در تفلیس می شوید. در این مرکز تفریحی 4 اتاق با تم های مختلف وجود دارد که به نوعی اتاق فرار هستند و شما باید با حل کردن یک معمای خاص درب آن ها را به روی خودتان باز کنید. در واقع یک ساعت زمان به شما داده می شود تا از این اتاق فرار رهایی پیدا کنید و از این چالش گروهی همراه با دوستان و خانواده تان لذت ببرید.

    بازی در مرکز تفریحی برین درین یا فرار مغزها در تفلیس

    بازدید از موزه اکسپریمنتوریوم در تفلیس
    اکسپریمنتوریوم موزه علم و دانش تفلیس است و جایی است که کل درکتان در زمینه های مختلف علمی را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر شما هم تا به حال فکر می کردید که بازدید از یک موزه علمی کار حوصله سر بری است، باید برای یک بار هم که شده از موزه اکسپریمنتوریوم تفلیس دیدن کنید تا متوجه شوید که کاملا در این زمینه اشتباه می کردید. در این موزه 80 نمایشگاه وجود دارد که قانون های فیزیک را به معرض نمایش گذاشته اند و همه چیز در آن قابل لمس و قابل درک است. بازدید از این موزه هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جالب است و به خاطر همین هم هست که می گوییم بازدید از این موزه یکی از جالب ترین تفریحاتی است که می توانید در تور تفلیس داشته باشید.
    تجربه بازی مفرح زیپ لاین در تفلیس
    اگر شما هم از تفریحات مهیج و هیجان انگیز خوشتان می آید، حتما باید زیپ لاین را بر فراز باغ گیاهشناسی ملی تفلیس تجربه کنید. این زیپ لاین در 30 متری زمین باغ نصب شده است و طولش هم به 270 متر می رسد و شما می توانید احساس پرواز و تعلیق را با کمک آن تجربه کنید. 

    تجربه بازی مفرح زیپ لاین در تفلیس

    بازدید از موزه هنرهای معاصر در تفلیس
    موزه هنرهای معاصر یک موزه متحرک است و به خانه، هتل، کافه یا هر جای دیگری که شما درخواست کنید، فرستاده می شود! به هر حال اگر شما هم دلتان می خواهد که بازدید از موزه را به شکلی نوین تجربه کنید، حتما باید بازدید از این موزه جالب و متفاوت را در تور تفلیس رزرو کنید و منتظر بمانید تا یک بسته به نزد شما فرستاده شود تا آن بسته داستان های جالب و تاریخی را با استفاده از عکس ها و ویدئوها برای شما روایت کند!
    برای رزرو تور مسافرتی تفلیس می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    بازدید از موزه هنرهای معاصر در تفلیس

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW