021-88507190

بهترین هتل های سه ستاره استانبول در تکسیم و آکسارای

گردشگری م.مقیمی 14 اسفند ، 1399 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
بهترین هتل های سه ستاره استانبول بر اساس خدمات و قیمت آن ها ارزیابی می شوند. آیا شما هم به دنبال پیدا کردن یک هتل ارزان در استانبول هستید؟ پس با ما همراه باشید.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    بهترین هتل های سه ستاره استانبول

    آیا شما هم به دنبال پیدا کردن یک هتل ارزان در استانبول هستید و ترجیح می دهیم که به جای اینکه هزینه زیادی بابت اقامت در یک هتل لوکس در استانبول بدهید، آن هزینه را خرج خرید و تفریح در استانبول کنید؟ در این صورت بهتر است که این مطلب را از دست ندهید. ما در ادامه بهترین هتل های استانبول در محله های تکسیم و آکسارای که از محبوب ترین محله های استانبول برای اقامت هستند را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید تا به این هتل های 3 ستاره استانبول در محله های تکسیم و آکسارای نگاهی بیندازیم و شرایط آن ها را بررسی کنیم. اما قبل از آن بهتر است که دو محله تکسیم و آکسارای را با هم مقایسه کنیم و ببینیم که هر کدامشان چه ویژگی هایی دارند و کدامشان برای اقامت شرایط بهتری دارند.

    اقامت در محله تکسیم استانبول

    علت اصلی که باعث شده اقامت در محله تکسیم استانبول تا این اندازه محبوب شود، این است که این محله بهترین محله استانبول برای خرید است. هر کسی که در این منطقه اقامت کند، می تواند به محض اینکه پایش را از هتل بیرون می گذارد تا آخر شب مشغول خرید شود و به راحتی آب خوردن به بهترین مراکز خرید استانبول دسترسی پیدا کند. این یعنی برای کسی که به خرید علاقه دارد و می خواهد یک اقامت ارزان در استانبول را تجربه کند، رزرو یک هتل سه ستاره در تکسیم یک انتخاب هوشمندانه است! چراکه در این صورت هم می تواند هزینه اقامت در استانبول را برای خودش به حداقل برساند و هم اینکه با اقامت در یکی از هتل های نزدیک به مراکز خرید استانبول در محله تکسیم از پرداخت هزینه کرایه تاکسی های استانبول برای دسترسی به مراکز خرید استانبول معاف می شود. 

    چرا اقامت در محله تکسیم استانبول

    اقامت در محله آکسارای استانبول

    آکسارای یکی از ارزانترین محله های استانبول برای اقامت است. علاوه بر اینکه هتل های محله آکسارای خیلی ارزان هستند، اجناس موجود در فروشگاه ها و بازارهای محله آکسارای نیز بسیار قیمت مناسب هستند. گفتنی است که یک بازار عمده فروشی خوب و ارزان در نزدیکی آکسارای به نام بازار عمده فروشی لباس لاله لی وجود دارد که معمولا کسانی که به دنبال خرید لباس عمده در استانبول هستند، به آن مراجعه می کنند. این را هم بگوییم که آکسارای دسترسی خوبی به محله تکسیم دارد و با وجود همه این ها یک محله ایده آل برای اقامت ارزان در استانبول است. با این اوصاف به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال خرید لباس عمده در استانبول هستید، در محله آکسارای اقامت کنید تا هم هزینه های جانبی سفر به استانبول مثل هزینه اقامت برایتان کمتر شود و هم اینکه بتوانید لباس های ارزانتری را به شکل عمده در استانبول تهیه کنید.

    چرا اقامت در محله آکسارای استانبول

    بهترین هتل های سه ستاره استانبول در تکسیم

    هتل فیرمان هیلال استانبول

    هتل فیرمان هیلال استانبول از نظر دسترسی، از نظر امکانات و از نظر تمیزی به عنوان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تکسیم شناخته می شود. این هتل علاوه بر اینکه 70 اتاق شیک و زیبا دارد، امکانات دیگری مثل سونا و اتاق های ماساژ دارد و با توجه به قیمت پایینی که دارد، می توان گفت که یکی از ایده آل ترین گزینه های موجود برای اقامت ارزان در محله تکسیم استانبول است.

    هتل استار تکسیم استانبول

    هتل استار تکسیم از نظر لوکیشن یکی از بهترین هتل های سه ستاره تکسیم استانبول است. شما با اقامت در این هتل با پای پیاده می توانید به میدان تکسیم بروید و این یعنی با اقامت در این هتل دسترسی به تمام فروشگاه ها، بوتیک ها و مراکز خرید خوب محله تکسیم و خیابان استقلال برایتان آسان می شود. این هتل یک هتل خلوت است و فقط 27 اتاق مهمان دارد و اقامت در آن معمولا برای کسانی جالب است که می خواهند یک هتل دنج، آرام و زیبا را در مرکز شلوغی های استانبول رزرو کنند.

    بهترین هتل های سه ستاره استانبول در آکسارای

    هتل دلتا استانبول

    هتل دلتا استانبول که حدودا 200 تا 250 متر با ایستگاه تراموا آکسارای فاصله دارد، یکی از بهترین هتل های سه ستاره محله آکسارای استانبول محسوب می شود. این هتل با اینکه یک هتل سه ستاره است، اما دیزاین بسیار لوکس و زیبایی دارد و شما می توانید با انتخاب آن با یک هزینه معقول و مقرون به صرفه یک اقامت راحت و دلچسب را تجربه کنید. پس اگر دیزاین هتل برایتان اهمیت دارد، اما بحث هزینه ها هم برایتان مهم است و به دنبال رزرو یک هتل شیک و ارزان در محله آکسارای هستید، بهتر است که همین هتل را انتخاب کنید.

    هتل گرند اونال استانبول

    هتل گرند اونال استانبول که در محله آکسارای و دقیقا در مرکز شهر استانبول واقع شده، به عنوان یکی از بهترین هتل های سه ستاره آکسارای شناخته می شود. این هتل علاوه بر اینکه به دریا چشم انداز دارد، اتاق های راحتی برای اقامت دارد. اتاق های این هتل سه ستاره در استانبول دارای دکوراسیون کرم قهوه ای رنگ هستند و معمولا هر کسی که در آن ها اقامت می کند، از آرامشی که در این هتل احساس می شود، تعریف می کنند. 

    سخن پایانی

    شما فکر می کنید که کدامیک از هتل هایی که در این مطلب تحت عنوان بهترین هتل های سه ستاره استانبول در تکسیم و آکسارای معرفی شدند، برای اقامت شما شرایط ایده آل تری دارند؟ راستی شما دوست دارید که در محله تکسیم اقامت کنید یا محله آکسارای؟ برای رزرو تور استانبول ارزان با ما در آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.


    درباره استانبول بیشتر بخوانید:

    کدام منطقه استانبول برای اقامت بهتر است؟

    همه چیز درباره اقامت در بخش آسیایی استانبول

    راهنمای خرید در تکسیم استانبول

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW