021-88507190

دیدنی ترین شهرهای هلند

گردشگری م.مقیمی 29 تیر ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
شب های سرزنده، طبیعت سرسبز و پر از گل، اماکن دیدنی جذاب و حال و هوای خوب، همه آن چیزی است که باعث می شود سفر به هلند به یکی از خاص ترین سفرهای هر توریستی تبدیل شود. جالب است بدانید که هلند در قرن 16 و 17 یک ابرقدرت بوده و به همین خاطر میراث تاریخی بسیار غنی دارد و شهرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است. ما امروز می خواهیم گشتی در هلند بزنیم و یک به یک با دیدنی ترین شهرهای هلند آشنا شویم. با ما همراه باشید و در این گشت و گذار مجازی ما را همراهی کنید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    دیدنی ترین شهرهای هلند
    شب های سرزنده، طبیعت سرسبز و پر از گل، اماکن دیدنی جذاب و حال و هوای خوب، همه آن چیزی است که باعث می شود سفر به هلند به یکی از خاص ترین سفرهای هر توریستی تبدیل شود. جالب است بدانید که هلند در قرن 16 و 17 یک ابرقدرت بوده و به همین خاطر میراث تاریخی بسیار غنی دارد و شهرهای بسیار جذابی را در خود جای داده است. ما امروز می خواهیم گشتی در هلند بزنیم و یک به یک با دیدنی ترین شهرهای هلند آشنا شویم. با ما همراه باشید و در این گشت و گذار مجازی ما را همراهی کنید.
    آمستردام- شهری زیباتر از هر شهر دیگری در هلند!
    آمستردام معروف ترین و محبوب ترین شهر هلند است. در واقع آمستردام پایتخت هلند و یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی اروپا محسوب می شود. این شهر پر از خانه هایی است که در کنار کانال ساخته شده اند و پر از خیابان های زیبا و رستوران هایی است که هر کدامشان به یک جاذبه گردشگری تبدیل شده اند! این شهر موزه های بسیار جالبی هم دارد و با این حساب هر کسی که به مسائل فرهنگی و تاریخی علاقه مند باشد، شیفته آمستردام هلند می شود. ضمنا این شهر برای کسانی که اهل تفریح هم هستند، گزینه مناسبی برای سفر محسوب می شود. 

    آمستردام- شهری زیباتر از هر شهر دیگری در هلند

    لاهه- یکی از زیباترین شهرهای هلند برای سفر!
    لاهه یک شهر بسیار جذاب است که هر گوشه اش نشانی از تاریخ دارد و معماری ساختمان هایش بسیار شگفت انگیز است. ساختمان های این شهر ترکیبی از ساختمان های تاریخی و مدرن هستند و گذشته از ساختمان های زیبایش، سواحل بسیار دیدنی هم دارد. نکته جالب درباره لاهه این است که این شهر یکی از اصلی ترین اقامتگاه های خانواده سلطنتی هلندی بوده است و به همین خاطر هم اماکن تاریخی بسیار خاصی دارد. 

    لاهه- یکی از زیباترین شهرهای هلند برای سفر

    دلفت- یکی از زیباترین جاهای دیدنی هلند!
    شهر دلفت یک شهر کوچک اما دیدنی است که در بخش غربی هلند واقع شده است. دلفت شهری است که در سال 1432 میلادی در نزدیکی یک کانال ساخته شد و جاهای دیدنی متعددی دارد. در مرکز شهر دلفت ساختمان های تاریخی زیادی وجود دارد که قدمتشان به قرون وسطی می رسد. مثلا یک تالار شهر که به سبک رنسانس ساخته شده، یک کلیسا که یک برج ناقوس بلند دارد و یک عالمه خانه زیبا و دیدنی از قرون وسطی در شهر دلفت وجود دارند که یکی از دیگری زیباتر هستند و دیدن از آن ها تجربه بسیار جالبی است. از آن هم جالب تر، تجربه قایق سورای در کانال قدیمی شهر دلفت است که معمولا نظر توریستان را به خود جلب می کند. 

    دلفت- یکی از زیباترین جاهای دیدنی هلند

    خیت هورن- یکی از جذاب ترین شهرهای هلند!
    خیت هورن که با نام گیتورن نیز شناخته می شود، یک شهر کوچک بسیار دیدنی است که بیشتر شبیه به شهرهای درون قصه هایست! در این شهر خانه های بسیار زیبایی وجود دارد که دور کانال های آب ساخته شده اند و با وجود این خانه ها و این کانال ها به عنوان یکی از رومانتیک ترین شهرهای هلند شناخته می شود. در این شهر هیچ ماشینی وجود ندارد و شکل و شمایلش شبیه به ونیز است. اما از ونیز خیلی کوچک تر و البته خیلی زیباتر است! برای بازدید از این شهر کافی است که یک قایق اجاره کنید و با آن گشتی در شهر بزنید یا اینکه با پای پیاده از کوچه پس کوچه های باریک آن عبور کنید و از روی پل های کوچک آن گذر کنید و کل شهر را با پای پیاده کشف کنید.  همچنین می توانید مثل اهالی شهر خیت هورن یک دوچرخه اجاره کنید و با آن در این شهر افسانه ای در هلند گشت بزنید و بدین شکل تجربه سفر به هلند را برای خودتان خاص تر کنید.

    خیت هورن- یکی از جذاب ترین شهرهای هلند

    هارلینگن- شهر ماهیگیریان هلند!
    هارلینگن که در شمال هلند قرار گرفته است، یک شهر ماهیگیری کوچک است که در طول سال های اخیر مورد توجه توریستان قرار گرفته است. این شهر حال و هوای بسیار آرامی دارد و چشم اندازش به دریا خیره کننده است. این شهر یک بندر کوچک با یک عالمه قایق و کشتی دارد و کانال های آب بسیار زیادی دارد که از میان شهر عبور کرده اند. در ضمن یک عالمه خانه قرون وسطایی هم در هارلینگن وجود دارد که در کنار کانال های آب ساخته شده اند و زیبایی هارلینگن به عنوان یکی از دیدنی ترین شهرهای هلند را دوچندان کرده اند. لازم به ذکر است که در هارلینگن در نزدیکی دریا یک فانوس دریایی وجود دارد که در سال 1920 میلادی ساخته شده است و یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر و به نوعی نماد هارلینگن محسوب می شود. 

    هارلینگن- شهر ماهیگیریان هلند

    لیدن- یکی از خاص ترین شهرهای هلند
    لیدن شهری است که قدیمی ترین دانشگاه هلند را در خود جای داده است و جایی است که رامبرانت (نقاش معروف هلندی) در آن به دنیا آمده است. با این اوصاف باید بگوییم که لیدن نیز یکی از دیدنی ترین شهرهای هلند است. لیدن یک مرکز شهر تاریخی دارد که پر از ساختمان های قرون وسطایی است و یک سری کانال های آب کوچک و یک سری خانه های سنتی جذاب دارد که نمای جالبی به شهر داده اند. لیدن شهری است که یک عالمه فضای سبز دارد و قدیمی ترین باغ گیاهشناسی جهان یعنی باغ گیاه شنای هورتوس بوتانیکاس را در خود جای داده است. ضمنا این شهر یک پارک معروف به نام پارک لیدس هوت دارد که بسیار دیدنی است. 

    لیدن- یکی از خاص ترین شهرهای هلند

    ناردن- یکی از دیدنی ترین شهرهای تاریخی هلند!
    ناردن در بین شهرهای اروپایی یکی از بهترین نمونه های استحکامات نظامی را دارد. این شهر از بالا شبیه به یک شش ضلعی است که دور تا دورش را علفزار و فضای سبز و سپس آب فرا گرفته است. در واقع در گذشته به خاطر اینکه امنیت این شهر حفظ شود، آن را به این شکل ساخته بودند تا دسترسی دشمنان به آن راحت نباشد. این مدل از استحکامات نظامی که به آن قلعه ستاره ای می گویند، در طول چندین و چند قرن عالی ترین مدل دفاعی محسوب می شده است و برای مقابله با دشمنان بهترین فرام محسوب می شده است.  این شهری که از آن صحبت می کنیم، یک کلیسای بسیار دیدنی هم دارد که قدمتش به قرن 14 بر می گردد و به آن کلیسای سنت ویتوس می گویند. با همه این اوصاف مشخص است که چرا ما نام ناردن را در لیست دیدنی ترین شهرهای هلند ذکر کرده ایم.برای رزرو تور هلند و اخذ ویزای شینگن می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW