021-88507190

همه چیز درباره ایروان کارت

گردشگری م.مقیمی 08 دی ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
ایروان کارت می تواند تفریح و گشت و گذار در ایروان را آسان کند و می تواند هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهد. با ما همراه باشید تا هر آنچه باید درباره ایروان کارت بدانید را به شما بگوییم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    همه چیز درباره کارت گردشگری ایروان

    خیلی از توریست های ارمنستان این را نمی دانند که کارتی تحت عنوان ایروان کارت یا کارت گردشگری ایروان وجود دارد. کارتی که می تواند اولا تفریح و گشت و گذار در ایروان را آسان کند و دوما می تواند هزینه های سفر به ارمنستان را کاهش دهد. با ما همراه باشید تا هر آنچه باید درباره ایروان کارت بدانید را به شما بگوییم.

    همه چیز درباره کارت گردشگری ایروان

    ایروان کارت ارمنستان چیست؟

    ایروان کارت، کارتی است که برای رفاه توریست ها طراحی شده است. کارتی که هر کسی که آن را داشته باشد، از یک سری خدمات رایگان بهره مند می شود. یکی از مواردی که ایروان کارت را جذاب می کند، این است که با وجود آن، خیال مسافران و توریست ها از هر جهت راحت می شود و جلوی اتفاقات پیشبینی ناپذیر را برای آن ها می گیرد. در ادامه بیشتر درباره ایروان کارت به شما توضیح می دهیم.

    خدمات ایروان کارت

    با ایروان کارت امکان استفاده از وسایل نقلیه ارمنستان مثل تاکسی و مترو رایگان می شود. در ضمن با کمک این کارت یک سری تخفیف های جالب برای رستوران ها، فروشگاه ها و حتی هتل های ارمنستان به شما ارائه می شود که می توانند در کاهش هزینه های سفر به ارمنستان تاثیرگذار باشند. مخصوصا اینکه با ایروان کارت امکان بازدید از موزه ها و یک سری از اماکن تفریحی ایروان به صورت رایگان برای توریست ها فراهم می شود و در نتیجه با کمک کارت گردشگری ایروان هزینه تفریح در ایروان نیز کاهش پیدا می کند. گذشته از این ها، به افرادی که ایروان کارت داشته باشد، یک سیم کارت با خدماتی مثل تماس رایگان با اپراتور و همین طور امکان دسترسی به اینترنت رایگان ارائه می شود. از همه این ها جالب تر اینکه دارندگان ایروان کارت می توانند از اطلاع رسانی اپراتورهای ایروان کارت به رایگان استفاده کنند و هر وقت که سوالی داشتند، با آن ها تماس بگیرند.

    انواع ایروان کارت

    ایروان کارت در انواع مختلف به فروش می رسد که محبوب ترین هایشان با نام های ایروان کارت 24 ساعته (یک روزه)، ایروان کارت 48 ساعته (دو روزه)، ایروان کارت 72 ساعته (سه روزه) و ایروان کارت بدون محدودیت زمانی (یک ساله) شناخته می شوند. شما می توانید بسته به مدت زمانی که قصد اقامت در ایروان را دارید، نسبت به خرید هر کدام از انواع کارت گردشگری ایروان اقدام کنید.

    خرید ایروان کارت

    شما می توانید ایروان کارت را هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری خریداری کنید. از آنجایی که پرداخت ارزی برای اکثر ایرانیان ممکن نیست، خرید ایروان کارت به صورت حضوری محبوبیت بیشتری بین مسافران ایرانی پیدا کرده است. اگر شما هم قصد خرید حضوری ایروان کارت را دارید، کافی است که به دفاتر مخصوص ایروان کارت یا یکی از موزه های این شهر مراجعه کنید و یک ایروان کارت برای خودتان خریداری کنید و آن را فعال کنید.

    مزایای داشتن ایروان کارت

    داشتن ایروان کارت مزایای متعددی دارد. یکی از بزرگترین مزایای ایروان کارت این است که هزینه های شما را مدیریت می کند. چراکه با داشتن آن می توانید یک سری از تفریحات ارمنستان مثل بازدید از موزه های و جاهای دیدنی ایروان را به صورت رایگان انجام دهید و در ضمن می توانید در بعضی از بهترین رستوران های ایروان، غذایتان را با تخفیف های 10 تا 20 درصد نوش جان کنید. مزیت دیگر ایروان کارت این است که با کمک آن می توانید به رایگان از تاکسی های ایروان استفاده کنید. در نتیجه اگر کارت گردشگری ایروان داشته باشید، دیگر نیازی به نگرانی درباره این مساله ندارید که آیا مبلغ کرایه اعلام شده از سمت راننده تاکسی، طبق تعرفه است یا اینکه احیانا آن راننده تاکسی می خواهد از شما به عنوان یک توریست مبلغ بیشتری را تحت عنوان کرایه تاکسی دریافت کند. به خاطر همه این مسائل است که می گوییم داشتن ایروان کارت خیال شما را در طول سفر به ارمنستان راحت می کند. اما سوال این است که آیا خرید ایروان کارت برای ما ایرانیان مقرون به صرف هست؟ اصلا قیمت یک ایروان کارت چند است و آیا ارزش خرید را دارد؟

    قیمت ایروان کارت

    برای اینکه بتوانید تصمیم بهتری بگیرید که آیا خرید ایروان کارت برای شما مقرون به صرفه هست یا نه، ما قیمت انواع آن را در ادامه خدمتتان عرض می کنیم. قیمت ایروان کارت 24 ساعته، 48 ساعته، 72 ساعته و یک ساله به ترتیب 14 هزار درام، 18 هزار درام، 21 هزار درام و 29 هزار درام است.

    برای رزرو تور ارمنستان نوروز 1401 و تور ارزان ارمنستان در سایر ایام سال می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید.


    درباره ارمنستان بیشتر بخوانید:

    هزینه های سفر به ارمنستان

    حقایقی جالب درباره فرهنگ مردم ارمنستان

    نکات مهم سفر به ارمنستان

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW