021-88507190

هزینه سفر به دهلی هند

گردشگری م.مقیمی 03 تیر ، 1400 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه
هزینه سفر به دهلی چقدر است؟ پول و هزینه تفریح و گشت و گذار، خورد و خوراک و همین طور اقامت در هتل های دهلی و هزینه سفر به دهلی را در این مطلب بررسی می کنیم.

در این مقاله می‌خوانید

[ نمایش ]

    هزینه سفر به دهلی هند چقدر است؟

    دوست دارید بدانید که هزینه سفر به دهلی چقدر است؟ می خواهید با هم یک حساب سرانگشتی کنیم و ببینیم که به ازای هر روزی که می خواهید در دهلی اقامت داشته باشید، باید چقدر پول خرج کنید و باید چقدر پول برای تفریح و گشت و گذار، خورد و خوراک و همین طور اقامت در هتل های دهلی همراهتان داشته باشید؟ پس با ما همراه باشید تا خیلی ساده با هم حساب و کتاب کنیم و هزینه سفر به دهلی را با هم تخمین بزنیم. 

    برای سفر به دهلی باید چقدر پول داشته باشیم

    هزینه خورد و خوراک در دهلی

    شما برای هر وعده غذایی که می خواهید در دهلی نوش جان کنید، باید حدود 300 روپیه پول داشته باشید. البته این 300 روپیه برای خرید وعده غذایی کامل برای ناهار و شام در نظر گرفته شده اند و مسلما قیمت صبحانه در دهلی از این مبلغ پایین تر است و شما می توانید نصف این مبلغ را برای خرید یک صبحانه در دهلی مد نظر داشته باشید. حالا کاری که باید انجام دهید، این است که با خودتان حساب و کتاب کنید و ببینید که شما چند وعده غذایی در دهلی تشریف دارید و چند وعده غذایی باید برای خودتان و همسفرانتان تهیه کنید تا به این نتیجه برسید که خرج خورد و خوراکتان در سفر به دهلی چقدر می شود.

    هزینه تفریح در دهلی

    قیمت بلیط جاهای دیدنی دهلی و همین طور قیمت بلیط اماکن تفریحی مختلف این شهر با یکدیگر متفاوت است. در واقع هزینه بازدید از هر جاذبه توریستی در دهلی و تجربه هر تفریحی در دهلی با بازدید از جاذبه گردشگری دیگر متفاوت است. اما می توان گفت که اگر شما به صورت میانگین بین 800 تا 1000 روپیه برای هر روز تفریح در دهلی پول داشته باشید، می توانید از پس خرج و مخارج تفریح در دهلی بر بیایید. البته اگر می خواهید خیالتان راحت تر باشد، بهتر است که کمی بیشتر از این مبلغ و حدود 1500 روپیه برای تفریح هر روزتان در دهلی به همراه ببرید.

    هزینه تفریح در دهلی@

    هزینه اقامت در هتل های دهلی

    شما باید بین 1500 تا 2000 روپیه را به عنوان هزینه هر شب اقامت در دهلی مد نظر داشته باشید. البته مشخص است که این مبلغ به عنوان میانگین هزینه اقامت در هتل های دهلی ذکر شده است و ممکن است که هزینه اقامت در هتل یا مهمانخانه ای که شما مد نظر دارید، کمتر از 1500 روپیه یا بیشتر از 2000 روپیه باشد. چراکه در دهلی هم مهمانخانه های ارزان قیمت و هم هتل های 3 ستاره، 4 ستاره و همین طور هتل های لاکچری 5 ستاره وجود دارد و هر کسی می تواند بسته به سلیقه ای که دارد و البته اینکه چقدر پول برای سفر به دهلی دارد، انتخاب کند که کدام هتل بیشتر مناسب حالش است.

    هزینه حمل و نقل در دهلی

    شما در هر منطقه ای از دهلی و در هر هتلی از این شهر که اقامت کنید، گاهی اوقات مجبور می شوید که برای رفتن به یک منطقه دیگر و برای بازدید از یک جاذبه گردشگری یا رفتن به یک مکان تفریحی یا مراجعه به یک مرکز خرید سوار تاکسی شوید یا از اتوبوس و قطارهای مترو دهلی استفاده کنید. پس بهتر است که قبل از سفر به دهلی، کرایه تاکسی های دهلی و بلیط اتوبوس ها و قطارهای مترو دهلی را نیز در برآورد هزینه های سفر به دهلی لحاظ کنید. به صورت میانگین کرایه یک توک توک (تاکسی سه چرخه ای) حدود 10 روپیه، کرایه تاکسی فرودگاه تا مرکز شهر دهلی حدود 160 روپیه، قیمت بلیط مترو 32 روپیه و قیمت تاکسی اوبر برای داخل شهر دهلی حدود 80 روپیه است. با این اوصاف می توان گفت که اگر شما بین 350 تا 400 روپیه به ازای هر روز اقامت در دهلی داشته باشید، می توانید از پس خرج و مخارج مربوط به تردد در دهلی بربیایید. البته این را باید در نظر داشته باشید که اگر اهل استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نیستید و فقط می خواهید از تاکسی های دهلی استفاده کنید، احتمالا هزینه ترددتان در دهلی بیشتر از این حرف ها خواهد شد.

    حالا نوبتی هم که باشد، نوبت شماست. بهتر است که یک دفتر و قلم بردارید، هزینه هایی که گفته شد را با هم جمع کنید و بعد ببینید که شما با در نظر گرفتن تعداد نفرات همسفرانتان و همین طور تعداد روزهای اقامتتان در دهلی به چقدر پول نیاز دارید. توصیه ما به شما این است که هر مبلغی را که برآورد کردید، حدود 20 درصد به آن اضافه کنید تا اگر در محاسباتتان خطایی هم بود، پول در دهلی کم نیاورید.

    اگر هم اهل خرید سوغاتی هستید، بهتر است که مبلغ مجزایی را برای خرید در دهلی مد نظر داشته باشید تا اگر احیانا یک دست لباس هندی یا هر سوغاتی دیگری در دهلی چشمتان را گرفت، بتوانید آن را خریداری کنید و برای خرید سوغاتی در دهلی پول کم نیاورید. برای رزرو ارزانترین تور هند می توانید با همکاران ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز تماس بگیرید. ما برای شما عزیزان سفر خوبی را به شهر زیبا و رنگارنگ دهلی آرزو می کنیم.


    درباره هند بیشتر بخوانید:

    جاهای دیدنی هند، تجربه ای بیش از یک سفر

    چقدر پول با خودمان به هند ببریم؟

    عجیب ترین پدیده های طبیعی که در هند اتفاق می افتند و هیچ توجیهی ندارند!

    مقالات پربازدید
    6LevyWwaAAAAACvsDAeoacI8mALHICnfAPlFXLgW