021-88507190

دیدنی ترین شهرهای اتریش

گردشگری م.مقیمی 28 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
اتریش یکی از زیباترین کشورهای دنیا است و در این هیچ شکی نیست! این کشور طبیعت بسیار جذابی دارد و پر از قله های زیبا و دیدنی، یخچال های طبیعی و البته شهرهای دیدنی و شگفت انگیز است. این کشور شهرهای جذاب متعددی دارد که هر کدامشان به نوعی قلب توریستان را تسخیر کرده اند! ما امروز می خواهیم لیستی از دیدنی ترین شهرهای اتریش را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم در یکی از زیباترین کشورهای دنیا گشت بزنیم و با هم با یک سری از زیباترین شهرهای اتریش آشنا شویم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدنی ترین شهرهای اتریش
    اتریش یکی از زیباترین کشورهای دنیا است و در این هیچ شکی نیست! این کشور طبیعت بسیار جذابی دارد و پر از قله های زیبا و دیدنی، یخچال های طبیعی  و البته شهرهای دیدنی و شگفت انگیز است. این کشور شهرهای جذاب متعددی دارد که هر کدامشان به نوعی قلب توریستان را تسخیر کرده اند! ما امروز می خواهیم لیستی از دیدنی ترین شهرهای اتریش را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید تا با هم در یکی از زیباترین کشورهای دنیا گشت بزنیم و با هم با یک سری از زیباترین شهرهای اتریش آشنا شویم. 
    زالتسبورگ در اتریش
    خیلی از توریستان عقیده دارند که زالتسبورگ یکی از زیباترین شهرهای کل اروپا است. زالتسبورگ یک شهر تاریخی است که در قلب خود تاریخ 12 قرن را حفظ کرده است و به قدری جاذبه های گردشگری جالب دارد که مسلما شما هم از بازدید از آن شگفت زده می شوید. جالب است که بدانید زالتسبورگ در هر فصلی از سال زیبایی خاص خودش را دارد و با اینکه بهارهایش خیلی معروف هستند، اما زمستان های بسیار زیبا و چشم نوازی هم دارد. این شهر یک قلعه معروف به نام قلعه هوهن سالزبورگ دارد که بزرگترین قلعه قرون وسطایی در کل اروپا محسوب می شود. ضمنا این شهر زادگاه موتسارت یکی از معروف ترین موزیسین های دنیا هم هست!

    زالتسبورگ در اتریش

    اینسبروک در اتریش
    اینسبروک یکی از دیدنی ترین شهرهای اتریسش است. چشم اندازهای بالای کوه های آلپ در اطراف اینسبروک به قدری زیبا هستند که هر توریست و هر بازدیدکننده ای را در جا میخکوب می کنند و برای لحظه ای نفس هر کسی را در سینه حبس می کنند. از طرفی کوه های اطراف این شهر برای ورزش های مزستانی نیز شرایط بسیار ایده آلی دارند و نکته جالب دیگر اینکه المپیک زمستانی سال 1964 و 1976 در کوهستان های همین شهر برگزار شده است. اینسبروک یک شهر قدیمی هم دارد که البته بعد از بمباران جنگ جهانی دوم از نو ساخته شد و دیدنش در تور اتریش خالی از لطف نیست.

    اینسبروک در اتریش

    وین در اتریش
    وین مشهورترین شهر اتریش است و معمولا همه در تور اتریش از وین دیدن می کنند. شما با سفر به اتریش و بازدید از وین می توانید از کاخ های سلطنتی اتریش دیدن کنید. همچنین می توانید از موزه های بسیار جذاب و گالری های هنری بسیار خاص وین دیدن کنید و در کافی شاپ های وین وقت گذرانی کنید. حتی می توانید از خانه اپرا وین دیدن کنید و در یکی از کنسرت های موسیقی کلاسیک در وین شرکت کنید. با همه این اوصاف به شما قول می دهیم که سفرتان به وین با همه سفرهای زندگیتان متفاوت بشود و همیشه از سفر به وین به عنوان یک سفر خارق العاده یاد کنید.

    وین در اتریش

    هال‌اشتات در اتریش
    احتمالا شما هم تصاویری از هال‌اشتات را در صفحات مجازی و سوشیال مدیا دیده باشید. ‌هال‌اشتات یکی از زیباترین شهرهای اتریش است و تصاویر آن مثل تصاویر کارت پستال ها زیباست. این شهر و دریاچه اش به قدری رومانتیک هستند که هر کسی باید برای یک بار هم که شده در زندگیش آن را از نزدیک ببیند!

    هال‌اشتات در اتریش

    الپباخ در اتریش
    الپباخ یکی از کوچکترین شهرهایی است که در این لیست به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اتریش ذکر شده است. جالب است بدانید که الپباخ در سال 1983 به عنوان زیباترین روستای اتریش و 10 سال بعد به عنوان زیباترین روستای کل اروپا معرفی شد و با همه این اوصاف مشخص است که چرا ما نام آن را در این لیست ذکر کرده ایم. الپباخ یک شهر کوچک بسیار دنج است که کمی هم دورافتاده است. اما به لطف سیستم ریلی پیشرفته و عالی اتریش، شهر غیر قابل دسترسی هم نیست و توریستان می توانند برای بازدید از آن در تور اتریش برنامه ریزی داشته باشند. نکته جالب دیگر اینکه الپباخ یک مقصد گردشگری عالی برای کسانی که علاقه به اسکی دارند نیز هست. چراکه کوه های این شهر یکی از بهترین قسمت های کوهستان آلپب برای اسکی محسوب می شوند و حتی مبتدیان رشته اسکی هم می توانند از اسکی در دامنه های آن لذت ببرند.برای اخذ ویزای شینگن و رزرو تور اتریش می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    الپباخ در اتریش

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW