021-88507190

آیا ایروان برای خرید خوب است

گردشگری م.مقیمی 11 شهریور ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
آیا ایروان برای خرید خوب است؟ برندهای معروف در ارمنستان کدام هستند؟ ما امروز می خواهیم به این سوال اساسی یک پاسخ دهیم بدهیم و به شما بگوییم که مراکز خرید ارزان ایروان نیز کدامند و قیمت اجناس چقدر است.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    راهنمای خرید در ایروان ارمنستان

    یکی از سوالاتی که معمولا همه مسافران ایرانی قبل از سفر به ارمنستان می پرسند، این است که آیا پایتخت این کشور یعنی ایروان برای خرید خوب است و آیا اجناس مراکز خرید ایروان گران هستند؟ ما امروز می خواهیم به این سوال اساسی یک پاسخ دهیم بدهیم و به شما بگوییم که تا چه اندازه می توانید بر روی مراکز خرید ایروان و قیمت های اجناس آن ها حساب باز کنید!

    آیا ایروان برای خرید خوب است

    مرکز خرید تاشیر

    محبوب ترین مراکز خرید ایروان کدام ها هستند؟

    در ایروان چند مرکز خرید خوب از جمله مرکز خرید ایروان مال، مرکز خرید تاشیر و مرکز خرید دالما گاردن وجود دارد که در آن ها یک سری از برندهای بین المللی شعبه دارند. در واقع باید بگوییم که اکثر توریستان از این سه مرکز خرید در این شهر دیدن می کنند و خرید خود را در همان ها انجام می دهند. با این حساب بد نیست که شما هم چند ساعتی را به گشت و گذار در این سه مرکز خرید اختصاص دهید و ببینید که آیا اجناس فروشگاه های آن ها نظر شما را جلب می کنند یا نه. البته بد نیست که یک سر هم به بازار سنتی ورنیساژ بزنید و از اجناس این بازار که ارزان تر هستند نیز دیدن کنید.

    ارمنستان را بیشتر بشناسید

    راهنمای سفر به ایروان

    آیا قیمت اجناس مراکز خرید ایروان مناسب است؟

    نظر توریست ها مختلف درباره قیمت اجناس در مراکز خرید ایروان متفاوت است. دلیل این اختلاف هم این است که هر کسی قیمت اجناس مراکز خرید ارمنستان را به یک شکل مختلف آنالیز می کند. در واقع بعضی ها که از قیمت اجناس مراکز خرید ایروان راضی هستند، قیمت های اجناس آن ها را با لباس های برند مراکز خرید ایران مقایسه می کنند. 
    اما آن دسته از افرادی که به نظرشان مراکز خرید این شهر گران هستند، قیمت ها را با بازارهای شهرهای ترکیه مقایسه می کنند و نظرشان این است که استانبول جای بهتری برای خرید است. در واقع باید بگوییم که این دسته از افراد نظر درستی دارند! چراکه واقعا اگر بخواهیم بین استانبول و ایروان یک شهر را برای خرید معرفی کنیم، مسلما این استانبول است که برنده این رقابت می شود! اما این بدین معنی نیست که ایروان برای خرید شرایط مناسبی ندارد! بلکه این شهر نیز تا حدی پاسخگوی نیاز شما برای خرید است. اما به هر حال این یک واقعیت است که قیمت های اجناسش کمی بالاتر هستند!

    آیا قیمت اجناس مراکز خرید ایروان مناسب است

    مرکز خرید ایروان مال

    چه مقدار پول برای خرید از ایروان کافی است؟

    از آنجایی که قیمت اجناس در مراکز خرید ایروان متنوع هستند، نمی توان گفت که دقیقا چقدر پول برای خرید در ایروان کافی است. چراکه این شما هستید که تصمیم می گیرید که از چه فروشگاه هایی و چه برندهایی خرید کنید و چه بودجه ای را برای خرید در این شهر در نظر بگیرید. از طرفی اینکه شما تا چه اندازه قصد خرید دارید، تاثیر مستقیمی بر بودجه بندیتان برای خرید در این شهر می گذارد.
    اما با این حال بد نیست که قیمت یک سری از اجناس را در مراکز خرید ایروان بدانید تا بتوانید یک تخمین بهتری از مقدار پول لازم برای خرید در ایروان داشته باشید. خوب است این را بدانید که شما می تونید یک شلوار برند منگو را با حدود قیمت 40 دلار در ایروان خریداری کنید. در ضمن خوب است این را هم بدانید که برند کانادایی آلدو که مخصوص کفش و اکسسوری های لباس است، در ایروان نیز شعبه دارد و شما می توانید با حدود 80 دلار از آن یک جفت کتونی تهیه کنید. البته این را هم باید بگوییم که برندهای ارزان تری نیز در مراکز خرید ایروان پیدا می شوند که شما می توانید از آن ها خرید کنید. 
    به هر حال توصیه ما به شما این است که اگر می خواهید از قیمت اجناس در مراکز خرید ایروان مطمئن شوید، قیمت اجناس مشابه را در فروشگاه های آنلاین جهانی چک کنید و بعد خرید خود را انجام دهید.

    چه مقدار پول برای خرید از ایروان کافی است

    مرکز خرید دالما

    آیا ایروان برای خرید لباس بچگانه خوب است؟

    اگر شما هم قصد خرید لباس بچگانه از ایروان را دارید، بهتر است این را بدانید که اصولا قیمت لباس بچگانه در ایروان بالا است. اما به هر حال یک سری فروشگاه های به نسبت ارزان تر نیز در این شهر پیدا می شوند که شاید بتوانید خرید مناسبی از آن ها داشته باشید.

    آیا در ایروان خرید کنیم؟

    خوب است این را بدانید که در مراکز خرید ارمنستان کمتر پیش می آید که فروشگاه ها تخفیف های خیلی هیجان انگیزی آفر دهند. مثلا خیلی کم اتفاق می افتد که در یک فروشگاه لباس ها با 70 درصد تخفیف به فروش برسند و معمولا با قیمت واقعی خودشان فروخته می شوند. این را هم به شما بگوییم که ایروان بیشتر از اینکه شهر خوبی برای خرید باشد، برای تفریح و گشت و گذار مناسب است. پس بهتر است که اگر خیلی اهل خرید لباس و سوغاتی هستید، به شکل گزیده خرید خود را از این شهر انجام دهید و خرید خیلی سنگینی را در آن انجام ندهید! چراکه لباس ها به آن اندازه ای که فکرش را می کنید، در ایروان ارزان نیستند!برای رزرو تور ارزان ارمنستان می توانید با همکاران ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید.

    مطالب جذاب و مفید گردشگری را در ادامه بخوانید

    از فاصله هوایی ایران تا برخی نقاط دنیا مطلع شوید

    عجیب ترین کشورهای دنیا را بشناسید

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW