021-88507190

بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت

اخبار م.مقیمی 19 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
کسانی که می خواهند مهاجرت کنند، معمولا فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرند تا بالاخره تصمیمشان را بگیرند که می خواهند به کدام کشور مهاجرت کنند. معمولا این دسته از افراد ترجیح می دهند که به جایی مهاجرت کنند که فرصت شغلی و تحصیلی در آن زیاد باشد و کیفیت زندگی در آن نیز بالا باشد

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت
    کسانی که می خواهند مهاجرت کنند، معمولا فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرند تا بالاخره تصمیمشان را بگیرند که می خواهند به کدام کشور مهاجرت کنند. معمولا این دسته از افراد ترجیح می دهند که به جایی مهاجرت کنند که فرصت شغلی و تحصیلی در آن زیاد باشد و کیفیت زندگی در آن نیز بالا باشد. در ضمن معمولا این دسته از افراد به دنبال کشوری برای مهاجرت هستند که مهاجرپذیر باشد. ما با در نظر گرفتن همه این موارد، سه تا از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت را برایتان گلچین کرده ایم که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم و درباره مهاجرت به هر کدامشان صحبت می کنیم.
    مهاجرت به کانادا
    کانادا کشوری است که امکان گرفتن ویزای تحصیلی و ویزای کار  در آن وجود دارد. این کشور فاکتورهای مثبت زیادی برای مهاجرت دارد که از جمله آن ها می توان به خدمات درمانی عالی و ظرفیت رشد و پیشرفت در آن اشاره کرد. در ضمن فرصت شغلی نیز در کانادا بسیار مطلوب است و به همین دلیل هم است که افراد زیادی علی الخصوص از کشورهای هند، چین و فیلیپین به کانادا مهاجرت کرده اند. جالب است بدانید که برنامه کانادا این است که به مهاجرپذیری خودش ادامه دهد و می خواهد که تا سال 2022 مهاجران بیشتری داشته باشد. دلیلش هم این است که تعداد کارگران ماهر در کانادا کم است و کانادا از این بابت نیاز به مهاجران دارد.  در واقع سرعت رشد جمعیت در کانادا مطلوب نیست و تعداد کارگران ماهر آن کمتر از کارگرانی است که وقت بازنشسته شدنشان است و در واقع امکان جایگزینی همه آن ها وجود ندارد.

    مهاجرت به کانادا

    مهاجرت به استرالیا
    استرالیا کشوری است که اقتصادش به سرعت در حال پیشرفت است و این بدین معنی است که فرصت شغلی در آن بسیار زیاد است. از طرفی به خاطر اینکه زبان مردم استرالیا انگلیسی است، مهاجران می توانند زندگی راحت تری را در آن سپری کنند و نیازی ندارند که برای مهاجرت به این کشور، یک زبان سوم را هم یاد بگیرند. ضمنا انواع مختلفی از ویزا برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد که افراد مختلف می توانند به نسبت شرایطشان برای اخذ یکی از آن ها اقدام کنند. از طرفی امکان تمدید ویزا استرالیا نیز وجود دارد و این یعنی استرالیا سیاست های مهاجرپذیری خوبی دارد. از این ها که بگذریم، می بینیم کیفیت زندگی در استرالیا نیز بسیار مطلوب است و همه چیز در آن روال درست خودش را دارد. پس اگر به دنبال یک کشور همه چیز تمام برای مهاجرت هستید، مهاجرت به استرالیا می تواند برای شما گزینه بسیار خوبی باشد.

    مهاجرت به استرالیا

    مهاجرت به آلمان
    آلمان پرجمعیت ترین کشور اروپا است. این کشور بعضی از قدیمی ترین دانشگاه های دنیا را در خود جای داده است، کیفیت تحصیل در آن بسیار بالا است، نرخ جرم و جنایت بسیار پایینی دارد و فرصت شغلی نیز در آن بسیار زیاد است. با این اوصاف مشخص است که چرا آلمان را به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت می شناسند.لازم به ذکر است که دو نوع اجازه اقامت در آلمان وجود دارد که یکی از آن ها محدود و دیگری نامحدود نام دارد. اجازه اقامت محدود در آلمان یک اعتبار مشخص دارد و مهلت آن بعد از چند سال تمام می شود. البته این را هم بگوییم که امکان تمدید اقامت کوتاه مدت در آلمان هم وجود دارد. اما به هر حال کسی که اجازه اقامت دائم و نامحدود آلمان را داشته باشد، خیالش راحت تر است و دیگر محدود به یک بازه زمانی مشخص نیست و می تواند برای همیشه در آلمان کار و زندگی کند. 
    شما چه فاکتورهایی را برای مهاجرت لحاظ می کنید؟ به نظر شما بهترین کشور دنیا برای مهاجرت کدام کشور است؟ برای اخذ ویزای کانادا می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. 

    مهاجرت به آلمان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW